مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش نردبان حرفه ای در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارامترهای تعیین کیفیت نردبانمیزان سرمایه لازم در تولید نردباننحوه صادرات نردبان از ایرانقیمت نردبان حرفه ای در فروشگاه های معتبر

همه روز در بازار تهران حرفه ای ترین نردبان های خرید و فروش می شود. اگر به دنبال خرید نردبان حرفه ای و بهترین کیفیت و ارزان ترن قیمت می باشد. می توانید آن را در وب سایت www.zibarad.ir به راحتی خریداری نماید ما تامین کننده و صادر کننده انواع نردبان های درجه یک و حرفه به صورت مستقیم و بدون واسطه هستیم.

خرید و فروش نردبان حرفه ای در بازار تهران

پارامترهای تعیین کیفیت نردبان

پارامترهای تعیین کیفیت نردبان نردبان پله پله یکی از رایج ترین انواع نردبان با کاربرد تقریباً جهانی است. دارای یک ساختار V شکل خود نگهدارنده وارونه است که به این معنی است که برای استفاده از آن نیازی به نگه داشتن آن در مقابل دیوار یا ساختار دیگر ندارید. پله ها نیز برای حمل و نقل آسان در کنار هم جمع می شوند. ویژگی های مشترک یک پله پله عبارتند از: ارتفاع: طول غیر قابل تنظیم از 4 فوت تا 20 فوت متغیر است.

طراحی ساختاری: شکل “V” وارونه گسترش یافته که برای ذخیره سازی آسان لولا شده است طرفین: دو طرفه، اما فقط یک طرف قابل بالا رفتن است ظرفیت: فقط یک نفر تکیه گاه زمینی: برای هر چهار پا به تکیه گاه سطح زمین نیاز دارد یکی از مزایای طراحی نردبان این است که می توانید آن را تقریباً در هر جایی با زمین صاف نصب کنید. این قابلیت همه کاره آن را به یکی از بهترین نردبان های چند منظوره موجود تبدیل می کند.

نردبان های مستقیم نردبان های مستقیم نردبان های مستقیم که به عنوان نردبان های منفرد نیز شناخته می شوند، مانند نیمی از یک نردبان هستند. به عنوان یک نردبان غیر خود نگهدار، نردبان های مستقیم نیاز به نوعی لنگر در بالاترین بخش خود دارند. نردبان های مستقیم قابل حمل هستند، اما لولاهایی ندارند که بتواند فضای اشغال شده را در صورت عدم استفاده کاهش دهد.

ویژگی های مشترک یک نردبان مستقیم طراحی سازه: دو ریل جانبی که با پله هایی با فاصله مساوی به هم متصل شده اند کناره ها: تک سمت قابل صعود ظرفیت: فقط یک نفر تکیه گاه زمینی: نیاز به تکیه گاه سطح زمین برای دو فوت دارد برخلاف نردبان‌های مستقیم روی چرخ‌ها که ممکن است در کتابخانه‌های رفیع دیده باشید، قبل از تغییر مکان، باید از نردبان مستقیم معمولی پایین بروید.

پلتفرم نردبان یک نردبان پلت فرم نردبان خود نگهدار با یک سکو در بالا است. بالاترین سکوی نردبان معمولاً دارای یک نرده در سه طرف است که نزدیک ترین طرف به پله ها باز است. طراحی یک نردبان پلت فرم به شما امکان می دهد در بالاترین نقطه خود بایستید، که معمولاً نمی توانید با سایر انواع نردبان انجام دهید. ویژگی های معمول نردبان پلت فرم عبارتند از: ارتفاع: طول غیر قابل تنظیم از 2 فوت تا 18 فوت متغیر است .

نردبان پایه دار نردبان های پشتی که به عنوان نردبان جلویی دوگانه نیز شناخته می شوند، برای انجام کارهایی طراحی شده اند که اکثر نردبان ها قادر به انجام آن نیستند – پشتیبانی از دو نفر در یک زمان. نردبان های پایه دار خود نگهدار و قابل حمل هستند، بنابراین می توانید نردبان های پایه را در هر جایی که زمین هموار دارید راه اندازی و استفاده کنید.

ویژگی های رایج نردبان پایه دار عبارتند از: ارتفاع: طول غیر قابل تنظیم تا 20 فوت طراحی ساختاری: لولایی برای ذخیره سازی آسان طرفین: دو طرف قابل صعود ظرفیت: حداکثر تا دو نفر در یک زمان تکیه گاه زمینی: نیاز به تکیه گاه سطح زمین برای چهار فوت دارد توجه داشته باشید که هر دو نفر باید قبل از جابجایی از نردبان پایین بیایند. از آنجایی که نردبان‌های پایه می‌توانند همزمان دو نفر را پشتیبانی کنند، ممکن است برای پروژه‌هایی که در آنها در نزدیکی دیگران کار می‌کنید، بهینه باشند.

این ممکن است شامل نقاشی، نصب یا دکوراسیون چند نفره، پروژه های خدمات داوطلبانه و موارد دیگر باشد. 6. نردبان چند طرفه نردبان های چند طرفه اغلب بیش از یک نوع نردبان را در یک نردبان منفرد و قابل تغییر ترکیب می کنند. این نردبان ها معمولاً به صورت سازه های خود نگهدارنده دو طرفه با قابلیت عملکرد به عنوان پله، نردبان الحاقی، نردبان پایه دار و غیره عرضه می شوند.

سازنده و محصول خاص تعیین می کند که یک نردبان چند طرفه چه نوع قابلیت هایی دارد. ویژگی های مشترک یک نردبان چند طرفه عبارتند از، ساختاری: ساختار قابل تبدیل با لولا برای ذخیره سازی آسان طرفین: معمولاً دو طرفه ظرفیت: یک تا دو نفر تکیه گاه زمینی: برای هر چهار پا به تکیه گاه سطح زمین نیاز دارد اگر پروژه های مختلفی را با نیازهای مختلف نردبان تکمیل می کنید، خرید یک نردبان چند طرفه ممکن است راحت ترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای شما باشد. سناریوهایی که ممکن است نردبان های چند طرفه را تضمین کند شامل بازسازی خانه، نیازهای تعمیر و نگهداری مشاغل کوچک ، پروژه های مختلف تمیز کردن داخلی یا خارجی و موارد دیگر است

میزان سرمایه لازم در تولید نردبان

میزان سرمایه لازم در تولید نردبان سرمایه لازم جهت راه اندازی یک واحد تولید نردبان بستگی به چشم انداز و سرمایه اولیه که ما برای راه اندازی در اختیار داریم دارد. یک کارگاه کوچک را با 50 میلیون تومان می توان راه اندازی کرد. برای یک کارگاه متوسط حداقل 300 میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز است و برای یک کارخانه بزرگ حداقل به 2 میلیارد سرمایه اولیه لازم است. اما در همهخا موارد ذکر شده 26 درصد سود خالص سالانه برگشت سرمایه دارند.

نحوه صادرات نردبان از ایران

نحوه صادرات نردبان از ایران نردبان در سراسر جهان معامله می شود. داده های ارائه شده در مورد تجزیه و تحلیل صادرات نشان می دهد که تقریباً 56 کشور در منطقه وجود دارد که به طور فعال نردبان را وارد می کنند. ارزش مجموع کل صادرات 1.51 میلیون دلار است. بنابراین، اگر هر صادرکننده ای مایل به صادرات نردبان باشد، بازار گسترده ای در جهان وجود دارد. یکی از بزرگترین چالش هایی که در حال حاضر صاحبان مشاغل کوچک با آن مواجه هستند،

مقابله با کاهش تقاضا در بازار خانگی آنهاست. صادرات به وضوح یکی از گزینه هاست که می تواند به افزایش گردش مالی و افزایش عملکرد کسب و کار کمک قابل توجهی کند. اکنون کشور های وارد کننده نردبان از ایران عبارتند از عراق، افغانستان، ترکمنستان. قزاقستان، پاکستان و ازبکستان و نحوه صادرات از کشورهای ذکر شده به صورت حمل نقل زمینی و کانتینری می باشد بنابراین نرخ ترخیص کاری بسیار مناسب تری دارند.

قیمت نردبان حرفه ای در فروشگاه های معتبر

قیمت نردبان حرفه ای در فروشگاه های معتبر بهترین مارک نردبان و حرفه ای ترین نردبان نردبان های چوبی • نردبان های فایبرگلاس • نردبان های آلومینیومی • نردبان های فلزی • نردبان های الومینیومی موجود در بازار را می توانید به راحتی از مجموعه ما تهیه نماید. تنها کافی است به وب سایت ما مراجعه نماید تا با کیفیت ترین نردبان ها را به ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید