مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع بند رخت استیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع بند رخت از لحاظ جنسعرضه بی واسطه بند رخت استیل

بند رخت استیل از لوازم کاربردی خانه های آپارتمانی است که در مدل های مختلف تولید می شود. برای تولید انواع بند رخت استیل از ورق های این فلز با گرید های مختلف استفاده می شود. تولید انواع بند رخت فلزی با ظرفیت های مختلف در مدل های گوناگون صورت گرفته که برای استفاده در هر مکانی مناسب هستند. در تولید این محصولات از استیل استنلس استفاده شده که ضد زنگ بوده و مقاومت بالایی دارند.

تولید انواع بند رخت استیل

بررسی انواع بند رخت از لحاظ جنس

بررسی انواع بند رخت از لحاظ جنس بند رخت های امروزی با مدل های قدیمی کاملا متفاوت هستند؛ در گذشته از طناب های فلزی و پلاستیکی و دو میخ، بند های لباس از این سر تا آن سر حیاط شکل می گرفتند. اما با محدود شدن فضای خانه ها، رخت آویز های آپارتمانی شکل گرفتند. این محصولات که در مدل های گوناگون، به صورت تاشو، ایستاده، دیواری، شوفاژی و … هستند از موادی چون استیل، آهن، فولاد، پلاستیک و چوب و ترکیب این مواد تشکیل شده اند.

هر کدام از این بند رخت ها دارای مزایایی هستند که باعث برتری و انتخاب آن نسبت به سایر نمونه هاست. بند رخت های فلزی که از جنس استیل هستند جزو رایج ترین و پر فروش ترین محصولات هستند. استیل، فلزی است که عنصر پایه آن، آهن است که با مقدار کمی کربن ترکیب شده است. آهن باعث استحکام و مقاومت بالای آن می شود.  هر چه میزان کربن در استیل افزایش یابد، مقاومت و سختی آن بالاتر رفته و انعطاف آن کاهش می یابد.

ورقه های استیلی که در تولید لوازم خانگی به کار می روند، استنلس هستند که ضد زنگ می باشند. این فلز برای تولید بند رخت که دائما با رطوبت سر و کار دارد بسیار مناسب است. استفاده از استیل در رخت آویز ها مزایایی دارد از جمله،  مقاومت در برابر خوردگی و حرارت، ظاهر زیبا و شیک، عمر طولانی و دوام بالا.

بند رخت هتلی بند رختی تاشو است که روی دیوار نصب می شود. این بند، پس از استفاده، به صورت فنری جمع شده و بسته می شود. این محصول نیز از جنس استیل و پلاستیک ساخته می شود که ضد زنگ هستند. بند رخت چوبی، ظاهری زیبا و شیک داشته اما استحکام فلز را ندارد. در صورت عدم‌ پوشش مناسب، رطوبت در چوب نفوذ کرده و باعث پوسته شدن و فساد آن و در نتیجه شکستن بند رخت می شود. بند رخت های پلاستیکی به صورت ترکیبی با استیل به کار می روند، قیمت پایین تری دارند. به مرور زمان در اثر سنگینی لباس ها، خم شده و تغییر شکل می دهند.

عرضه بی واسطه بند رخت استیل

عرضه بی واسطه بند رخت استیل بند رخت ایستاده استیل از پر فروش ترین محصولات رخت آویز است که به دلیل مزایای چون، سهولت استفاده، جاگیری کم، وزن مناسب و طراحی خوب بسیار محبوب و پرطرفدار است

برای خرید بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده ، می توانید به این سایت سری زده و انواع بند رخت های استیل را مشاهده کنید. با این خرید از مزیت هایی چون قیمت پایین تر، تضمین کیفیت محصول و تحویل درب منزل برخوردار می شوید. عرضه بی واسطه این محصول مزایایی از جمله سود بیشتر تولید کننده و کاهش قیمت خرید برای مصرف کننده نهایی را در پی دارد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید