مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بند رخت مدرن باکیفیت از مراکز معتبر

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید هنگام خرید بند رخت به آن توجه کنیمبررسی موانع موجود برای صادرات بند رختبررسی چند ویژگی بند رخت صادراتیروش های مهم حمل و نقل برای صادرات بند رختفروش بند رخت مدرن با بهترین کیفیت در ایرانعرضه مستقیم بند رخت مدرن با کمترین قیمتپخش بی واسطه بند رخت مدرن در سراسر کشور

امروزه شاهد آسمان خراش های بزرگ در شهرها هستیم زیرا رشد زیاد جمعیت مانع از آن شده است که همه بتوانند در خانه های ویلایی زندگی کنند و برای آویز کردن لباس های شسته خود از بند رخت استفاده نمایند به همین دلیل فروش بند رخت آپارتمانی رواج پیدا کرده است.که انواع بند رخت آپارتمانی موجود است با توجه به کمبود فضا در محیط آپارتمانی دیگر نمیتوان این روش را به کار برد و باید بند رخت های مدرن جایگزین شوند که مناسب محیط آپارتمان نشینی می باشند زیرا فضای زیادی نمیخواد و میتوان تعدادی زیادی لباس برروی ان آویز کرد که این نشان دهنده کارا بودن زیاد ان است این محصول اکنوت دربازارهای کشور به فروش می رسد و با توجه به جتس به کار رفته در مراحل ساخت آن قیمت های مختلفی دارند.باز و بسته شدن سریع بند رخت ها انعطاف پذیری شدید ان ها را نشان می دهد و این ویژگی برای آپارتمان که حیاط ندارد منحصربه فرد است.دلیل استفاده از بند رخت اپارتماتی شیوه نوین زندگی مردمان امروز است که این عامل تولید کننده ها را به این فکر انداخته که به ساخت وسایلی مبادرت ورزند که با این موارد هماهنگ باشند بند رخت ایستاده نمونه بسیار مناسبی است که می شود خیلی راحت از آن برای خشک کردن لباس در تراس استفاده کرد.

فروش بند رخت مدرن با کیفیت در تهران توسط مراکز فروش این محصول با قیمت مناسب تر انجام می گردد بنابراین اگر شما قصد خرید این کالا به صورت عمده را دارید می توانید به این مراکز در تهران مراجعه کرده و این کالا را به صورت کلی خریداری نمایید. رخت آویز تهران توسط شرکت تولیدکننده این محصولات با کیفیت بالا تولید می‌ شود و علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به بازارهای بین المللی نیز صادر می گردد.

مرکز فروش بند رخت در مدل های تاشو و ایستاده آن را

در مراکز فروش وسایل خانه به فروش می رساند.

بنابراین شما جهت خرید انواع بند رخت استیل، بند رخت تاشو، بند رخت سقفی، بند رخت

ریلی تاشو و بند رخت آپارتمانی می توانید به مراکز فروش یا تولیدی های معتبر آن در

سراسر کشور مراجعه کنید. تا این بند رخت ها را با نازل ترین قیمت روز خریداری

کنید. تا با استفاده این بند رخت ها بتوانید دیگر نگران خشک کردن لباس های خودنباشید.

بازدید مرکز فروش بند رخت در مدل های تاشو و ایستاده آن را در مراکز فروش وسایل خانه به فروش می رساند. بنابراین شما جهت خرید انواع بند رخت استیل، بند رخت تاشو، بند رخت سقفی، بند رخت ریلی تاشو و بند رخت آپارتمانی می توانید به مراکز فروش یا تولیدی های معتبر آن در سراسر کشور مراجعه کنید. تا این بند رخت ها را با نازل ترین قیمت روز خریداری کنید. تا با استفاده این بند رخت ها بتوانید دیگر نگران خشک کردن لباس های خود نباشید. مرکز فروش بند رخت | تولیدی های معتبر در کشور فروش عمده و اعطا نمایندگی بند رخت آپارتمانی فروش عمده و اعطا نمایندگی بند رخت آپارتمانی بند رخت یکی از وسایل مورد نیاز خانه ها می باشد. که امروزه جایگاه ویژه ای را در ساختمان های چند طبقه دارد. استفاده از بند رخت بسیار مفید و کارایی می باشد و برای آن دسته از افرادی که جای خوب برای خشک کردن لباس های خود ندارند؛ بسیار مناسب می باشد. بنابراین شما با شستن لباس های خود دیگر نگران جای پهن کردن آن ها در محیط خانه خود نباشید. بلکه با پهن کردن آن ها در این بند رخت ها به راحتی لباس های خود را در معرض نور آفتاب قرار دهید. تا با استفاده از نور خورشید لباسهای شما خشک شوند. تولید کنندگان انواع بند رخت با تولید این وسیله در مدل های مختلف چتری، ایستاده، جمع شو، کشویی و دیواری در معرض دید عام قرار میدهند. که شما جهت خرید انواع بند رخت آپارتمانی، سقفی و مسافرتی می توانید به نمایندگی فروش آن مراجعه کنید. مراجعه به مراکز اعطای نمایندگی جهت اخذ نمایندگی از شرکت های تولیدکننده این بند رخت می تواند شما را در فراهم نمودن یک کسب و کار عالی حمایت کنند .

امروزه بند رخت ها در مدل ها و سایز های ورنگ مشکی و استیل و غیره …مختلفی تولید و به فروش می رسند. که یکی از پر فروش ترین مدل های آن بند رخت ریلی تاشو می باشد. که این بند رخت ها می توانند تعداد لباس های زیادی را در خود جای بدهند و در حالت جمع شده نیز می توانند کمترین فضای ممکن را در خانه شما بگیرند. بنابراین شما جهت مشاهده مدل های مختلف این بند رخت و سایر مدل های مختلف بند رخت ها می توانید به مراکز فروش آن در فروشگاه های مختلف شهر ها مراجعه کنید. این بند رخت ها قیمت مناسبی نسبت به کیفیت آن ها دارند که شما با خرید این بند رخت ها می توانید لباس های خود را در کمترین فضای ممکن زیر نور مستقیم آفتاب خشک کنید

خرید بند رخت مدرن باکیفیت از مراکز معتبر

آنچه باید هنگام خرید بند رخت به آن توجه کنیم

آنچه باید هنگام خرید بند رخت به آن توجه کنیم

با توجه به کمبود فضا در آپارتمان ها امروزه برای پهن کردن لباس از بند رخت استفاده می‌ شود این نوع محصولات دارای انواع متعددی هستند که ما در این مطلب در مورد بند رخت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. نوع ایستاده این محصول امکان بیش تری را از فضاهای اشغال شده در منازل می دهد به همین دلیل بسیار پرکاربرد می باشد همچنین به دلیل این که این نوع محصولات دارای قابلیت باز و بسته شدن بال ها را دارد می تواند در آپارتمان های مدرن مورد استفاده قرار بگیرد و فضای کمی را اشغال نماید. مواد تشکیل دهنده آن قطعات پلاستیکی هستند که دارای مقاومت بالایی در برابر نور، دما و ضربه می باشند. فلز به کار رفته در تولید این دستگاه ها از مرغوب ترین نوع استیل می باشد که به دلیل استاندارد بودن هرگز دچار زنگ زدگی نمی شود و همین خود یک مزیت برای این محصولات به شمار می‌ رود. همچنین این کالا قابلیت تنظیم ارتفاع دارد که شما می توانید آن را به صورت عمودی زده و روی آن لباس های خود را پهن کنید بدون این که لباس ها با یکدیگر برخورد داشته باشند.

زندگی در خانه های آپارتمانی کوچک و یا حتی برای زیبایی بیشتر نمای خانه بند رخت آپارتمانی تبدیل به یک ضرورت شده است و بند رخت چتری یک نمونه ازاین بند رخت ها است

خشک‌کردن لباس‌ها به شیوه درست، از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر لباس‌ها خوب خشک نشوند، بوی نا می‌گیرند و حتی با شستن چندباره هم ممکن است این بوی بد برطرف نشود. برای خشک‌کردن لباس‌ها از چند روش می‌توان استفاده کرد:

برای خرید رخت آویز آپارتمانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

رخت‌آویزهای آپارتمانی انواع مختلفی دارند و تنوع آنها بسیار زیاد است و هر یک از آنها ویژگی‌های خاصی دارند. بنابراین اگر بدون توجه به نکات مهمی که در این مطلب گنجانده‌ایم رخت‌آویز بخرید، ممکن است نتوانید از آن استفاده کنید و روی دست‌تان بماند.

وقبمت مناسبی داشته باشد یک بند رخت ارزان قیمت و با کیفیت قیمت محصولات هم تاثیر بسازی در خرید وفروش این محصول دارد .

ظرفیت و استحکام

ظرفیت و استحکام رخت‌آویز به میزان وزنی که می‌تواند تحمل کند بستگی دارد. بعضی رخت‌آویزها می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند، اما برخی دیگر برای تعدادی لباس سبک طراحی شده‌اند. بنابراین در هنگام انتخاب رخت‌آویز ابتدا باید به این نکته توجه کنید که بیشتر چه نوع لباس‌هایی را استفاده می‌کنید. به‌عنوان‌مثال، لباس‌های جین نمدار از لباس‌های نخی و راحتی منزل خیلی سنگین‌ترند. کت و پالتو سنگین‌تر از پیراهن‌ها و مانتوها هستند. بنابراین اگر معمولا لباس‌های سنگین برای شستن دارید، رخت‌آویزهایی را که استحکام بیشتری دارند، خریداری کنید (این رخت‌آویزها به heavy-duty معروف‌اند).

رخت‌آویزها معمولا از چوب افرا یا بامبو، آلومینیوم، آلومینیوم و پلاستیک و فولاد ضدزنگ ساخته می‌شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. چوب: رخت‌آویزهای چوبی ظاهر زیبایی دارند و معمولا از بامبو یا افرا ساخته می‌شوند. اما دقت کنید که رخت‌آویز چوبی باید پرداخت‌شده باشد (پرداخت‌کردن چوب به‌معنای اضافه‌کردن موادی مانند روغن جلا به آن است که سبب استحکام آن می‌شود و از پوسیده‌شدنش جلوگیری می‌کند). رخت‌آویز چوبی پرداخت‌نشده به‌راحتی تاب برمی‌دارد، می‌شکند یا به‌دلیل رطوبت لباس‌ها در معرض کپک و پوسیدگی قرار می‌گیرد. آلومینیوم و پلاستیک: رخت‌آویزهای آلومینیومی، پلاستیکی یا ترکیبی از هر دو، سبک و بادوام و کلاسیک هستند و اگر باکیفیت باشند تا مدت‌های طولانی بدون نشانی از خوردگی یا پوست‌پوست‌شدن می‌توانید از آنها استفاده کنید. مشکل اینجاست که معمولا آلومینیوم و پلاستیک توان کافی برای تحمل وزن لباس‌های سنگین را ندارند. مخصوصا پلاستیکی‌ها مقاومت کمتری دارند و ممکن است بشکنند یا تاب بردارند. استیل یا فولاد ضدزنگ: رخت‌آویزهای ساخته‌شده از فولاد ضدزنگ بسیار بادوام و محکم هستند. همه رخت‌آویزهای با ظرفیت بالا که برای لباس‌های سنگین طراحی می‌شوند از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند.

درجهنکات پیش از خرید

رخت آویز آپارتمانی و نکاتی که باید قبل از خرید بدانیدبررسی ۷ مدل از انواع رخت‌ آویز آپارتمانی

نکات پیش از خریدخانه و سبک زندگی

توسط بهاره رضاجو آخرین به‌روزرسانی 31 تیر 1398 زمان مطالعه: 8 دقیقه

اشتراک‌گذاری

خشک‌کردن لباس در آپارتمان‌ها و خانه‌هایی که حیاط یا فضای باز برای طناب‌کشی ندارند، دردسرهای زیادی دارد. به‌همین‌دلیل رخت آویز آپارتمانی تاحدزیادی جزو لوازم ضروری منزل به‌شمار می‌رود. در این مطلب درباره چند مدل رخت‌آویز آپارتمانی و نکات خرید آنها صحبت خواهیم کرد.

راهنمای مطالعه بستن

معایب روش‌های معمول خشک کردن لباس؛ چرا باید رخت‌آویز آپارتمانی بخریم؟

برای خرید رخت آویز آپارتمانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدل‌های مختلف رخت آویز آپارتمانی

مطالب مرتبط

راهنمای برند ایرانی؛ هر آنچه که درباره پارس خزر و محصولات آن باید…

راهنمای برند ایرانی؛ هر آنچه که درباره ایکس‌ویژن و محصولات آن باید…

معایب روش‌های معمول خشک کردن لباس؛ چرا باید رخت‌آویز آپارتمانی بخریم؟

خشک‌کردن لباس‌ها به شیوه درست، از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر لباس‌ها خوب خشک نشوند، بوی نا می‌گیرند و حتی با شستن چندباره هم ممکن است این بوی بد برطرف نشود. برای خشک‌کردن لباس‌ها از چند روش می‌توان استفاده کرد:

پهن‌کردن لباس‌ها روی طناب

این روش فقط در خانه‌های حیاط‌دار امکان‌پذیر است (تازه اگر هوا بارانی نباشد) و روش مناسبی برای فضاهای بسته به شمار نمی‌رود. اگر بخواهید در فضای بسته طناب‌کشی کنید، خانه‌تان کمی به‌هم‌ریخته به‌نظر می‌رسد و منظره بدی به خودش می‌گیرد. همچنین ممکن است سقف خانه کوتاه باشد و لباس‌ها به سروصورت افراد قدبلند خانه گیر کند. همچنین باید به دیوارها میخ بکوبید که کمی دیوارها را نازیبا نشان می‌دهد.

خشک‌کردن روی شوفاژ

این روش هم برای خشک‌کردن لباس‌ها چندان مناسب نیست. اول به این دلیل که در تابستان نمی‌توانید شوفاژها را روشن کنید و دوم اینکه معمولا روی شوفاژها گرد و غبار می‌نشیند که اگر حواس‌تان نباشد ممکن است لباس شسته‌شده را دوباره کثیف کند. فضای آنها هم بسیار باریک است و نمی‌توان لباس خاصی را روی آن جا داد.

استفاده از دستگاه خشک‌کن

دستگاه خشک‌کن برای خشک‌کردن برخی از لباس‌ها از جمله لباس‌های ظریف اصلا مناسب نیست و ممکن است آنها را از ریخت بیندازد. از سوی دیگر مصرف برق این دستگاه‌ها خودش هزینه‌ای اضافی به‌شمار می‌رود.

استفاده از خشک‌کن ماشین لباسشویی

خشک‌کن لباسشویی لباس‌ها را کاملا خشک نمی‌کند. یعنی پس از خارج‌کردن از ماشین باز هم باید لباس را جایی آویزان کنید تا چروک‌هایش باز شوند و در معرض هوا به‌طور کامل خشک شود.

می‌بینید که خرید یک رخت آویز آپارتمانی تا چه اندازه کار خشک‌کردن لباس‌ها را در فضای بسته آپارتمان و حتی خانه‌های ویلایی در فصول سرد یا بارانی راحت می‌کند.

برای خرید رخت آویز آپارتمانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

رخت‌آویزهای آپارتمانی انواع مختلفی دارند و تنوع آنها بسیار زیاد است و هر یک از آنها ویژگی‌های خاصی دارند. بنابراین اگر بدون توجه به نکات مهمی که در این مطلب گنجانده‌ایم رخت‌آویز بخرید، ممکن است نتوانید از آن استفاده کنید و روی دست‌تان بماند.

ظرفیت و استحکام

ظرفیت و استحکام رخت‌آویز به میزان وزنی که می‌تواند تحمل کند بستگی دارد. بعضی رخت‌آویزها می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند، اما برخی دیگر برای تعدادی لباس سبک طراحی شده‌اند. بنابراین در هنگام انتخاب رخت‌آویز ابتدا باید به این نکته توجه کنید که بیشتر چه نوع لباس‌هایی را استفاده می‌کنید. به‌عنوان‌مثال، لباس‌های جین نمدار از لباس‌های نخی و راحتی منزل خیلی سنگین‌ترند. کت و پالتو سنگین‌تر از پیراهن‌ها و مانتوها هستند. بنابراین اگر معمولا لباس‌های سنگین برای شستن دارید، رخت‌آویزهایی را که استحکام بیشتری دارند، خریداری کنید (این رخت‌آویزها به heavy-duty معروف‌اند).

جنس

رخت‌آویزها معمولا از چوب افرا یا بامبو، آلومینیوم، آلومینیوم و پلاستیک و فولاد ضدزنگ ساخته می‌شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

چوب: رخت‌آویزهای چوبی ظاهر زیبایی دارند و معمولا از بامبو یا افرا ساخته می‌شوند. اما دقت کنید که رخت‌آویز چوبی باید پرداخت‌شده باشد (پرداخت‌کردن چوب به‌معنای اضافه‌کردن موادی مانند روغن جلا به آن است که سبب استحکام آن می‌شود و از پوسیده‌شدنش جلوگیری می‌کند). رخت‌آویز چوبی پرداخت‌نشده به‌راحتی تاب برمی‌دارد، می‌شکند یا به‌دلیل رطوبت لباس‌ها در معرض کپک و پوسیدگی قرار می‌گیرد.

آلومینیوم و پلاستیک: رخت‌آویزهای آلومینیومی، پلاستیکی یا ترکیبی از هر دو، سبک و بادوام هستند و اگر باکیفیت باشند تا مدت‌های طولانی بدون نشانی از خوردگی یا پوست‌پوست‌شدن می‌توانید از آنها استفاده کنید. مشکل اینجاست که معمولا آلومینیوم و پلاستیک توان کافی برای تحمل وزن لباس‌های سنگین را ندارند. مخصوصا پلاستیکی‌ها مقاومت کمتری دارند و ممکن است بشکنند یا تاب بردارند.

استیل یا فولاد ضدزنگ: رخت‌آویزهای ساخته‌شده از فولاد ضدزنگ بسیار بادوام و محکم هستند. همه رخت‌آویزهای با ظرفیت بالا که برای لباس‌های سنگین طراحی می‌شوند از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند.

اندازه

اندازه رخت آویز آپارتمانی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر بگیرید. خانواده‌های پرجمعیت که معمولا لباس‌های زیادی برای شستن دارند و خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند باید به‌دنبال رخت‌آویزهایی باشند که فضای زیادی داشته باشد. اندازه رخت‌آویزی را که می‌خواهید بخرید از چند جهت بررسی کنید:

طول، عرض و ارتفاع رخت‌آویزها بسته به مدل آن می‌تواند هر عددی باشد. البته تشخیص اندازه با چشم راحت‌تر است. به‌عنوان‌مثال، اگر رخت‌آویزی می‌خواهید که هم تاشو باشد و هم بتوانید شلوارهای رسمی‌تان را که خط اتو دارد کاملا صاف روی سطح آن پهن کنید، مدلی بخرید که پس از بازشدن طول آن بیشتر از قد شلوارتان باشد.هر رخت‌آویز بسته به مدلش دارای طبقات، قفسه‌ها و میله‌هایی است که تعداد و اندازه آنها هم مهم است. باید با توجه به نوع لباس‌هایی که دارید تعیین کنید، می‌خواهید کدام بخش آن فضای بیشتری داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر بیشتر اوقات لباس‌هایی دارید که باید آویزان شوند، مدلی بخرید که فضای بیشتری را به آویز اختصاص داده باشد. اما لباس‌هایی مانند ژاکت‌ها و بلوزها نباید آویزان شوند و باید روی سطح صاف قرار گیرند. بنابراین اگر در منزل شما افراد خانواده از ژاکت و بلوز زیاد استفاده می‌کنند و رخت‌آویزی بخرید که فضای آویزدار آن بیشتر باشد؛ به‌دردتان نخواهد خورد.بلندی رخت‌آویز باید به‌اندازه‌ای باشد که لباس‌ها به زمین ساییده نشوند. رخت‌آویزهایی که ارتفاع آنها قابل‌تنظیم هستند به شما کمک می‌کنند اندازه آنها را با لباس‌های کوتاه و بلند مختلف کم و زیاد کنید.مورد مهم بعدی تعداد طبقات است. در بازار از رخت‌آویز یک طبقه تا بیشتر از چهار طبقه هم موجود است. برای یک خانواده ۴ نفره، معمولا یک رخت‌آویز ۳ طبقه کافی است.تعداد و اندازه میله‌ها هم در رخت‌آویزهای مختلف متفاوت است. اندازه‌های متفاوت میله‌ها به شما کمک می‌کند، لباس‌های کوچک و بزرگ را به‌خوبی جا بدهید. اگر برآوردی کلی از تعداد لباس‌هایی که هربار می‌شویید انجام دهید، راحت‌تر می‌توانید مدل دلخواه‌تان را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال ممکن است مدلی که ۱۷ تا ۲۰ میله دارد برای یک خانواده چهارنفره کفایت کند، اما برای خانواده ۴ نفره دیگری کافی نباشد.

نکته: فکر نکنید هر چه اندازه رخت‌آویز بزرگ‌تر باشد بهتر است. قبل از هر چیز باید بررسی کنید که آیا در منزل‌تان اصلا فضای کافی برای قراردادن یک رخت‌آویز بزرگ دارید یا نه

برخی از مدل‌های رخت آویز آپارتمانی قابل‌حمل هستند و می‌توانید آنها را به راحتی جابه‌جا کنید تا سرِراه نباشند. مدل‌های تاشو و ایستاده‌های چرخ‌دار انواع قابل‌حمل رخت‌آویز هستند. اگر این موضوع برایتان مهم است، در هنگام خرید مدل تاشو یا ایستاده چرخ‌دار بخرید

محل قراردادن رخت آویز آپارتمانی ازآنجاکه رخت آویز آپارتمانی معمولا در فضای داخل خانه قرار می‌گیرد، نمی‌توان آن را هر جایی قرار داد. مشکل اینجاست که آبی که از لباس‌ها می‌چکد کف اتاق‌تان را خیس می‌کند و بعد باید به فکر تمیزکردن آن محوطه باشید. تازه اگر فرش یا پارکت باشد که به‌مرور زمان به آنها آسیب وارد می‌کند. اگر فقط گاهی تکه‌های کوچکی از لباس را با دست می‌شویید و بیشتر از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید، معمولا مشکلی با این قضیه نخواهید داشت. لباس‌هایی که از لباسشویی بیرون می‌آورید تا حدی نمدار هستند، اما آب از آنها نمی‌چکد. درغیراین‌صورت اگر جایی را ندارید که لباس‌های خیس را پهن کنید تا آب‌شان گرفته شود (مخصوصا لباس‌هایی که در آنها الیاف مصنوعی به کار رفته، آب را در خودشان نگه نمی‌دارند) بهتر است رخت‌آویزهایی انتخاب کنید که سبک یا تاشو باشند. این رخت‌آویزها را می‌توانید به‌عنوان‌مثال در حمام قرار دهید و پس از قطع آب‌ریزش لباس‌ها دوباره به اتاق بیاورید. اگر نه، مدلی را بخرید که بتوان آن را روی وان حمام به‌شکل نردبانی قرار داد تا آب لباس‌ها گرفته شود. نکته مهم: لباس‌ها فقط باید تا زمانی در حمام باقی بمانند که خیس هستند. پس از آن حتما آنها را در مجاورت هوای خشک قرار دهید. محیط حمام مرطوب است و برای خشک‌شدن لباس مناسب نیست. اگر هیچ‌یک از راه‌های فوق برایتان امکان‌پذیر نبود، مجبورید زیر رخت‌آویزها ظرف قرار دهید تا زمانی‌که آب لباس‌ها گرفته شود! قیمت بسته به مقدار بودجه‌ای که درنظرگرفته‌اید می‌توانید از هر قیمتی در بازار رخت‌آویز پیدا کنید. ارزان‌ترین نوع رخت‌آویز به رخت‌آویز شوفاژی مربوط می‌شود که از ۳۰ هزار تومان است تا مدل‌های گران‌قیمت رخت‌آویز ایستاده که تا حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم هست. قیمت رخت‌آویز به اندازه، جنس، امکانات و کیفیت آن بستگی دارد. بعضی از رخت‌آویزها گارانتی هم دارند. حتما درباره گارانتی آن از فروشنده سوال کنید.

بررسی موانع موجود برای صادرات بند رخت

با توجه به تغییر ریاست سازمان توسعه تجارت و همچنین هدفگذاری کشور در افزایش صادرات که طبق آن بایستی طی پنج سال آینده صادرات کشور بیش از ۳ برابر و طی ده سال آینده بیش از ۵ برابر شود، ضروری است این سازمان تمرکز اصلی خود را بر رفع موانع صادرات غیرنفتی در کشور بگذارد. یکی از این موانع، مشکلات موجود در نقل و انتقال پول حاصل از فروش کالا و خدمات توسط صادرکنندگان است

مشکلات موجود در نقل و انتقال پول: در حال حاضر کلیدی ترین مشکل صادرکنندگان ایرانی، عدم امکان دریافت پول حاصل از فروش کالا و خدمات خود از طرف‌های خارجی است. از آنجا که به دلیل کارشکنی آمریکا و کشورهای اروپایی امکان، استفاده از سیستم‌های جهانی نقل و انتقال پول برای بازرگانان ایرانی فراهم نیست یا با شرایط بسیار سختی روبروست، این مسئله به یکی از معضلات اصلی صادرکنندگان کشور تبدیل شده است. حتی اجرایی شدن برجام نیز نتوانست این مشکل را از سر راه صادرکنندگان کشور بردارد و همچنان صادرکنندگان از صرافی‌ها و دیگر روش‌های غیرمعمول برای نقل و انتقال پول خود استفاده می نمایند؛ این روش هم ریسک بالایی دارد و هم هزینه‌ی زیادی را به صادرکنندگان تحمیل می‌نماید.

ودر مراحا ترخیص کالا با مشکلات زیادی روبه رو شده اند

بررسی چند ویژگی بند رخت صادراتی

بررسی چند ویژگی بند رخت صادراتی نوع بند رخت اولین گام برای خرید بند رخت انتخاب نوع و مدل آن است. بسته به شرایط مکان مورد نظرتان و ابعاد آن شما باید یکی از رخت‌آویرهای معمولی (طنابی) که لباس‌ها با گیره به آن وصل می‌شوند، بند رخت‌های ایستاده، بند رخت‌های سقفی، بند رخت‌های دیواری، بند رخت‌های شوفاژی، بند رخت‌های برقی، بند رخت‌های متحرک، چند طبقه و بالدار را انتخاب نمایید. هر کدام از گزینه‌های گفته شده مزیت‌ها و معایب خود را دارند و بسته به جنس به کار رفته در ساخت آن‌ها و ابعادشان، قیمت‌های مختلفی را دارا هستند. اندازه و ظرفیت بند رخت انداره رخت آویزها بستگی زیادی به ابعاد مکانی دارد که قرار است در آنجا نصب شود. برای مکان‌های بزرگتر بهتر است از رخت آویز ایستاده استفاده شده و برای فضاهای کوچک‌تر، بند رخت‌های دیواری، رخت‌آویزهای شوفاژی و بند رخت‌های سقفی گزینه مناسب‌تری هستند. همچنین هنگام انتخاب ظرفیت رخت آویز، باید به مقدار لباس‌هایی که قرار است هر بار روی آن خشک شوند توجه کرد و طبق آن رخت آویز مورد نظر را انتخاب نمود. نوع باز و بسته شدن اگر فضای منزلتان برای نصب رخت آویزهای ثابت کافی نیست و باید از نوع متحرک آن استفاده کنید، حتما باید به نحوه باز و بسته شدن آن دقت کنید. جنس قطعات متحرک، چگونگی باز و بسته شدن و طراحی آن‌ها برای سهولت در کار با رخت آویز، نکات مهمی هستند که باید به آن توجه کرد تا به راحتی و در کمترین زمان کار پهن و جمع کردن بندرخت‌ها به پایان رسد. جنس بند رخت جنس بند رخت باید طوری باشد که هم سبک بوده و هم در برابر پوسیدگی و نم مقاوم باشد. بیشتر رخت‌آویزهای موجود در بازار از جنس پلاستیک ساخته شده و یا این که جنسشان فلزی و از استیل نازک یا توخالی است. البته نمونه‌هایی هم وجود دارد که از فلز آلومینیوم در ساختشان بهره گرفته شده یا روکش ضد زنگ و طلایی رنگ دارند. در هر حال اگر رخت آویز از مواد مرغوبساخته شده باشد، نگرانی بابت طول عمر آن نخواهید داشت. میزان وزن قابل تحمل بند رخت بندرخت علاوه بر این که وزن لباس‌های خیس را تحمل می‌کند، باید در برابر وزن خودش نیز مقاوم باشد. پس باید بندرختی انتخاب کنید که به خودی خود سبک بوده که در برابر وزن اضافی لباس‌ها دفرمه نشده و از حالت اولیه خود خارج نشود. این احتمال نیز وجود دارد که در شرایطی مانند طوفان یا باران‌های ناگهانی شما مجبور شوید رخت آویز را با لباس‌های خیس حمل کنید که اگر وزن آن‌ها بالا باشد، فشار زیادی به شما خواهد آمد. قیمت بند رخت قیمت بند رخت‌ها به موارد زیادی مانند جنس مواد به کار رفته در ساخت آن، مکانیزم باز و بسته شدن، ابعاد محصول، وزن قابل تحمل و در آخر ایرانی و خارجی بودن رخت آویز بستگی دارد. معمولا قیمت رخت‌آویزها از زیر صد هزار تومان آغاز شده و به حدود ۶۰۰ هزار تومان می‌رسد. البته باید نوسانات ارز و تورم روز افزون را هم برای محاسبه قیمت‌ها در نظر گرفت. مدل‌های متدوال در بازار در این جا مدل‌های متداولی از انواع بند رخت آپارتمانی را با قیمتشان بررسی خواهیم کرد که در بازار و سامانه‌های خرید اینترنتی وجود دارند. ۱_بند رخت شوفاژی تلن مدل T۰۱ بند رخت شوفاژی یک رخت‌آویز قابل حرکت است که می‌تواند بر مکان‌هایی مانند شوفاژ، تخت، درِ دستشویی و حمام و در خودرو، روی لوله و… قرار گیرد. به دلیل حرارات شوفاژ در فصل زمستانی بهترین جا برایش مجاورت با پره‌های مشبک حاوی آب گرم است

روش های مهم حمل و نقل برای صادرات بند رخت

صادرات بند رخت استیل ضد زنگ

قبل از اقدام به صادرات بند رخت استیل ضد زنگ به کشورهای همسایه باید به فکر بازارهای جدیدتر بود. زیرا در بازارهایی که ایرانی ها حضور دارند برای این که تامین کننده جدید بتواند محصولش را بفروشد اکثرا خودزنی می کنند. به این معنی که کالای خود را به قیمت ارزان تری می فروشند تا بتوانند بازار را از تولیدکننده دیگر ایرانی بگیرند. اما بازارهای بکر آسیا و آفریقا نیاز به جنس های ایرانی دارند که کمتر به آن پرداخته می شود.

صادرات بند رخت استیل ضد زنگ به کشورهای دنیا نیازمند تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه می باشد و به راحتی نمی توان این کار را انجام داد. شرکت بازرگانی ما با سال ها تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع بند رخت و همچنین صادرات مصنوعات فلزی به کشورهای مختلف آماده عرضه بند رخت های فلزی و استیل به شهرهای مختلف کشور و دیگر کشور ها می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت بند رخت استیل با ما در ارتباط باشید. همچنین بیشترین حجم بند رخت استیل به کشورهای ثروتمند مانند کویت، امارات متحده عربی و قطر صادر شد و هنوز هم برای آن درخواست وجود دارد.

سالانه انواع بسیاری از بند رخت با طرح و اندازه های مختلفی را از کشور های اروپایی به داخل کشور وارد می کنیم و قیمت بند رخت های تولیدی کشور خارج به نسبت گران تر می باشند. به طور کلی علاوه بر اینکه این محصولات را از سایر کشور ها به ایران وارد می کنیم، خودمان هم تولید کننده انواع بند رخت کم جا نیز می باشیم.

در واقع همه ساله تعداد زیادی از محصولات بند رخت تولیدی کشور را به کشور های همسایه صادر می کنیم و طی چند سال فعالیتی که با این کشور ها در زمینه واردات و صادرات محصولات بند رخت داشتیم، خوشبختانه هم ما از محصولات خارجی رضایت داشتیم و هم کشور های دیگر از کیفیت و نحوه عملکرد محصولاتمان رضایت کافی را داشته اند.

کشور ایران در این چند ساله فعالیت بسیار خوبی در حوزه واردات انواع بند رخت داشته است و پیش بینی بسیاری از کارشناسان و اقتصاد دانان کشور بر این است که ایران در چند سال آینده جزو بزرگترین وارد کننده محصول بند رخت در خاورمیانه خواهد شد.

مراحل ترخیص کالا در مرحله آخر صورت میگیرد .

فروش بند رخت مدرن با بهترین کیفیت در ایران

فروش بند رخت مدرن با بهترین کیفیت در ایران مرکز پخش بند رخت ریلی تاشو در ایران کدام شهر ها هستند؟ آیا از بازار فروش پر رونقی برخوردار می باشد؟ مرکز پخش بند رخت ریلی تاشو را می توان در اکثر شهرهای ایران پیدا نمود. شهر تهران شهر اصفهان شهر تبریز شهر شیراز شهر مشهد بند رخت نیز جزء لوازمی است که در طی گسترش زندگی مدرن تولید و عرضه شده است. برترین ویژگی بند رخت این است که قابلیت پنهان شدن را دارد و در مواقعی که نیاز به استفاده از بند رخت نیست می توان آن را در فضای کمی پنهان نمود و از معرض دید دور کرد زیرا اکثر بند رخت های تولید شده قابلیت تاشدن و جمع شدن در ابعاد کوچکتر را دارند. در مرکز پخش بند رخت ریلی تاشو سه مدل بند رخت تاشو عرضه می شود: بند رخت تاشو آکاردئونی بند رخت تاشو پروانه ای بند رخت تاشو چتری

شما می توانید در شهر های بزرگ ایران مرکز پخش بند رخت ریلی تاشو پیدا نمایید معمولا مراکز پخش بند رخت سعی می کنند انواع بند رخت را با قیمت مناسب و ارزان به دست خریدار برسانند. بند رخت ریلی تاشو را مشتریانی که تمایل به خرید شان دارند می توانند از مکان های مختلفی تهیه و خریداری نمود. مشتریان و خریداران با مراجعه به بازار های شهری و اینترنتی نیاز خود را به طور جزیی و کلی بر طرف می کنند. شما از طریق چندین راه می توانید بند رخت مورد نظر خود را تهیه فرمایید. فروشگاه اینترنتی انواع بند رخت سایت های اختصاصی انواع بند رخت مراکز فروش انواع بند رخت نمایندگی فروش انواع بند رخت قیمت انواع بند رخت انواع مختلف و متنوع بند رخت با توجه به فضاهای محدودی که در آپارتمان ها وجود دارند طراحی می شوند و می توانند از جنس فلز، پلاستیک یا چوب باشند.

بند رخت تمام استیل بند رخت چتری بند رخت شوفاژی بند رخت هتلی بند رخت فلزی رنگی بند رخت سقفی بند رخت ریلی تاشو بند رخت دیواری بند رخت کشوئی قیمت بند رخت توسط تولید کنندگان تعیین می شود که این قیمت براساس نوع بند رخت و جنس و کیفیت و رنگ آن گذاشته می شود. منظور از قیمت بند رخت در متن قیمت عمده بند رخت می باشد نه قیمتی که مغازه دار به مشتری نهایی می دهد. شما می توانید برای دریافت آخرین قیمت انواع بند رخت همین حالا با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا علاوه بر دانستن قیمت نهایی بند رخت، راهنمایی های لازم را برای خرید بند رخت با بهترین کیفیت در ایران دریافت نمایید.

عرضه مستقیم بند رخت مدرن با کمترین قیمت

در بازار پخش انواع بند رخت مدرن در تهران شما می توانید این کالا را در سایزها و ابعاد مختلف و همچنین طرح‌های متعدد خریداری نمایند لازم است بدانید کیفیت این محصولات با توجه به برند آن ها مشخص می‌ گردد. معمولاً هرچه این کالا از کیفیت بیش تری برخوردار باشد قطعا قیمت آن نیز گرانتر می‌ شود اما به طور کلی لازم است بدانید که این نمایندگی این کالا را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نموده با کمترین قیمت و آن ها را با قیمت اصلی خود به شما عزیزان عرضه می کند‌. دلیل ارزان بودن این کالاها حذف واسطه ها و دلالان برای فروش این محصول به شما عزیزان می باشد. بندرخت های درجه یک صادراتی توسط نمایندگی ها و مراکز پخش معتبر که در سراسر کشور دارای شعبه های متعددی می باشند در دسترس همه خریداران قرار گرفته است و تمامی مشتریان و خریداران این محصول با مراجعه به این مراکز می توانند محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را تهیه نمایند. اگر شما این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید می توانید از تخفیفات ویژه ای که بر روی اجناس خود اعمال می کنند بهره مند شوید و همچنین این محصول را با قیمتی پایین تر از آنچه که در بازار فروخته می‌ شود خریداری نمایید.

پخش بی واسطه بند رخت مدرن در سراسر کشور

پخش بی واسطه بند رخت مدرن در سراسر کشور فروش انواع بند رخت تاشو به دلیل استقبال گسترده ای که در این زمینه انجام گرفته است، مستقیما از طریق شرکت و نمایندگی های مجاز در سراسر کشور صورت می پذیرد.متنوع ترین انواع آن در کشور شامل مدل های استیل، چتری، ریلی و… می شود که هر کدام نیز برای یک محل خاص قابلیت استفاده و کاربرد را دارند.جنس بدنه و ساختار اکثر بندهای رخت از نوع استیل ضد زنگ بوده و به گونه ای طراحی و تولید شده اند که در برابر رطوبت بالا و شرایط منطقه ای مختلف، امکان استفاده از آن وجود دارد.اکثر مدل های رخت آویز یا بند رخت ها، تحمل وزن لباس بیش از 20 کیلوگرم را دارد و به راحتی می توان لباس های زمستانی را بر روی آن آویزان کرد بدون آن که نگران پارگی و آسیب دیدگی بندها بود!

فروش بند رخت در سراسر کسور به صورت مستقیم وه بدون واسطه به وسلیه تولید کننده آن اغلب به شکل مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد که به همین دلیل نیز از نرخ قیمت ارزان تری در مقایسه با نمونه های موجود در بازار برخوردار هستند.بند رخت خوب و باکیفیت باید به گونه ای تولید و طراحی شود که قابلیت قرارگیری تعداد بیشتری لباس بر روی آن وجود داشته باشد و از طرفی وزن سنگینی را نیز در بر نگیرد.به همین دلیل نیز نمونه های تاشو از جمله مدل های پرطرفداری هستند که در بازار داخلی و خارجی مورد استقبال خریداران کلی و جزیی قرار دارد.در تهران به دلیل ساخت و سازهای آپارتمانی بیشتری که انجام گرفته، تولید و فروش این نمونه از رخت آویزها به دلیل نیازی که وجود دارد، به شکل کلی و با نرخ عمده صورت می پذیرد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید