مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت میز اتو پایه بلند ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع میز اتوقیمت میز اتومیز اتو ارزان
فروش عمده میز اتو

قیمت میز اتو پایه بلند به صورت عمده و خرده اختلاف زیادی دارند. برای این که در بازار حرفی برای گفتن داشته باشید بهتر است لیست قیمت میز اتو ارزان را تنها از تولید کننده اصلی و معتبر دریافت کنید. واسطه ها و دلالان معمولا سودهای زیادی برای خود بر می دارند و جای کار زیادی برای فروشنده باقی نمی ماند.

قیمت میز اتو

امروزه یکی از مهمترین وسایلی که در منازل استفاده می شود و کاربرد فراوانی هم دارد انواع میز اتو چه پایه بلند و چه پایه کوتاه است. استفاده از متریال متنوع و مواد اولیه گوناگون باعث شده است که قیمت میز اتو پایه بلند هم تنوع زیادی داشته باشد. در واقع همین الان می شود از 150 هزار تومان تا بالای 600 هزار تومان انواع مدل میز اتو را پیدا کرد. با این حال بهتر است ویژگی هر کدام را بدانید تا به صرفه تر و با تخفیف بیشتری خرید کنید.

قیمت فروش میز اتو

انواع میز اتو

بر اساس فاکتورهای مختلفی می توان انواع میز اتو را دسته بندی کرد. با این حال همه این دسته بندی ها برای همه به درد نمی خورد. یعنی ممکن است یک نفر برای قیمت میز اتو ارزان یک نوع دسته بندی را بپسندد و فرد دیگر نوع دیگری در ذهن خودش تقسیم بندی کند. مهم این است که ویژگی های هر یک از آن ها را بدانید و در صورتی که فروشنده عمده هستید در لیست قیمت میز اتو بتوانید مورد مد نظر خودتان را به راحتی پیدا کنید.

دسته بندی بر اساس ارتفاع میز اتو

  • پایه کوتاه
  • پایه بلند
  • با تنظیم ارتفاع

فروش میز اتو

خب این مدل ها خیلی راحت از اسم آن ها پیداست که چگونه هستند. برای استفاده از میز اتوهای پایه کوتاه باید روی زمین نشست و از اتو استفاده کرد اما پایه بلند باید حتما ایستاده بود. جدیدا برخی از مدل ها به تنظیم ارتفاع سراسری هم مجهز هستند به این صورت که هم می توان نشسته از آن استفاده کرد هم ایستاده. این امر با کمک ریل های زیر آن امکانپذیر است.

دسته بندی بر اساس صفحه میز اتو

  • صفحه چوبی
  • صفحه پلاستیکی
  • صفحه فلزی

متریال استفاده شده برای صفحه در تعیین قیمت میز اتو بسیار موثر است. صفحه های ام دی اف یا چوبی ارزانترین مدل هستند. از معایب آن می توان به وزن بالاتر اشاره کرد. همچنین در معرض رطوبت اتو بخار ممکن است شکل خود را از دست بدهد و اصطلاحا طبله کند. اما در عوض قیمت آن بسیار مناسب تر از انواع دیگر است. نوع دیگر صفحه های پلاستیکی است که معمولا از ABS ساخته می شود.

این مدل ها اگر از مواد اولیه با کیفیت ساخته شود عمر طولانی دارد. سوراخ های تعبیه شده در زیر آن به عبور جریان هوا و بخار از سطح کمک می کند. در مقابل رطوبت مقاوم هستند و قیمت به نسبت بالاتری هم دارند. صفحه های فلزی میز اتو حتی از پلاستیکی هم گرانتر هستند اما در عوض در برابر شکستگی خیلی مقاوم تر هستند.

این مدل ها را شاید بتوان بهترین مدل میز اتو نامید. تولید کنندگان در ایران بیشتر از صفحه های چوبی استفاده می کنند تا مردم قدرت خرید آن را داشته باشند. اما کشور همسایه ترکیه که یکی از اصلی ترین صادرکنندگان مصنوعات فلزی مانند میز اتو و نردبان و بند رخت است بهترین مدهای میز اتو با صفحه های فلزی را تولید می کند. در این زمینه می توان گفت این کشور رقیب تولید کنندگان ما است.

قیمت میز اتو

قیمت میز اتو

قیمت میز اتو بستگی به بعضی عوامل دارد که یکی از مهم ترین آن ها انواع میز اتو است که در بالا گفته شد. همانطور که می دانید قیمت میز اتو پایه بلند گران تر از پایه کوتاه و صفحه پلاستیکی گرانتر از صفحه چوبی است.

اما یک سری عوامل دیگر نیز هستند که در قیمت میز اتو خیلی تاثیرگذار هستند. مثلا هزینه حمل و نقل یکی از آن ها است. فرض بفرمایید یک مشتری عمده در زاهدان قرار دارد.

هزینه ارسال هر کارتن میز اتو با هزینه داخل شهری و باربری چیزی حدود 25 هزار تومان می شود که در قیمت نهایی مشتری حدودا 12 درصد تاثیر گذار است. اگر به این هزینه ها دقت نشود ممکن است در نهایت فرد دچار ضرر و زیان شود.

از سوی دیگر یک راه بهینه برای مدیریت این نوع هزینه خرید میز اتو به صورت عمده است. اگر مشتری یک خاور دربست اجناس مختلف مثل میز اتو و بند رخت خریداری کند حتی اگر شهرش از تهران فاصله زیادی هم داشته باشد در نهایت هزینه ها سرشکن می شود و چیزی حدود یک چهارم هزینه باربری را برای دریافت بارش پرداخت می کند که خیلی به صرفه تر از حالت اول است.

قیمت میز اتو پایه کوتاه

اگر برای فروشگاه یا پخش شما یک خاور میز اتو خیلی زیاد است می توانید آن را در ترکیب با اجناس دیگر مثل نردبان و بند رخت ببرید تا در نهایت همگی یک ماشین شوند. از سوی دیگر بسیاری از تولیدی ها برای مشتریانی که به صورت عمده ماشینی خرید می کنند تخفیف های خیلی ویژه تری در نظر می گیرند تا خرید کارتنی و باربری.به علاوه آن ها هم دردسر کمتری برای ارسال بار دارند. زیرا ماشین درب محل کارخانه بارگیری می کند و درب انبار مشتری تحویل می دهد.

در صورتی که برای ارسال با باربری ابتدا باید یک ماشین وانت بارها را به باربری ببرد که یک کرایه ای دارد. سپس شرکت باربری محصولات را تا محل شهر مقصد حمل می کند که باز یک کرایه اضافه می شود. بعد از آن مشتری باید یا خودش بار را از باربری بگیرد که وقتش گرفته می شود یا دوباره یک وانت بگیرد تا میزاتو پایه بلند را از باربری تحویل بگیرد و به درب انبار برساند که این هم یک کرایه اضافه می شود.

جمعا 3 نوع پرداخت مختلف باید صورت بگیرد تا در نهایت میز اتو از درب کارخانه به درب انبار برسد. از این رو خیلی به صرفه تر است که حتی اگر شده چند همکار با هم جمع شوند و یک ماشین کامل خرید کنند. این برای همگی به صرفه تر است.

قیمت میز اتو

همچنین گاهی دیده می شود که به سبب آشنایی با یک باربری خاص که همیشه با مشتری کار می کند و بارهایش را می رساند هزینه کمتری را برای مشتری حساب می کند که در این صورت فرد می تواند درخواست کند بسته ها به همان شرکت تحویل داده شود.

در پایین برای مثال لیست قیمت میز اتو ساج را می توانید ببینید. البته بهتر است بدانید که در خریدهای عمده و یا صادرات از این قیمت تخفیف هایی در نظر گرفته می شود.

لیست قیمت میز اتو

میز اتو ارزان

میز اتو ارزان به میز اتویی گفته می شود که به خاطر استفاده از متریال ارزانتر از میانگین نرخ بازار قیمت پایین تری دارد. اما این دلیل نمی شود که کیفیت آن خیلی پایین تر و غیر قابل استفاده باشد.

متاسفانه در حال حاضر که مردم در شرایط اقتصادی وخیم قرار دارند بعضی از تولید کنندگان سواستفاده کرده و اجناس بسیار بی کیفیت تولید می کنند که حتی یک روز هم قابل استفاده نیست.

البته تعداد این افراد خیلی زیاد نیست و خیلی زود از بازار رقابتی این روزها حذف می شوند. اما در هر صورت باید مراقب بود تا جنس بی کیفیت به مشتری داده نشود. در مقابل برخی از تولیدکنندگان میز اتو که وجدان کاری بیشتری دارند در صورتی که بخواهند میز اتو پایه بلند ارزان تولید کنند از موادی استفاده می کنند که در عین حال که ارزان است تا چند سال قابلیت استفاده داشته باشد.

این نوع میز اتو با این که توان رقابت با انواع خیلی گرانتر را ندارد با این حال برای عموم افرادی که توان خرید پایین دارند مناسب است و می تواند یک کیفیت متوسط یا قابل قبول را با قیمت ارزان فراهم کند.

فروش عمده میز اتو

با توجه به این که در سال های اخیر رشد فضای مجازی و اینترنت سرعت چشمگیری یافته است می توان تولید کنندگان قدیمی را از طریق جست و جوی در گوگل پیدا کرد که مزیت این کار باعث می شود خیلی راحت به بسیاری از قیمت ها از گران تا ارزان دسترسی داشته باشید.

راه دیگر برای یافتن تولید کنندگان اصلی و اطلاع از کیفیت آن ها مراجعه به نمایشگاه های لوازم خانگی و ایران پلاست است که هر سال در اواخر سال برگزار می شود. البته به خاطر شرایط کرونا دو سالی است که این نمایشگاه ها به صورت جدی فعال نبوده اند و برخی از بزرگان این صنعت غایب بوده اند. هر چند جای امیدواری وجود دارد که در آینده ای نزدیک با افزایش درصد واکسیناسیون علیه کرونا همه چیز به روال سابق برگردد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید