مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع میز اتو مدل تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع میز اتوتوزیع کنندگان میز اتو تاشو به صورت مستقیم

فروش انواع میز اتو تاشو در رنگ ها و ابعاد مختلف با قیمت های گوناگون صورت می گیرد‌. این محصولات با تنوع کیفی و برند های گوناگونی که دارند دست انتخاب را برای مشتری جهت خرید باز گذاشته اند‌. میز اتو تاشو دارای تقاضای بیشتری نسبت به مدل های دیگر می باشد‌.

فروش انواع میز اتو مدل تاشو

مشخصات انواع میز اتو

مشخصات انواع میز اتو امروزه برای اتو کردن انواع لباس ها با اتو نیاز به میز اتو می باشد تا سطحی صاف و راحت را برای اتو کردن آسان در اختیار مصرف کننده قرار دهد. میز های اتو از سالیان گذشته از چوب منحنی تولید می شده است که با پارچه کشی بر روی چوب مورد نظر و قرارگیری دو عدد پایه تاشو امکان استفاده و جابه جایی را راحت تر کرده بود.

امروزه میز اتو های مختلف در بازار داخلی ارائه شده است تا بتواند سلایق مختلف موجود را پوشش دهد. میز های اتو کشویی، میز اتوی کمدی و … از جدیدترین میز اتوهای موجود می باشد.

مشخصات انواع میز اتو با توجه به مدل محصول متفاوت می باشد اما تمامی میز اتو ها از ام دی اف محکم و متراکم ساخته شده است تا بخار آب موجود در اتو هیچگونه آسیبی را به محصول مورد نظر وارد نکند.

سطح میزهای اتو با پارچه های مختلفی روکش می گردد. در میزهای اتو کمدی عموما روی کمد نیز به صورت نمایشی و تزئینی با پارچه مورد نظر روکش می گردد.
در نوع کمدی این محصول قسمت پایینی سطح میز اتو به صورت کمد درب دار یا کشویی می باشد که تمامی وسایل موجود برای خیاطی یا اتو کردن را می توان به راحتی در خود جای دهد.
در مدل های جدید قسمت رویی این محصول به صورت تاشو می باشد که در حین استفاده می تواند باز شده و فضای بزرگتری را برای فعالیت ایجاد نماید.

میز اتو فلزی عموما از کناره ها و پایه های فلزی تشکیل شده است ولی رویه محصول به مانند دیگر میزها از جنس چوب می باشد. میز اتو کم جا دارای پایه فلزی تاشو می باشد که در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ تولید و ارائه می گردند.

توزیع کنندگان میز اتو تاشو به صورت مستقیم

توزیع کنندگان میز اتو تاشو به صورت مستقیم توزیع کنندگان میز اتو تاشو به صورت مستقیم محصولات مورد نظر را بصورت عمده ارائه می نمایند. این محصولات با قیمت های تولیدی به فروش می رود از این رو خریداران عمده با در نظر گرفتن این امر و سفارشات با حجم های بالا می توانند از صرفه اقتصادی بسیار عالی بهره ببرند.
میز اتو تاشو دارای قیمت های کمتری از میز های اتو کمدی می باشد چرا که از مواد اولیه و ترکیبی کمتری نسبت به محصول دوم برخوردار می باشد و طبیعتا قیمت تمام شده مناسب تری خواهد داشت.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید