مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بدون واسطه میز اتو خورشید از معتبرترین فروشگاه ها

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهکار های افزایش سود حاصل از صادرات میز اتوآشنایی با استاندارد های موجود در ساخت میز اتوبا مدل های مختلف میز اتو آشنا شویدپخش مستقیم میز اتو خورشید با ارزان ترین قیمت

میز اتو جزء ملزوماتی می باشد که برای عمل اتو کردن مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ابعاد مختلف به صورت ایستاده و نشسته تولید می شود. ارتفاع ایستایی میز اتو و امکان تنظیم آن، توسط تولیدکنندگان روی محصول تعبیه شده است که استفاده آسان و راحت را ایجاد می نماید. میز اتو خورشید، از پرطرفدارترین نوع از این محصول می باشد که در بازار فروش به وفور عرضه می گردد. خرید بدون واسطه این محصول از معتبرترین فروشگاه‌ ها، علاوه بر کاهش هزینه خرید به علت پایین یودن قیمت عرضه محصول، اطمینان بالایی را از کیفیت و طول عمر مفید مصرفی را برای خریدار ایجاد می‌ کند.

خرید بدون واسطه میز اتو خورشید از معتبرترین فروشگاه ها

راهکار های افزایش سود حاصل از صادرات میز اتو

راهکار های افزایش سود حاصل از صادرات میز اتو صادرات میز اتو در سالهای اخیر به میزان بسیار بالایی انجام می گیرد. این محصول در انواع طرح و مدل با کیفیتی بی نظیر به کشورهای همسایه به صورت عمده صادر می شود. تولیدکنندگان برای افزایش میزان صادرات خود و همچنین سودآوری بیشتر در صورت فعالیت در این زمینه راهکارهایی را انديشیده اند که در ادامه بیان خواهد گشت.

استفاده از تجهیزات درجه یک و به روز با کارایی تمام اتوماتیک در کارخانجات تولیدی سبب افزایش کیفیت و سرعت تولید شده است. تجهیزات مذکور معمولاََ وارداتی بوده از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته وارد کشور شده است. این محصولات طبیعتاََ به سفارش کارخانه مزبور وارد می گردد.

مواد اولیه از جمله پارچه جهت روکش، انواع فوم سرد، تخته چوبی غیر قابل تجزیه و فلزات مورد استفاده جهت پایه و اقلام دیگر میز اتو، در بخش تولید محصولات صادراتی، بهترین کیفیت را دارا بوده و طبیعتاََ نتیجه عالی و شگفت انگیزی را بعد از تولید به نمایش خواهد گذاشت.

عوامل یادشده اگر در زمینه تولید به نحو احسن انجام شوند می توانند منجر به جلب رضایت کشور واردکننده گردیده و از میزان سفارشات بالایی از جانب آنان برخوردار شوند. استفاده از سریع ترین و امن ترین راه جهت ارسال محصولات صادراتی به کشورهای مربوطه، می تواند نه تنها خوش قولی تولیدکننده را برای آنان به اثبات برساند بلکه با کاهش هزینه های صادرات از جمله گمرگ و… سود بسیار عالی را از این روش به دست آورند.

انجام دادن مراحل صادرات کالا از ابتدا تا انتها و تمامی هزینه های مربوطه توسط صادرکننده یا تولیدکننده تقبل گردیده و محصولات همانطور که برای سفارش از جانب واردکننده ثبت شده است در اختیار کشور مزبور قرار می گیرد. لذا صادرکننده با افزايش اطلاعات خود از زمان و روش به صرفه و درست جهت صادر کردن محصولات خود، می تواند از هزینه های یادشده کاسته و درآمد بالایی را کسب نماید.

آشنایی با استاندارد های موجود در ساخت میز اتو

آشنایی با استاندارد های موجود در ساخت میز اتو ساخت میز اتو همانطور که می دانید در گذشته با اقلام کمتری صورت می گرفت. داشتن یک قطعه تخته برش خورده و پارچه کشی رویه آن و همچنین تعبیه دو عدد پایه با پیچ به زیر تخته، می توانست یک میز اتوی جالب ایجاد نماید. اما امروزه طرح های مختلف این محصول، ویژگی هایی را دارا می باشد که نه تنها باعث راحتی اتو کردن با به کارگیری میز اتو می شود بلکه طول عمر بالایی را برای محصول رقم می زند.

برای بیشتر خریداران آشنایی با استانداردهای موجود در ساخت اتو بسیار جالب می باشد لذا توجه‌به ادامه این مطلب می تواند شما را با چگونگی تولید این محصول کاربردی آشنا نماید.

میز اتو عموماََ از یک تخته محکم و در عین حال متراکم ساخته می شود. نحوه برشکاری کناره های تخته به صورت می باشد که به شکل مستطیل بوده و یکی از اضلاع آن به صورت قائمه بوده و ضلع کوچک دیگر آن، به صورت منحنی تر برش می خورد. این امر به علت راحتی اتو کردن انواع سرشانه و قسمتهای منحنی لباس می باشد. در مدل های جدید یک قطعه دیگر به همراه میز اتو عرضه می شود که صرفا شکل کوچک و عریضی داشته که برای اتو کردن انواع آستين مردانه و زنانه به کار می رود.

روی تخته برش خورده پارچه ضدآب و ضد رطوبت بعد از قرار دادن فوم سرد قرار می گیرد که در بخار اتو به تخته چوبی موردنظر آسیبی نزده و در طی زمان سبب پوسیدگی آن نشود. پایه های شکل دار در پایین تخته موردنظر نصب می گردد که معمولا دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. این امر مصرف کنندگان را جهت اتو کردن ایستاده یا نشسته یاری می کند. در نوع جدیدتر این محصول، پایه های مذکور وجود نداشته و تعبیه یک کابینت دو درب در زیر تخته اتو از جنس چوب صورت گرفته است.

با مدل های مختلف میز اتو آشنا شوید

با مدل های مختلف میز اتو آشنا شوید میزهای اتو پایه دار یا بدون پایه در سالهای اخیر به وفور در بازار فروش سراسر کشور عرضه می شوند که هر یک با داشتن کاربردی خاص، مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

نوع پایه دار این محصول نیز از جنس چوب می باشد ولی پایه و قسمتهای قرارگیری اتو، از جنس فلز بوده که با طراحی شیک و زیبایی روی میز نصب شده اند. نوع کابینت دار این محصول نیز در ابعاد کوچک و بزرگ، طبق مطالب ذکر شده در بالا، دارای دو درب بوده که در زیر میز اتو تعبیه شده است. فضای داخل این محصول طبقه بندی گردیده که بعضا تعبیه کشو نیز جهت فضاسازی بیشتر توسط شرکت تولیدی انجام می گیرد.

مدل کابینتی میز اتو جدیدتر بوده و با داشتن درب های طرحدار کابینت، تفاوت را در مدل این محصول ایجاد نموده است. نوع پنجره ای یا ساده درب کابینت این محصول، با پارچه های طرحدار رویه کشی می شود که این امر تنوع را از نظر رنگ و طرح در تولید ایجاد کرده است.

پخش مستقیم میز اتو خورشید با ارزان ترین قیمت

پخش مستقیم میز اتو خورشید با ارزان ترین قیمت پخش مستقیم میز اتو خورشید با ارزان ترین قیمت در انواع مدل جدید و قدیم به صورت آنلاين صورت می گیرد. خریداران عمده این محصول با انتخاب طرح های موردنظر، اقدام به سفارش گذاری از طریق سایت اینترنتی نموده و محصول را در تعداد معینی خریداری می نمایند.

میز اتوی جدید در انواع بسته بندی محکم و شیک، به مکان تعیین شده در سایت مذکور به صورت زمینی ارسال می گردد. اعمال بسته بندی های ویژه، می تواند از انواع آسیب های احتمالی در حمل و نقل محصول جلوگیری نموده و محصول را سالم به دست مشتری برسانند. مدل همیلتون و دیگر مدل های جدید در انواع سایزهای مختلف در فروشگاه مزبور با قیمتی بسیار مناسب عرضه می گردد که این امر رضایت بسیاری از خریداران در سراسر کشور را جلب نموده است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید