مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت فروش رخت پهن کن فلزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی رخت پهن های چند طبقهتوزیع کنندگان رخت پهن کن فلزی

با افزایش بی رویه جمعیت و آپارتمانهای کوچک که فضای کافی برای پهن کردن لباسها نیست، میشود از بند رختهای مقاوم و به صرفه استفاده کرد. شرکت ما انواع رخت پهن کن فلزی را که بسیار مقاوم است با کیفیت بالا تولید کرده و با قیمتهای پایین و استثنایی به فروش می رساند. این نوع بند را می‌توانید با خیال راحت استفاده کنید و دیگر نگران لباسهای شسته خود نباشید.

شرکت فروش رخت پهن کن فلزی

بررسی رخت پهن های چند طبقه

بررسی رخت پهن های چند طبقه رخت پهن کن ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای فضایی مناسب هستند مثلاً بند رخت هایی داریم که داخل آپارتمان به سقف آویزان می شوند و آنها را می توانید در هر جایی که مناسب بدانید نصب کنید، همچنین بند هایی که حالت ایستاده دارند و برای بالکن مناسب هستند و بسیار راحت جابجا می شوند. یک مدل بند رخت هایی هم هستند که به دیوار نصب می‌شوند، این بند ها نیز باعث می‌شوند که شما فضای کمتری را اشغال کنید.

برخی از بند رخت ها حالت چند طبقه دارند و شما به راحتی می توانید لباس های خود را هرچقدر هم زیاد باشند روی آن پهن کنید برای لباس های بزرگ و یک طبقه برای لباس های کوچک و یک طبقه دیگر برای جوراب ها، دستمال ها و پارچه های کوچک استفاده می شود. مزیت این نوع رخت آویز ها مخصوصاً بند رخت پهن کن دو طبقه این است که بسیار مقاوم هستند و هر چقدر هم لباسها ضخیم باشند پایه های آنها مقاومت کافی را دارند.

شما می توانید لباس های زمستانی را در طبقه بالای آن پهن کنید به راحتی خشک می شوند و لباس های کوچک یا جوراب یا دستکش ها را در طبقه پایین آن پهن کنید. این نوع بند‌ رخت ها دارای پیچ های مقاومی هستند که بسیار محکم می باشند و میله ها را به هم متصل می‌کنند و آن را نگه می دارند. این نوع بند رخت ها کمک می کنند تا لباس ها به راحتی خشک شوند.

توزیع کنندگان رخت پهن کن فلزی

توزیع کنندگان رخت پهن کن فلزی رخت پهن کن استیل از جمله بند رخت هایی است که نسبت به بند های دیگر از مقاومت بیشتری برخوردار است زیرا استیل بودن آن باعث می شود که مقاومت آن چند برابر شود و سال‌های سال برای شما کار کند ما توزیع کنندگان رخت پهن کن فلزی هستیم و به شما توصیه می‌کنیم که این نوع بند رخت ها را خریداری کنید زیرا با پرداخت هزینه کم برای شما سال‌های سال ماندگار خواهد بود.

این نوع بند درخت دارای میله های متعددی است و بسیار مقاوم است و به راحتی باز و بسته می شود و شما می توانید آن را جا به جا کنید زیرا جنس آن سبک است و حجم کمی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. این نوع بند رخت به خاطر جنس مرغوب آن زیر باران یا مقابل نور خورشید خراب نخواهد شد. برای خرید این بند رخت می توانید به مراکز فروش ما مراجعه کرده یا در سایت ما سفارش خود را ثبت کنید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید