مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم نردبان دکوری در سراسر ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی قیمت نردبان با توجه به کیفیت آن3 نکته مهم هنگام خرید نردبانعوامل موثر در استحکام نردبانخرید بی واسطه نردبان دکوری با بهترین کیفیت

نردبان دکوری یک وسیله فانتزی باشد که در محیط خانه و یا اداره جات برای زیبا کردن محیط مورد استفاده قرار می گیرد این نردبان در جنس و رنگ های مختلف تولید شده و در بازار به فروش می رسد. نردبان دکوری در جنس های چوبی و پلاستیکی و فلزی تولید می شود قیمت این محصول بستگی به جنس و کیفیت آن دارد. از نردبان دکوری می توان به عنوان ویترین و یا استند گلدان استفاده کرد بهتر است بدانید این نوع نردبان ضد آب بوده و استحکام بسیار بالایی دارد.

عرضه مستقیم نردبان دکوری در سراسر ایران

بررسی قیمت نردبان با توجه به کیفیت آن

بررسی قیمت نردبان با توجه به کیفیت آن همانطور که قبلا اشاره شد قیمت نردبان بستگی به کیفیت و جنس آن دارد اگر نردبان از مواد اولیه با کیفیت تولید شده و استحکام بالایی داشته باشد قطعاً به نسبت قیمت بالاتری خواهد داشت. برای اطلاع از چگونگی صادرات انواع نردبان می توانید به سایت های مربوطه مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم اقدام به این کار کنید.

با توجه به این موضوع که از نردبان در بسیاری از صنف ها از جمله نقاشی ساختمان و اتصالات برق استفاده می کنند بهتر است از نردبان پلاستیکی و یا چوبی برای این حرفه استفاده کرده تا دچار برق‌گرفتگی نشوند. بهتر است بدانید نردبان پله تاشو نسبت به نردبان ساده فروش بسیار بالاتری دارد زیرا به راحتی با ماشین قابل حمل بوده و وزن بسیار سبکی دارد.

نردبان هایی که آماده صادرات به کشورهای دیگر می شوند قیمت بالاتری نسبت به نردبان داخلی دارند زیرا قیمت این محصول هنگام صادرات علاوه بر نرخ ترخیص کاری به نوسانات ارز و همچنین کشور صادرکننده و واردکننده بستگی دارد. قیمت نردبان بستگی به جنس آن دارد که طبق تحقیقات انجام شده نردبان فلزی نسبت به نردبان چوبی و نردبان پلاستیکی گران تر می باشد.

نردبان فلزی استحکام بالاتری داشته و دچار رطوبت و نم زدگی نمیشود بعد از نردبان فلزی گزینه مناسب چوبی سپس نردبان پلاستیکی میباشد. همانطور که می دانید اگر نردبان پلاستیکی به مدت زیادی در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد خشک شده و استحکام خود را از دست می دهد. پایه و همچنین ارتفاع نردبان یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد.

طبق تحقیقات انجام شده هرچه ارتفاع نردبان بالاتر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت برای مثال نردبان تلسکوپی به گونه ای طراحی شده است که می‌توان آن را در ارتفاع های مختلف تنظیم کرده و مورد استفاده قرار داد. نردبان ساده همانطور که از نامش پیداست جزء محصولات قدیمی بوده که برای دسترسی به ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است بدانید خرید نردبان به صورت اینترنتی نسبت به حضوری از نظر قیمت مقرون به صرفه تر می باشد.

3 نکته مهم هنگام خرید نردبان

3 نکته مهم هنگام خرید نردبان در این مبحث می خواهیم نکات بسیار مهمی برای خرید نردبان را به شما آموزش دهیم هنگام خرید نردبان باید به نکات زیر توجه کنید یکی از مهمترین نکات می تواند وزن نردبان باشد اگر نردبان کیفیت لازم را داشته باشد وزن بسیار سبکی خواهد داشت این نردبان استاندارد بوده و به راحتی قابل حمل و نقل و جابجایی می باشد.

نکته بعدی که هنگام خرید نردبان باید مورد توجه قرار گیرد این است که پایه های آن به یک اندازه بوده و کوتاه یا بلند تر نباشد در غیر این صورت استفاده از آن خطرناک بوده و امکان بروز انواع حادثه وجود دارد هنگام خرید نردبان به این موضوع دقت کنید که ارتفاع آن بیشتر از ۱۰ متر نباشد زیرا این نردبان مناسب استفاده خانگی نبوده و ایمن نمی باشد.

پله نردبان باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که هنگام استفاده پا به راحتی بر روی آن قرار گرفته و لغزنده نباشد به این موضوع دقت کنید که پله های نردبان نباید بیشتر از ۳۰ سانت از هم فاصله داشته باشند در این صورت نردبان استاندارد نبوده و قطعاً استحکام بالایی نخواهد داشت. همانطور که می‌دانید بعضی از نردبانها دورو میباشند به این صورت که به طور همزمان دو نفر بر روی آن قرار گیرند.

اگر تصمیم به خرید نردبان دارید این موضوع را در نظر بگیرید که هر دو طرف دارای پلکان بوده و کیفیت بالایی داشته باشد. وقتی نردبان را بر روی یک سطح صاف قرار می دهید به هیچ عنوان نباید تکان بخورد در صورتیکه نردبان ثابت نماند نشان دهنده بی کیفیت بودن آن می باشد این نردبان می تواند حادثه آفرین باشد.

عوامل موثر در استحکام نردبان

عوامل موثر در استحکام نردبان یکی از عوامل موثر بر استحکام نردبان این است که مواد تشکیل دهنده آن مرغوب بوده و ناخالصی نداشته باشد در این صورت سال های طولانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد نکته بعدی که می‌تواند یکی از عوامل تاثیرگذار در استحکام نردبان باشد این است که اندازه نرده و پله به یک اندازه بوده و کم یا بیشتر نباشد. اگر پله نردبان در جای مناسب نصب نشده باشد هنگام استفاده دچار لرزش شده و می شکند.

اگر قصد دارید نردبان را برای استفاده خانگی خریداری کنید بهتر است از نردبان پلاستیکی و یا چوبی که وزن سبکی داشته و تاشو می باشند استفاده کنید. نردبان جدید تاشو در رنگ های سیاه و قرمز و آبی جز پرفروش ترین نوع محصولات در بازار میباشد. اگر به دنبال یک نردبان با استحکام بالا هستید بهترین گزینه برای شما نردبان فلزی می باشد.

هرچه ارتفاع نردبان کمتر باشد قطعاً استحکام بالاتری خواهد داشت از نردبان فلزی در مخابرات و اداره ها استفاده می کنند زیرا مقاومت بالایی در برابر وزن داشته و ارتفاع زیادی دارد.

خرید بی واسطه نردبان دکوری با بهترین کیفیت

خرید بی واسطه نردبان دکوری با بهترین کیفیت ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نردبان دکوری بوده و روزانه به تعداد زیادی از این محصول را به بازار عرضه می کند. به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی درجه 1 سالانه به تعداد زیادی به کشورهای دیگر از جمله آلمان و روسیه و اتریش و لهستان صادر می شود. نردبان دکوری به صورت تک و عمده به بازار عرضه شده و مشتریان می توانند طبق سلیقه و نیاز خود این محصول را خریداری کنند.

برای خرید عمده نردبان دکوری می توانید به کارخانه ها و یا فروشگاه هایی که این محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه خریداری می کنند مراجعه کرده و با کیفیت بالا و قیمت مناسب اقدام به خرید کنید. خرید بی واسطه نردبان دکوری با بهترین کیفیت این محصول را به سراسر ایران عرضه کرده و مشتریان می توانند طبق بودجه خود اقدام به خرید کنند. جالب است بدانید صادرات انواع نردبان دکوری و همچنین نردبان ساده جزء ارز آور ترین شغل ها در ایران به شمار می‌آید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید