مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فوق العاده نردبان 7 متری استیل درجه یک در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات جامع درباره نردبانفاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت نردبان کدام استمعیارهای موثر بر کیفیت نردبان را بشناسیمدر صادرات نردبان چه نکاتی مهم استبرترین فروشندگان نردبان 7 متری در ایرانصادرات جدیدترین نردبان 7 متری به کشورهای اروپاییفروش نردبان 7 متری با نازل ترین قیمت

نردبان فلزی یا چوبی ساخته شده از دو بخش عمودی است که بین آنها و به فاصله مشخص رابط هایی به صورت افقی قرار گرفته و به این شکل از این وسیله برای بالا رفتن از درخت، دیوار و موارد دیگر استفاده می‌شود. این محصول انواع جنس با طول های گوناگون دارد که یکی از بهترین آنها نردبان ۷ متری استیل است و این محصول با قیمت فوق العاده مناسب در بازار عرضه می‌شود تا کسانی که به دنبال تهیه بهترین نردبان هستند از این طریق به آن دسترسی پیدا کنند همچنین به راحتی استعلام قیمت نردبان 7 متری استیل را نیز انجام دهند.

قیمت فوق العاده نردبان 7 متری استیل درجه یک در بازار

اطلاعات جامع درباره نردبان

اطلاعات جامع درباره نردبان نردبان وسیله ای بسیار کاربردی با ساختاری ساده است که از آن برای دسترسی به مکان های مرتفع استفاده می شود و این وسیله کاربرد فوق العاده زیادی در بسیاری از صنایع و حرفه ها دارد و بدون آن انجام بسیاری از کارها مقدور نیست البته در استفاده از این وسیله باید نهایت دقت انجام شود چون خطر سقوط از نردبان یکی از معایب آنها است با این وجود استفاده مناسب در صورت آموزش صحیح انجام بسیاری از امور روزانه کارگران و استاد کارها را به راحتی ممکن می کند.

این محصولات انواع بسیار متفاوتی از نظر جنس دارند که نردبان های چوبی فایبرگلاس، آلومینیوم و استیل از جمله آنها می باشند که نسبت به بقیه دارای ویژگی های متفاوتی هستند مثلاً نردبان های چوبی از چوب های مخصوص ساخته می شوند و در آنها هیچ علامتی از ترک با پوسیدگی نباید وجود داشته باشد علاوه بر این در بخش ریلی این نردبان ها نباید هیچ نوع تاخوردگی مشاهده شود.

نردبان های فایبرگلاس امروز بیشتر تولید می شوند با این وجود برای طول های زیاد مناسب نیستند چون فایبرگلاس خاصیت انعطاف پذیری دارد و این محصول نارسانای جریان برق نیز است همچنین نردبان های چوبی جریان الکتریسیته را از خود عبور نمی دهند و نسبت به بقیه آنها از ماندگاری بیشتری برخوردار هستند.

نردبان های آلومینیومی و استیل از جمله نردبان های باکیفیت بوده که در نوع آلومینیومی نردبان وزن بسیار سبکی دارند و حمل و نقل راحت است در حالی که نوع استیل این محصول بسیار سنگین بوده و به سختی جابجا می شوند ولی نسبت به نوع آلومینیومی در طول های زیادتر مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع این محصول بستگی به نوع اتصالاتی که در بخش‌های مختلف نردبان وجود دارد از نظر دوام و ماندگاری متفاوتند همچنین جنس این محصولات بر استقامت آنها در برابر وزن و فشار بسیار تاثیرگذار است بنابراین اگر به دنبال محصولی دایمی با طول عمر زیاد هستید نوع فلزی این محصول یعنی نردبان استیل گزینه مناسبی است که برای طول های ۷ متر به بالا کاربرد دارد.

انواع مختلفی از این محصول از نظر شکل و مدل وجود دارد که نردبان تاشو، سه بعدی و صندلی شو از نمونه های آن هستند علاوه بر این از نظر تعداد پله نیز با هم فرق دارند که نردبان 4 پله کوچکترین آنها است و نردبان های با تعداد پله زیاد نیز سخته شده است.

فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت نردبان کدام است

فاکتورهای تاثیرگذار زیادی قیمت نردبان را تغییر می‌ دهند و به این شکل تاثیر عمده‌ ای بر آن می گذارند که از جمله این فاکتورها نردبان است که مستقیماً قیمت آن را افزایش یا کاهش می دهد. مثلاً نمونه های چوبی این محصول معمولاً نرخ ارزان تری دارند در حالی که در نردبان های فلزی قیمت بیشتری برای این محصول دیده می‌ شود.

بین انواع نردبان های فلزی نیز از نظر قیمت تفاوت وجود دارد به گونه‌ای که نردبان های ساخته شده از استیل از قیمت بالاتری برخوردارند و نمونه های تهیه شده از آهن قیمت پایین تری خواهند داشت. همچنین طول نردبان بر قیمت این محصولات تأثیرگذار است و هر چه طول نردبان افزایش پیدا کند قیمت آن بالا خواهد رفت بنابراین نردبان های با طول زیاد نسبت به نمونه های کوتاه از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

استفاده از ابزارهای مناسب برای اتصال بخش های ریلی نردبان به همدیگر نیز بر قیمت آن تاثیر دارد به طوری که در نردبان های چوبی معمولا از ابزارهای ساده مانند میخ استفاده می‌ شود اما برای نردبان های آلومینیومی از اتصالات ویژه استفاده می گردد.

این محصولات در انواع یک طرفه و دو طرف وجود دارند که از نظر کارکرد با همه دارای تفاوت می باشند ولی از نظر قیمت نوع دو طرفه این نردبان ها نسبت به نمونه های یک طرف با طول مساوی دارای اختلاف قیمت زیادی هستند چون از نظر میزان مواد اولیه برای ساخت نردبان با هم دارای تفاوتند.

ضخامت بخش های مختلف این نردبان بر قیمت آن تاثیر گذاری زیادی دارد به طوری که هر چه ضخامت میله یا ریل های نردبان بیشتر باشد به قیمت آن افزوده خواهد شد در حالی که با کاهش ضخامت هم از استحکام آن کاسته می‌ شود و هم قیمت آن پایین خواهد آمد.

نردبان های موجود در بازار در انواع مختلف آن از برند های داخلی و خارجی هستند و بین این برند ها از نظر قیمت تفاوت بسیار زیادی وجود دارد چون نمونه های خارجی با ارز های ریالی خریداری می‌ شوند و نرخ بالای این ارزها در کشور قیمت تمام شده آن را بسیار بالا می برد در حالی که در قیمت نردبان های داخلی معمولاً پایین تر از نمونه ها و برند های خارجی است.

معیارهای موثر بر کیفیت نردبان را بشناسیم

معیارهای موثر بر کیفیت نردبان را بشناسیم کیفیت نردبان متاثر از معیارهای بسیار مختلفی است که هر یک از آنها به نوعی بر قیمت و استحکام نردبان تاثیر می گذارند به عنوان مثال جنس نردبان یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت آن است مثلاً نمونه های ساخته شده از استیل به عنوان نردبان همیشگی شناخته می‌شوند و از طول عمر بسیار زیادی برخوردارند.

نمونه های چوبی در بهترین کیفیت آنها نیز به مرور زمان دچار پوسیدگی می شوند و کیفیت خود را از دست می دهند بنابراین اولین معیار تاثیرگذار بر کیفیت نردبان ها جنس آنها است و به این ترتیب بین نمونه های مختلف نردبان از نظر ماندگاری تفاوت وجود دارد.

کیفیت این محصول همچنین متاثر از نحوه ساخت آن است به این ترتیب که در برخی از نردبان ها از ابزارهای ساده مانند میخ و چکش برای ساخت نردبان استفاده می‌شود و بخش‌ های مختلف آن از این طریق به یکدیگر وصل می شوند در حالی که در برخی نمونه ها از اتصالات جوشی و ابزارهای مختلف استفاده خواهد شد که بر استحکام و قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت و در عین حال کیفیت این محصول را بسیار بالا می برند.

نکته بسیار مهمی که کیفیت نردبان را کاهش و افزایش خواهد داد آن است که رابطه مستقیم با کیفیت نردبان دارد به‌طوری‌ که و نردبان های استیل و آهنی نسبت به نمونه های دیگر سنگین تر بوده بنابراین محکم تر می باشند و مدت زمان استفاده از آن ها بسیار بیشتر خواهد بود هرچند حمل و نقل و جابجایی آنها اندکی مشکل تر است.

مقاومت این محصول در برابر رطوبت و نور خورشید نیز بسیار مهم است چون معمولاً نردبان ها در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند و ممکن است ساعتها زیر باران باشند و یا نور شدید خورشید به آنها به کار برده بنابراین نمونه هایی که نردبان هایی که شرایط محیطی نامساعد را بیشتر تحمل می کنند و کمتر آسیب می بیند از کیفیت بالاتری برخوردارند

در صادرات نردبان چه نکاتی مهم است

تولید نردبان در کشور ما فراوان انجام می شود و کارگاه ها و کارخانه های مختلفی در زمینه تولید نردبان فعالیت دارند و این وسیله را نه تنها برای تامین نیاز داخلی تولید می کنند بلکه صادر کننده آن به کشورهای دیگر نیز هستند همچنین این محصول را به کسانی که صادرات نردبان را انجام می‌ دهند عرضه می کنند.

در صادرات نردبان در انواع آن باید به چند نکته مهم توجه شود تا سود حاصل از فروش و تجارت آن بیشتر باشد و در عین حال رضایت خریداران نیز تامین گردد؛ اولین نکته مهم در صادرات این محصول استفاده از وسایل نقلیه مناسب برای حمل و جابجایی آنها است در غیر این صورت ممکن است نردبان در اثر فشار عوامل مختلف دچار خمیدگی شود و کیفیت خود را از دست بدهد.

حمل این محصولات باید در کامیون هایی انجام شوند که امکان خیس شدن آنها وجود نداشته باشد و به این ترتیب کامیون های پوشیده برای این کار مناسب تر هستند چون برخی از نمونه های این محصول مانند نردبان های چوبی به راحتی تحت تاثیر نور خورشید و باران آسیب می‌بیند.

در صادرات نردبان هزینه‌های حمل نسبت به بسیاری از محصولات دیگر بیشتر است بنابراین استفاده از راه های مواصلات مناسب برای عرضه محصول به بازار گزینه ضروری است تا هزینه صادرات کاهش یابد و برای این کار صادرات باد از نزدیک ترین مرزها انجام شود.

در ساخت این نردبان ها باید همه استانداردهای لازم رعایت شود زیرا این محصولات قبل از ورود به کشورهای مقصد از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می‌ گیرند و در صورت مشکل دار بودن دیپورت می‌ شوند بنابراین استاندارد بودن آنها از نظر طول و جنس بسیار مهم است که حتماً باید صادرکنندگان به آن توجه کند.

توجه به بازار مصرف کشوری که نردبان به آنجا صادر می شود نیز در صادرات فوق العاده مهم است و قبل از صادرات باید اطلاع دقیقی از نوع نردبانی که در این بازارها بیشتر به فروش می رسد لحاظ شود و این بدان معناست که برای صادرات این محصول از قبل بازاریابی مناسب انجام شود.

برترین فروشندگان نردبان 7 متری در ایران

برترین فروشندگان نردبان 7 متری در ایران

نردبان 7 متری در ایران توسط برترین فروشندگان آن با قیمت بسیار مناسب به خریداران عرضه می‌شود و فروشگاه های عرضه کننده انواع نردبان و کسانی که صادر کننده این وسیله به بازارهای دیگر هستند از طریق این فروشندگان نیاز خود را تامین خواهند کرد و به این نردبان مناسب دسترسی پیدا خواهند نمود.

برترین این فروشندگان نرخ فوق العاده خوبی را برای این محصول در نظر دارند و از این جهت رضایت مشتریان را جلب می‌ کند همچنین نوع استیلی این نردبان با تضمین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می شود و به مشتریان همه تضمین های لازم را در مورد این محصول خواهد داد.

این فروشندگان قیمت نردبان را بسیار ارزان‌تر از واسطه ها ارائه می‌ کنند و نیاز مشتریان را در کمترین زمان برای هر یک از نمونه های نردبان تامین خواهند کرد و به این شکل خریداران عمده و صادرکنندگان نیاز خود را از طریق آنها برآورده می کنند.

برای خرید از این فروشندگان مراجعه به محل فروش یکی از گزینه ها است اما خرید اینترنتی گزینه بهتری بوده و نیازی به حضور مشتری در محل فروشگاه نخواهد بود و امکان تهیه انواع این نردبان به این روش بسیار راحت تر فراهم است.

صادرات جدیدترین نردبان 7 متری به کشورهای اروپایی

نردبان ۷ متری به عنوان یکی از مناسب ترین نردبان ها از نظر طول به بسیاری از کشورهای جهان به ویژه کشورهای اروپایی نیز صادر می‌شود و نمونه های جدید این محصول با طراحی ویژه و کیفیت مناسب توسط صادر کنندگان این محصول به کشورهای اروپایی ارسال خواهد شد.

این محصول در این کشورها با ارز های غیر ریالی به فروش رسیده و سود خوبی حاصل تجارت این محصول در این کشورها می باشد و صادرات جدیدترین نردبان به صورت عمده در تعداد بالا انجام می‌ شود و سفارشات از طریق مرزهای دریایی و بنادر جنوبی کشور به این کشورها ارسال می گردد که این روش بسیار کم هزینه است و در عین حال اطمینان بیشتری از نظر تضمین کیفیت ارسال نردبان ها وجود دارد و همه آنها با کیفیت اولیه به دست مشتریان خواهد رسید.

صادرات به کشورهای اروپایی یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد بیشتر است و تجارت خارج کشور این محصول به وسیله صادر کننده آن با ارزهای خارجی انجام خواهد شد که با تبدیل ارز به ریال در داخل کشور سود بیشتری به دست می آید و تعداد نردبان های زیادتری برای صادرات مجدد خریداری می شود.

فروش نردبان 7 متری با نازل ترین قیمت

فروش نردبان 7 متری با نازل ترین قیمت کسانی که مایل به خرید نردبان ۷ متری با ارزان ترین قیمت ممکن هستند به صورت مستقیم و بی واسطه از طریق ارتباط با ما فروشنده این محصول آن را به دست خواهند آورد و به این شکل به این نردبان دسترسی پیدا می‌ کنند همچنین در فروش نردبان کمترین قیمت ممکن برای آن لحاظ می‌ شود و مشتریانی که به تعداد عمده از این محصول نیاز دارند ارزان تر آن را به دست می آورند.

خرید مستقیم از تولید کننده این نردبان کمک می‌ کند تا محصول با نازلترین قیمت ممکن به دست مشتری برسد همچنین در فروش نردبان از روش فروش اینترنت استفاده می شود و نمونه های مختلف این نردبان در همین جا برای خرید به نمایش گذاشته شده تا مشتریان با مشاهده آنها اطلاع دقیقی از مشخصات فنی آن به دست آورند و به این شکل بهترین این نردبان را تهیه کنند.

بهترین این محصول دارای کیفیت صادراتی است بنابراین فروش این نردبان تامین‌ کننده نیاز صادر کنندگان نیز می باشد و در کمترین زمان نیاز مشتریان به این محصول در نمونه های کوچکتر یعنی 5 متری نیز تامین می شود.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید