مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش خرید میز اتو صفحه فلزی از مراکز معتبر

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع میز اتو در ابعاد مختلفچه عواملی بر کیفیت میز اتو تاثیر دارد؟چند نکته هنگام خرید میز اتو درجه یک بصورت عمدهفروش مستقیم میز اتو صفحه فلزی با قیمت استثنایی

در چندین سال اخیر شرکت های ایرانی در زمینه تولید میز اتو صفحه فلزی مورد استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته است. این شرکت ها محصولات خود را تحت لیسانس کشور انگلیس در چین تولید میکنند، سعی کرده اند تا با طراحی مدرن و مورد نیاز خانواده ها و با بهترین کیفیت ممکن، تولیدات خود را روانه بازار کنند.

سفارش خرید میز اتو صفحه فلزی از مراکز معتبر

آشنایی با انواع میز اتو در ابعاد مختلف

آشنایی با انواع میز اتو در ابعاد مختلف یکی از انواع مدل های میز اتو، نوع کابینت دار می باشد که چند سالی است وارد بازار شده است. یک ایده جالب برای مخفی کردن میز اتو این است که محفظه ای برای آن روی سطح کابینت آشپزخانه درست کنید و میز اتو را درون آن قرار دهید. برخی از مدل های میز اتو مخفی روی کابینت حالت چرخشی دارند، به گونه ای که می توانید زاویه آن ها را هر طور که دوست دارید تغییر دهید و لباس های خود را اتو کنید.با قرار دادن یک تکه فویل زیر حوله روی میز اتو ، زمان اتو کشی را کاهش دهید. فویل حرارتی را منتقل می کند که انگار از دو طرف اتو می کند. میز اتو چوبی و حصیری یکی از زیباترین و با کیفیت ترین میز اتو هایی هست که به بازار عرضه شده است.میز اتو چوبی و حصیری برخلاف سایرمیز اتوها از چوب خالص ساخته شده هست و مثل ام دی اف با پیچ بسته نشده است.

میز اتو خیاطی حرفه ای مناسب برای مزون و کارگاه خیاطی و تولیدی لباس پایه های میز خیاطی همه فلزی وعالی ونو وصفحه میز چوب بسیار عالی و روکش پارچه برزنت بسیار عالی می باشد. میز مکش دار یکی از محصورات وارداتی می باشد. این دستگاه برای اتو کردن لباس ها در کارگاه های تولید پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از میز مکش مانع از خیس شدن لباس ها هنگام اتو کردن می شود. ارتفاع میز مکش قابل تنظیم بوده و دارای فن مکش بخار برای صاف کردن بهتر لباس می باشد.

میزهای متحرک بر دو نوع نصبی و قابل‌جابه‌جایی هستند. در مدل نصبی مخفی پس از خرید میز اتو، باید به کابینت‌ساز یا کمدساز بگویید آن را برایتان در فرورفتگی دیوار، درون کمد، داخل کشو یا کابینت و حتی پشت در نصب کند. برای استفاده از آن کافی است بازش کنید و سپس دوباره آن را تا کنید و سر جایش قرار دهید. ریلی: در این حالت میز اتو را روی یک کابینت یا محفظه با ریل نصب می‌کنند و شما برای استفاده میز اتو را بیرون می‌کشید و برای جمع‌کردنش به داخل محفظه سُر می‌دهید. این مدل میزها از وسط بالشتک تا می‌شوند. تاشو: در این مدل برای میز پایه‌های تاشو قرار می‌دهند که از آن قسمت‌ها آن را تا می‌کنید و در جای خودش قرار می‌دهید. به مدل نصبی، توکار هم می‌گویند. با این کار، میزتان سر راه قرار نمی‌گیرد و فضای اتاق مرتب به نظر می‌رسد.

چه عواملی بر کیفیت میز اتو تاثیر دارد؟

چه عواملی بر کیفیت میز اتو تاثیر دارد؟

همه میزهای اتو بالشتک و روکش دارند. بالشتک یا پد، زیرسازی روکش را تشکیل می‌دهد و باید به اندازه کافی محکم و ضخیم باشد. نه بالشتک و نه روکش نباید زیاد نازک باشند خوب روی بالشتک دست بکشید، اگر سازه سخت را زیر آن حس کردید این میز اتو کیفیت پایینی دارد چنین میز اتویی را خریداری نکنید. ضخامت بالشتک باید بین ۴ تا ۸ میلی‌متر باشد بالشتک باید صاف باشد و هیچ برآمدگی یا فرورفتگی در آن نباشد. همچنین باید متخلخل باشد تا گرما و بخار را از خودش عبور دهد.بهترین بالشتک‌ها از نمد درست می‌شوند البته بالشتک و روکش را جداگانه هم می‌فروشند می‌توانید هر وقت فرسوده شدند عوض‌شان کنید.

روکش میز اتو از بافت‌های مختلفی درست می‌شود روکش باید خاصیت نچسب داشته باشد تا لباس به آنها نچسبد. همچنین باید قابلیت بازتاب گرما را داشته باشد تا گرما را به لباس منتقل کند. این کار اتوکشی را ساده‌تر می‌کند و سبب می‌شود لباس سریع‌تر اتو بگیرد. بهترین روکش میز اتو از جنس پنبه یا سیلیکون است. بسیاری از ما نیازی به گران‌ترین میز اتو نداریم با قیمت کمتر هم می‌توان میز خوبی پیدا کرد، اما به یاد داشته باشید که قیمت‌های خیلی ارزان میز اتو، مسلما از نظر کیفیتی با قیمت‌های بالای آن یکی نیستند. پیشنهاد ما این است که ابتدا بودجه‌تان را تعیین کنید و سپس برای خرید اقدام کنید. بهتر است قیمت متوسطی را در نظر بگیرید.

واقعیت این است که استحکام میز اتو با قیمت آن ارتباط مستقیم دارد. هر چه میز اتو گران‌تر باشد، ساختار آن محکم‌تر است و دوام بیشتری دارد. این ویژگی به نوع طراحی و موادی که از آن ساخته شده است برمی‌گردد. ازآنجاکه هنگام اتوکشیدن به لباس کمی فشار وارد می‌کنیم، میز اتو باید به اندازه کافی محکم باشد تا واژگون نشود. نوع پایه میز باید طوری قرار بگیرد که هم به استحکام آن کمک کند و هم تعادل آن را حفظ کند.

چند نکته هنگام خرید میز اتو درجه یک بصورت عمده

چند نکته هنگام خرید میز اتو درجه یک بصورت عمده پخش عمده میز اتو در ایران از طریق تولید کننده های تهران صورت می گیرد. به دلیل دسترسی بالاتر و وجود اکثر باربری های بزرگ مانند جاوید ترابر، مهر ایران، شمس، فردوس، پازوکی، اتوبار کرمان، اصفهان بار و سایر شرکت های حمل و نقل، تهران مناسب ترین و بهترین شرایط قیمت را برای ارسال بار دارد. بنابراین کارخانه تولید میز اتو می تواند به تمام کشور به سادگی تمام ارسال داشته باشد.

تولید کنندگان مصنوعات فلزی که دارای سابقه ای طولانی در این امر هستند معمولا یک سبد کالایی مشخصی دارند. مثلا برخی فقط بند رخت تولید می کنند. در حالی که بعضی از آن ها علاوه بر آن میز اتو، چرخ خرید، پایه قابلمه و جای سیب زمینی و پیاز هم تولید می کنند. معمولا کار پخش عمده میز اتو تاشو به عهده عمده فروش های بازار شوش است.

این در حالی است که اکثر افراد به نفعشان است تا مستقیم از کارخانه تولید میز اتو خرید کنند تا قیمت پایین تری بگیرند. اما مشکلی که در این امر وجود دارد این است که معمولا تولید کننده ها تنها دو سه قلم جنس تولید می کنند و همه اجناس را به صورت جور موجود ندارند. به همین دلیل مجبور هستند تا از پخش و عمده فروش خرید کنند تا بتوانند تمام کالاهای مورد نیازشان را دریافت کنند.

فروش مستقیم میز اتو صفحه فلزی با قیمت استثنایی

فروش مستقیم میز اتو صفحه فلزی با قیمت استثنایی شرکت های داخلی زیادی در کشور ما وجود دارند که اقدام به توزیع انواع میز اتو کم جا در تهران که مرکز تولید این محصولات است می نمایند و این میز اتو ها را به تمام خریداران از هر کجای کشور عزیزمان که باشند عرضه می کنند.سرمایه لازم برای صادرات باید به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد تا خریداران این محصولات از این نظر رضایت کامل را داشته باشند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید