مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش انواع بند رخت یونیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بند رخت فاتح مدل Fa20bفروش ویژه برترین انواع بند رخت یونیک

بند رخت یونیک و بند رخت ایستاده و بند رخت کمجا نمونه های دیگر از انواع بند رخت می باشند که در انواع و اندازه های گوناگون با مدل های متنوع و زیبا و جذاب توسط شرکت های تولیدی تولید می شوند به صورت های مستقیم و غیر مستقیم در بازار عرضه و پخش می شوند و یا مشتریان به صورت غیر حضوری سفارش می دهند و آن ها را درب منزل دریافت می کنند.

سفارش انواع بند رخت یونیک

معرفی بند رخت فاتح مدل Fa20b

معرفی بند رخت فاتح مدل Fa20b  بدنه ی این بند رخت کاملا فلزی ست و با بهره‌ مندی از پوشش رنگ الکترواستاتیک بسیار با کیفیت و زیبا از هر گونه زنگ زدگی جداست به همین دلیل مشتریان زیادی به خود جذب میکند زیرا بدون نگران در برابر آفتاب و باران قرار می دهند و دیگر نگرانی در این مورد نخواهید داشت.

این بند رخت در قسمت کناری آن دارای چهارده میله و در قسمت زیرین دارای پنج میله ی آویز است که فضای زیادی برای آویزان کردن لباس هایتان به ارمغان می آورد و دیگر با کمبود بند در هنگام آویز لباس ها رو به رو نخواهید شد زیرا جای کمی نمی آورید این در حالی ست که سطح های کناری این محصول قابلیت تنظیم زاویه را نیز به شما می بخشد. از دیگر ویژگی‌های این بند رخت زیبا و وزنی کم برابر با چهار کیلوگرم است. همچنین حجم بسیار کم این بند رخت در هنگام جمع شدن از ویژگی های منحصر به فرد آنها هستند و به شما این امکان را می‌بخشد که آن را در هر نقطه‌ای از منزل به آسانی نگهداری کنید.

این محصول نه تنها فلزی بوده بلکه با بهره مندی از پوشش استاتیک مانند و بسیار مقاوم تر در برابر زنگ زدگی شده و کیفیت آن را به طور چشم گیری بالا برده است. این بند رخت یکی از بهترین ها است زیرا علاوه بر زیبایی و جلایی که به بالکن شما می دهند کیفیت خوبی را در پی دارد و بخاطر جنس و قیمت مناسبی که دارد طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

فروش ویژه برترین انواع بند رخت یونیک

فروش ویژه برترین انواع بند رخت یونیک امروزه داشتن هر وسیله ایی در خانه ها بخصوص خانه های آپارتمانی لازم و ضروری است به همین خاطر برای راحتی اهالی این خانه های بند رخت هایی تهیه و تولید کرده اند که فروش ویژه ایی را به خود اختصاص داده اند زیرا هم دوام بالایی در برابر آب و باران و آفتاب دارند و هم راحت و سبک می باشند و به راحتی جمع می شوند که جای افراد تنگ نکنند. به همین خاطر قیمت های مناسبی دارند و طرفداران ویژه ای به خود اختصاص داده اند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید