مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بند رخت آپارتمانی درب کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بند رخت آپارتمانیقیمت بند رخت
بند رخت استیل نگیر

قیمت بند رخت آپارتمانی در چند ماه اخیر نسبتا ثابت بوده است. این موضوع به این دلیل است که کارخانه های تولید بند رخت توانسته اند مواد اولیه خود را با قیمت های مناسبی تهیه کنند و از نوسان بازار مصنوعات فلزی جلوگیری شده است. از سوی دیگر قیمت بند رخت در خرده فروشی ها اندکی افزایش نشان می دهد.

بند رخت استیل نگیر

بند رخت آپارتمانی

افزایش آپارتمان نشینی و توسعه شهرهای بزرگ باعث شده است که فضاهای داخلی یک ساختمان هم محدودتر باشد و متراژ ملک ها پایین بیاید. این امر موجب می شود که تا جای ممکن به صورت بهینه تر از فضاهای منزل استفاده شود.

یکی از راهکارها استفاده از بند رخت آپارتمانی است. این مدل بند رخت ها به صورت تاشو طراحی شده و قابلیت جمع شوندگی دارد که باعث می شود در حالت تا شده فضای بسیار کمی را اشغال کند.

اکثر مدل های بند رخت آپارتمانی از آهن ساخته شده که به آن بند رخت فلزی گفته می شود. اما مدل های استیل هم در بازار هستند. همچنین به صورت خیلی محدودتر مدل های آلومینیم را هم می توانید بیابید. اگر بخواهیم یک لیست از انواع مدل های بند رخت آپارتمانی پرمصرف و روتین تهیه کنیم به این شکل می شود:

  • بند رخت فلزی آهنی
  • بند رخت استیل
  • بند رخت آلومینیم
  • بند رخت شوفاژی
  • بند رخت ایستاده
  • بند رخت هتلی

قیمت بند رخت

در روزهایی به سر می بریم که اوضاع اقتصادی بیشتر مردم چندان خوب نیست و مجبور هستند به دنبال قیمت بند رخت آپارتمانی ارزان باشند. با این حال یکی از مزیت هایی که قیمت بند رخت در این چند وقت گذشته داشته این است که خیلی تغییر نداشته و تقریبا ثابت بوده است. این اتفاق را می توان در شرایط تورمی کشور به فال نیک گرفت تا آهسته آهسته از شدت تورم کاسته شود و بازار ملتهب چند سال اخیر روند با ثبات به خود بگیرد.

قیمت بند رخت به فاکتورهای خیلی زیادی بستگی دارد که مهمترین ها فاکتورها عبارتند از:

  • جنس
  • ابعاد و وزن
  • بسته بندی
  • کیفیت
  • محل کارخانه
  • حمل و نقل
  • تعداد سفارش

قیمت بند رخت

جنس محصول: آهنی ارزان تر است و استیل گرانتر. بند رخت استیل تقریبا دو برابر آهنی قیمت دارد. مدل های آلومینیومی هم اخیرا وارد شده اند که در حدود یک میلیون تومان هستند.

ابعاد و وزن: هر چه بند رخت بزرگتر باشد مسلما فضای بیشتری برای پهن کردن لباس دارد و مواد اولیه بیشتری مصرف می کند. در نتیجه بهای آن بیشتر می شود.

بسته بندی: بسته بندی شکیل و زیبا و همچنین محکم لازم است تا بند رخت در طی مراحل حمل و نقل آسیب نبیند و از طرفی مشتری هم وقتی آن را می بیند لذت ببرد. بسته بندی ساده ارزان تر است و بسته بندی زیبا و شکیل گرانتر.

کیفیت: کیفیت بند رخت یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده ی قیمت است. مسلما شما بند رختی نمی خواهید که لوله های آن زود خم شود و یا لباس ها را نخ کش کند یا زود زنگ بزند. همه این عوامل در قیمت بسیار تاثیرگذار هستند.

تعداد سفارش: هر چه بیشتر باشد کارخانه تولید بند رخت می تواند تخفیف بیشتری روی هر عدد بدهد. بیشترین تخفیف ها معمولا برای صادرات کالا است که به صورت کانتینر و ترانزیتی ارسال می شود.

همواره پیشنهاد می شود از برندهای مرغوب و باکیفیت استفاده کنید تا کالایی که خریداری می کنید تا چندین سال دوام و استفاده داشته باشد. از این طریق در بلند مدت هزینه هایتان هم کاهش می یابد.

در حال حاضر قیمت بند رخت های معمولی از 168 هزار تومان شروع می شود و تا حدود 700 هزار تومان ادامه دارد. اما یک مدل بند رخت که کیفیت و وزن خوبی داشته باشد و تا چند سال قابل استفاده باشد را می توان با قیمت حدود 190 هزار تومان خریداری کرد.

 

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید