مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز فروش نردبان چوبی با تضمین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین نوع نردبان چوبی با تضمین کیفیتمیزان فروش سالانه نردبان در ایرانآشنایی مختصر با انواع نردبان در بازارکدام نوع نردبان کارایی بیشتری داردخرید اینترنتی نردبان چوبی با کیفیتلیست قیمت نردبان چوبی در بازار ایرانسفارش عمده نردبان چوبی از بهترین مراکز

امروزه زراعت چوبهایی که رشد سریعی دارند جهت تامین چوب مصارفی مانند نردبان کشت می شود جهت ساخت نردبان از فراوردهای بازیافتی چوب مانند ام دی اف نمی توان استفاده کرد زیرا نمونه های چوبی استحکام بیشتری دارد. محل کشت درختان سریع الرشد با قطر و طول مناسب نردبان مرکز تامین مواد اولیه این کالا است که باغداران این درختان را یا خود تبدیل به نردبان چوبی می نمایند و یا چوب خود را خام بفروش می رسانند تا در کارگاه تبدیل به نردبان شوند. کیفیت و استحکام، تیمار و حفاظت چوب جهت تولید نردبان با ضمانت که ایمنی دارد و برای افراد خطر ندارد لازم است.

مراکز فروش نردبان چوبی با تضمین کیفیت

معرفی بهترین نوع نردبان چوبی با تضمین کیفیت

معرفی بهترین نوع نردبان چوبی با تضمین کیفیت نردبان وسیله مهمی جهت بالا رفتن و دسترسی به وسایل و یا طبقات دیگر و پشت بام یا جهت چیدن میوه از روی داربستهای بلند است. مقاومت و استحکام کافی نردبان خیلی مهم است زیرا در صورت شکسته شدن درحین بالا رفتن از آن جان و سلامتی فرد را به خطر اندازد. نردبان ممکن است چوبی و یا فلزی باشد که هر کدام بسته به مواد اولیه در دسترس ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت ساخت نردبان ازجنس چوب از درختان سریع رشدی مانند کاج، صنوبر که ساقه بلند و محکم با قطر کافی دارد استفاده می شود. از جمله عواملی که استحکام نردبان به آن وابسته است قطر چوب مورد استفاده، عدم پوسیدگی توسط قارچها و یا عدم آفت زدگی آن توسط حشراتی مانند سوسکهای چوبخوار و موریانه ها است.

وجود گره در چوب می تواند تحمل وزن در نرده های نردبان را تحت تاثیر بگذاردگره محل اتصال شاخه به ساقه درخت است که با با قطع شاخه محلی با بافت متفاوت روی ساقه باقی می گذارد. گره بر حسب زنده بودن و یا مرده بودن شاخه دو نمونه گره زنده و یا مرده بر روی ساقه باقی می گذارد. گره زنده رنگ روشن دارد و استحکام محکمی با بافت اطراف دارد در حالیکه گره مرده رنگ تیره و استحکام ضعیفی با بافت اطراف دارد و ممکن است کنده شده حضور گره خصوصا گره مرده در چوب الگوی شکست و میزان تحمل نیروی آن را تحت تاثیر می گذارد.

خشک و تر شدن نردبان اتصالات و استحکام آن را می تواند ضعیف می کند چوب در مقابل محیط مرطوب رطوبت جذب کرده و واکشیده می شود و حجم آن افزایش می یابد و در محیط خشک رطوبت از دست می دهد و هم کشیده می شود و حجم آن کم می شود. از این رو خشک و تر شدن آن باعث ضعیف شدن اتصالات می گردد.

جهت ساخت یک نردبان با کیفیت و مرغوب از جنس چوب که بتوان آن را سازنده ضمانت نماید باید از چوبها با روشهای مختلف حفاظت نمود یا با روشهایی آنها را اصلاح کرد در روشهای حفاظتی از مواد شیمیایی و رنگ جهت مقاوم کردن چوب در برابر رطوبت و آفات استفاده می نمایند و در روشهای اصلاحی از حرارت و تولید ترمو وود و یا یکسری مواد شیمیایی مسدود کننده محل پیوندهای الیاف جهت جلوگیری از جذب آب و مقاوم سازی در برابر آفات استفاده می گردد.

میزان فروش سالانه نردبان در ایران

میزان فروش سالانه محصولی بستگی به میزان تقاضا دارد. نردبان کوچک و بزرگ جز کالاهای لازم جهت کارهایی ساختمانی، امدادی و خدماتی است. طراحی خانه ها، مغازها و ارتفاع اتاقها، محل و ارتفاع پنجره ها و کمدها تعیین کننده میزان نیاز سالانه به نردبان است.

در کارهای ساختمانی مانند گچکاری، سیمان کاری، رنگ یا نسب چراغ و سیم کشی برق نیاز به یک نردبان با طول ۲ متر است هر چه کارهای ساختمانی بیشتری انجام شود و افراد بیشتری در این زمینه ها مشغول به کار شوند تقاضا برای نردبان افزایش می یابد.

حتی ریزه کاریهای خانه مانند نصب پرده و تابلو قرار دادن وسیله در کمد یا کابینتهای دیواری نیاز به نردبان است هر چه افراد بیشتری خانه دار شوند تقاضا برای نردبان افزایش می یابد و طراحی نردبان برای کار ساختمانی و نرده معمول در هر خانه از لحاظ شکل با هم تفاوت دارد.

جهت کارهای ریزه کاری خانه معمولا از نرده های کوتاه و یا تاشو دو طرفه استفاده می شود در کارهای ساختمانی به علت وزن مصالح نردبان باید تحمل نیروهای وارده را داشته باشد.

بعضی شهرها به علت مصالح و مواد اولیه جهت ساخت نردبان مرکز تولید و فروش این محصول هستند نردبان قم نمونه ای از مراکز تولید این فراورده می باشد نرخ فروش سالانه نردبانهای فلزی و چوبی این مراکز تعیین کننده میزان فروش سالانه این کالا در ایران است.

آشنایی مختصر با انواع نردبان در بازار

آشنایی مختصر با انواع نردبان در بازار انواع نردبانهای کوتاه، بلند، تاشو و کشویی، یکطرفه و دو طرفه در بازار موجود است که ممکن است از چوب یا فلز ، طناب ساخته شده است که جهت کاربرد خانگی مانند نسب پرده، رنگ کردن دیوارها و سقف، نسب تابلو و غیره نیز بکار می رود یا جهت رفتن روی پشت بام یا حتی در مصارف آتش نشانی جهت کارهای امدادی و خاموش کردن آتش بکار می رود.

طول نردبان متناسب با محل و نوع کاربرد کوتاه یا بلند می تواند باشد. همچنین جنس آن نیز با توجه به کاربرد انتخاب می شود جهت کارهای امدادی و آتش نشانی جنس نردبانها معمولا فلزی و از نوع کشویی است در حالیکه در کارهای ساختمان سازی و یا حتی خانگی استفاده از نردبانهای چوبی یا فلزی هر دو می تواند استفاده شود.

نردبان باید از موادی باشد که توانایی تحمل وزن یک مرد سنگین وزن را داشته باشد میزان تحمل وزن بستگی به کاربرد نردبان دارد یک نردبان سرسره باید تحمل یک کودک را داشته باشد، نردبان استخر باید تحمل وزن فرد در آب یا بیرون از آب را داشته باشد. در آب وزن فرد کمتر از بیرون از آب است ولی ممکن است از نردبا های استخر برای پاکسازی در هنگام تخلیه استفاده شود.

نوع اتصال پله های نرده به بدنه بستگی به جنس فرق می کند در نمونه های فلزی از جوش داده و یا پیچ و مهره و یا کام و زبانه استفاده می شود که نوع اتصال بستگی به میزان وزن احتمالی و محل کاربرد انتخاب می شود. فلز با گرم شدن انبساط پیدا می کند و اتصالات جوش و پیچ و مهره می تواند شل شود در نتیجه در کارهای امدادی نوع اتصال مناسب در نردبان جهت ایمنی و حفظ جان امدادگر بسیار مهم است.

ولی در نمونه های چوبی به علت حساسیت به رطوبت و تغییر اندازه و حجم چوب با جذب و دفع رطوبت معمولا از اتصالات کام و زبانه استفاده می شود.

نردبانهای استخر و اتصالات آنها باید از مواد ضد زنگ و یا از جنس مقاوم به زنگ زدگی باشند. عرض نردبانها باید به اندازه ای باشد که فرد راحت دو پای خود روی یک پله آن بگذارد. نحوه ایستادن پله بستگی به کاربرد آن می تواند با تکیه بر دیوار باشد یا خودش دارای تکیه گاه متحرک داشته باشد. جهت گج کاری روی سقف و یا نسب لامپ نردبان باید دارای تکیه گاه باشد.

کدام نوع نردبان کارایی بیشتری دارد

نردبان آتش نشانی، نردبان کارهای ساختمانی و صنعتی، نردبان کارهای خانگی و در پارکها جهت سرسره کودکان نمونه نردبانهای مورد استفاده است که ممکن است چوب، فلزی یا پلاستکی و طنابی باشد. بستگی به محل کاربرد نردبان جنس آن تعیین می شود. در کارهای امداد و نجات نردبانهای فلزی بیشتر استفاده می شود در امداد هوایی نردهای طنابی استفاده می شود.

در پارکها جهت سرسره پلاستیکی از نرده های پلاستیکی و جهت سرسره های فلزی از نرده های فلزی استفاده می شود. در کارهای ساختمانی بناها جهت آجرچینی، سیمان کاری، گچ کاری، رنگ کاری و غیره از نردبانهای چوبی و یا فلزی استفاده می کنند در کارهای صنعتی مانند ورود به یک دیگ و رسوب گیری آن نردهای فلزی استفاده می شود. در خانه نیز نردبانهای پلاستیکی و فلزی جهت ریزکاریهای خانه مانند نسب پرده یا نسب تابلو و قرار دادن وسایل در کمدها و کابینت یا قفسه های بالا بکار می رود. در استخر نیز نردبانهای ضد زنگ و رنگ خورده نیز کاربرد دارد.

انواع مختلف نردبان در سال کاربرد دارد با ساخت پارک نردبانهای سرسره تقاضا دارد، با افزایش کارهای ساختمانی و اشتغال افراد بیشتر در کارهای ساختمانی نردبانهای مناسب این کار متقاضی پیدا می کند هر بنا یا رنگار و یا سیمان نیاز به یک نردبان دارند. جهت تجهیز ماشین آتش نشانی نیز پله های تخصصی آن نیاز می شود. در استخرها نردبان آلومینیومی ارزان کاربرد دارد.

خرید اینترنتی نردبان چوبی با کیفیت

خرید اینترنتی نردبان چوبی با کیفیت امروزه جهت تامین چوب و برآورد نیاز به این مواد اولیه روشهای متفاوتی بکار می رود یکی از این روشها شامل کشت درختان سریع الرشد مانند کاج و چوبهای روسی، صنوبر، اکالیپتوس، پالونیا، درخت آیلان توس، درخت تسبیح و غیره می باشد.این درختان در مدت کوتاهی طول و قطر ساقه بلند و قطور و آماده استفاده می گردد.

گروهی از این درختان که ساقه بلند و قطر تقریبا ۷ الی ۱۰ سانت دارند برای ساخت نردبان مناسب است چوب این درختان بهتر است الیاف مارپیچی نداشته باشند و گره مرده که رنگی متفاوت با ساقه دارند نداشته و یا گرهها بزرگتر از یک یا دو سانت نباشنددادنسیدگی و آثاری از حمله سوسکها چوبخوار و موریانه ها بر روی آن نباشد.

این مشخصات چوب اولیه برای ساختمان یک نردبان خوب است ولی ممکن است بعدا در آن پوسیدگی و یا حمله حشرات صورت بگیرد و یا در اثر جذب رطوبت و خشک شدنهای پی در پی که باعث تغییر حجم چوب به صورت افزایش و کاهش حجم است باعث کاهش استحکام نردبان و لق شدن اتصالات نردبان بگردد.

از این رو حفاظت و اصلاح چوب جهت حفظ کیفیت و دوام و طول عمر بالای نردبان لازم است حفاظت با مواد حشره کش و رنگ صورت می گیرد ولی اصلاح چوب با روشهایی مانند حرارت دادن است که در این روش عوامل جذب حشرات یا قارچها و رطوبت در چوب را مسدود می نماید و از پوسیدگی و آفت زدگی چوب یا تغییر شکل در اثر جذب رطوبت جلوگیری می نماید.

یک نردبان 4 متری یا نردبان 4 پله چوبی باید با کیفیت باشد زیرا هر نوع عیب در چوب که در هنگام بالا یا پایین رفتن از نردبان باعث شکستگی چوب شود می تواند برای انسان در هنگام استفاده خطرساز شود.

انواع نردبانهای باکیفیت چوبی را می توان به طور مستقیم یا آنلاین و اینترنتی از مراکز فروش و یا از تولید کننده خرید نمود.

لیست قیمت نردبان چوبی در بازار ایران

انواع نردبان فلزی یا چوبی با طولهای متفاوت کوتاه تا بلند در بازار عرضه می شود طول نردبان هر چه بیشتر باشد قیمت آن افزایش می یابد. گاهی نردبان یک طرفه یا دو طرفه است. نردبان دو طرفه گرانتر است. نردبان کشویی که امکان استفاده در طول کم و زیاد دارد و قابلیت جمع شدن بعد از استفاده دارد نسبت به نمونه ها با طول ثابت گرانتر است.

در مورد نردبانی که از چوب ساخته شده کیفیت، استحکام، طول عمر آنها در قیمت موثر است. کیفیت چوب نردبان به نوع چوب، کیفیت ساختمان از نظر گره، الیاف مارپیچی، ضد آفت و ضد آب بودن بستگی دارد.

چوبها از نظر طول الیاف با هم فرق می کند و این گزینه روی استحکام و تحمل نیرو نردها اثر می گذارد.گره ها روی چوب هر چه بزرگتر باشد کیفیت چوب برای ساخت نردبان پایینتر و احتمال شکستن دارد و الیاف مارپیچی نیز باعث کاهش استحکام تخته به علت افزایش تغییر حجم هنگام جذب و دفع رطوبت توسط چوب می گردد. عیوب چوب باعث کاهش قیمت نردبان می گردد.

نردبانی که با استفاده از مواد شیمیایی تیمار شده نسبت به نمونه های اصلاح شده با روشهای نوین مانند روغن یا حرارت ارزانتر است. زیرا روشهای اصلاح جدید و تجهیزات خاص خود را می خواهند ولی این روشها در حال گسترش است زیرا آلودگی ایجاد نمی کنند و چوبهای نردبانهای مستهلک دوباره بدون خطر قابل استفاده هستند این نردبانها ی با چوب اصلاح شده عمر بیشتری نسبت به سایر نمونه ها دارند.

سفارش عمده نردبان چوبی از بهترین مراکز

سفارش عمده نردبان چوبی از بهترین مراکز جهت تهیه نردبان ارزان قیمت چوبی خرید عمده محصول از مراکز تولید امکان پذیر است مراکز تولید این نمونه نردبان در مکانهایی است که چوب مناسب برای آنها زیادباشد.

امروزه حفظ درختان و جنگلها جهت پاکسازی هوا و حفظ حیات وحش گزینه مهمی است از این رو برنامه هایی جهت تامین چوب صورت گرفته است یکی از این برنامه ها زراعت چوب و کشت درختان سریع الرشد است بستگی به منطقه انواع درختان صنوبر، پالونیا، کاج ، اکالیپتوس، درخت عرعر، درخت تسبیح و غیره کشت می شود این درختان نسبت به سایر درختها در فاصله زمانی کوتاهی طول و قطرشان افزایش یافته و مناسب برداشت می گردند.

در مناطقی که درختان با سرعت رشد بالا قطر و طول مناسب نردبان دارند می توان واحد تولیدی آنها را راه اندازی کرد و محصول را به سایر مناطق فروخت.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید