مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید بند رخت تمام استیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بند رخت استاتیک آرتیستون صنعت مدل 2016آشنایی با توزیع کنندگان بند رخت تمام استیل

کارخانه تولید بند رخت تمام استیل این محصول را در سطح وسیعی تولید می کند. کیفیت بند رخت تمام استیل بالا بوده است به همین دلیل از میزان فروش بیشتری برخوردار می باشد. از این بند رخت در داخل کشور برای خشک کردن لباس ها استفاده می کنند. بند رخت تمام استیل در انواع مدل ها برای خرید مشتریان وجود دارد هر کدام یک از بندرخت ها مشتری خود را به همراه داشته است.

کارخانه تولید بند رخت تمام استیل

معرفی بند رخت استاتیک آرتیستون صنعت مدل 2016

معرفی بند رخت استاتیک آرتیستون صنعت مدل 2016 بند رخت استاتیک آرتیسون یکی از انواع مدل های موجود در سطح بازار می باشد که مشتریان از این بند رخت برای خشک کردن تمامی لباس های خود در زندگی استفاده می کنند. این مدل بند رخت بیشتر برای افرادی مناسب بوده که در آپارتمان زندگی می کنند بند رخت مورد نظر از نوع تاشو است و به راحتی جمع شده و در موقع استفاده قابلیت باز شدن را در خود دارا می باشد.

جنس محصول مورد نظر از فلز با کیفیت بوده است یعنی ضد زنگ می باشد و در برابر رطوبت تحت هیچ شرایطی زنگ نخواهد زد از این بند رخت در شرایط سرما و گرما می توانید استفاده کرده و لباس های خود را خشک کنید. بند رخت مورد نظر دارای 20 میله است که از تمامی میله های موجود بر روی آن می توانید استفاده کرده و لباس خود را پهن کنید در قسمت پایینی آن نیز چند عدد بند مشاهده می کنید که از این قسمت نیز برای خشک کردن لباس های کوچک خود می توانید استفاده نمایید.

بند رخت مورد نظر در انواع رنگ های در نمایندگی های عرضه کننده موجود می باشد فلز به کار رفته در ساخت این بند رخت از نوع تمام استیل می باشد به همین دلیل مقاومت و استحکام این محصول برای خشک کردن تمامی لباس ها بالا بوده است و در این زمینه برای مصرف کننده مشکلی به وجود نمی آید. این بند رخت در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده است از این بند رخت برای استفاده در اتاق های کوچک خود نیز می توانید استفاده کنید.

آشنایی با توزیع کنندگان بند رخت تمام استیل

آشنایی با توزیع کنندگان بند رخت تمام استیل آشنایی با توزیع کنندگان بند رخت تمام استیل در کشور در این زمینه به مردم خدمت می کنند مشتریان بهتر است که بند رخت مورد نظر  را به صورت عمده و بدون واسطه برای خود تهیه کنند در این صورت محصول با قیمت مناسبی به دست مشتری می رسد.

بند رخت تاشو اپارتمانی یکی دیگر از مدل های بند رخت در داخل کشور بوده است این بندرخت نیز مشتریان خاص  خود را دارا می باشد. بند رخت ضد زنگ از کیفیت خوبی بهره می برد. میزان فروش این بند رخت نیز در بازار بیشتر بوده است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید