مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز صادرات بند رخت کلاسیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت دیواری مدل Rottsiمزایا خرید عمده انواع بند رخت کلاسیک

مرکز صادرات بند رخت کلاسیک محصول مورد نظر را به مشتریان خود عرضه می دهد. از این بند رخت  کلاسیک علاوه بر این که برای خشک کردن لباس استفاده می کنند بلکه برای زیبایی فضای داخلی منزل نیز از آن استفاده می شود. بند رخت کلاسیک از زیبایی خاصی برخوردار می باشد که باعث شده مشتریان زیادی از این بند رخت برای مصرف خود استفاده کنند.

مرکز صادرات بند رخت کلاسیک

مشخصات بند رخت دیواری مدل Rottsi

مشخصات بند رخت دیواری مدل Rottsi مشخصات بند رخت دیواری مورد نظر به گونه ای ساخته شده است که این بند رخت قابلیت تا شدن نیز در خود دارد به همین دلیل بند رخت فضای کمی را همیشه اشغال می کند به دلیل ویژگی های خاصی که این بند رخت دارا می باشد میزان فروش آن نسبت به مدل های دیگر بیشتر بوده است. وزن بند رخت دیواری 4500 گرم می باشد. از این بند رخت برای خشک کردن لباس های کوچک نیز می توان استفاده کرد.

افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند بهتر است که از این بند رخت ها برای خشک کردن لباس ها خود استفاده کنند. جنس بند رخت مورد نظر از فلز با کیفیت بوده است این فلز در برابر زنگ زدگی مقاوم می باشد و از به وجود آمدن زنگ در حضور رطوبت پیشگیری می کند. رنگ این بند رخت نیز سفید بوده است. بند رخت مورد نظر دارای 5 عدد میله می باشد که از مشخصات بارز بند رخت مورد نظر می باشد.

طول بند های بند رخت رخت مورد نظر 4 متر بوده است این بند رخت به دیوار وصل می شود و به همین دلیل فضایی را در محیط خانه اشغال نمی کند این بند رخت به اندازه کافی فضا برای پهن کردن لباس ها در خود دارا می باشد طراحی این بند رخت از فلز مقاوم بوده است و این محصول در برابر سرما  و گرما و نور خورشید نیز از مقاومت قابل قبولی بهره می برد.

مزایا خرید عمده انواع بند رخت کلاسیک

مزایا خرید عمده انواع بند رخت کلاسیک مزایا خرید عمده انواع بند رخت کلاسیک به این صورت بوده که خرید عمده همیشه به نفع خریدار می باشد چون در این صورت محصول با قیمت مناسبی به دست می آید. از روش های دیگر خرید بند رخت سفارش به صورت بدون واسطه بوده است در این روش نیز محصول با قیمت مقرون به صرفه ای به دست خریدار می رسد.

بند رخت فلزی به دلیل کیفیت و مقاومت بالا توجه مشتریان را به خود جلب کرده است به همین دلیل میزان خرید و فروش آن در بازار بیشتر بوده است. بند رخت تاشو نیز در داخل منزل فضای کمی را اشغال می کند فروش این بند رخت نیز بیشتر بوده است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید