مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع بند رخت فلزی رنگی از تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع بندرخت فلزیصادرات بند رخت
بند رخت فلزی

انواع بند رخت فلزی در بازار تهران به صورت رنگی و استیل به فروش می رسد. از سویی با وجود دشواری های اخیر در بحث تامین ارز برای واردات لوله های استیل تمایل تولید کنندگان بند رخت فلزی بیشتر به سمت بند رخت رنگی از تهران جلب شده است.

بند رخت فلزی

بازار مصنوعات فلزی و مرکز آن در تهران و تبریز است. بسیاری از صادرکنندگان محصولات مختلف برای گرفتن پایین تری قیمت ها به این شهر که پایتخت ایران است مراجعه می کنند. از آن جا که شرکت های بسیار بزرگی در شهرک های صنعتی تهران قرار دارند بهتر است برای گرفتن بیشترین تخیف در خرید عمده بند رخت به تولیدی ها مراجعه شود.

همچنین ارسال بار از تهران به سایر استان ها بسیار به صرفه است و هزینه های باربری و حمل و نقل هم کاهش می یابد. این امر به این دلیل ممکن  شده است که در تهران می توان انواع ماشین های باربری را یافت که به نقاط مختلف ایران ارسال مستقیم دارند.

به علاوه بعضی خودروها که بارشان را در تهران خالی کرده اند حاضرند با قیمت بسیار پایین تر به صورت برگشتی حمل و نقل را انجام دهند. بند رخت فلزی رنگی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

انواع بند رخت فلزی

انواع بندرخت فلزی

انواع بند رخت فلزی شامل بند رخت دیواری، بند رخت شوفاژی، بند رخت ایستاده دو طبقه و سه طبقه و بند رخت پروانه ای می شود. استفاده از هر کدام مزایا و معایبی دارد که در این مقاله فرصت پرداختن به آن نیست. معمولا در آپارتمان های کوچک بهتر است از مدل های تاشو استفاده شود در صورتی که در خانه های ویلایی می توان از بند رخت های بزرگ تری استفاده کرد.

بسته به سلیقه مشتریان رنگ های مختلفی وجود دارد. بیشترین کاربرد و فروش را از گذشته های دور رنگ نقره ای استیل داشته و دارد. اما امروزه رنگ هایی مثل مشکی، طلایی، صورتی و سبز هم به فراوانی دیده می شود. برای استفاده در جهیزیه این مدل ها بیشتر توصیه می شوند.

بند رخت تهران

یکی از اصلی ترین مواد اولیه برای تولید بند رخت لوله های فلزی آهنی است. تولید ورق ها و لوله های آهنی در شرکت های بزرگ ایران مانند ذوب آهن اصفهان باعث شده است که انواع بند رخت فلزی در ایران بسیار ارزان تر از کشورهای همسایه باشد و این امر صادرات را تا حدود زیادی برای ایران آسانتر کرده است.

برای کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند قطر و عمان و کویت که نسبتا ثروتمندتر هستند مدل های استیل بیشتر توصیه می شود که کیفیت بالاتری دارند و البته قیمتشان هم به نسبت مدل های آهنی رنگی بالاتر است.

صادرات بند رخت

صادرات بند رخت فلزی از تهران به کشورهای مختلفی در جریان است. علاوه بر عراق که مقصد تقریبا 50 درصد صادرات مصنوعات فلزی ایران است، کشورهایی مانند ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، قزاقستان هم واردکننده محصولات ایرانی هستند.

استفاده از رنگ های باکیفیت ترک مانند باژاک در محصولات ایرانی باعث دوام آن ها می شود و باعث می شود که مشتریان خارجی باز هم علاقه به خرید مجدد داشته باشند. این امر وقتی اهمیت پیدا می کند که بدانید برای داشتن توسعه و رشد پایدار یک کشور صادرات مداوم و با ارزش افزوده از اهمیت و نقش به سزایی برخوردار است.

بند رخت فلزی

ایجاد تسهیلات مختلف برای کمک به تاجران از طریق صندوق های بیمه می تواند باعث شود نه تنها صادرات بند رخت و میز اتو و سایر مصنوعات فلزی از ایران تقویت شود بلکه مفهومی به نام اثرگذاری صادراتی نیز پدیدار می شود.

اثرگذاری صادراتی باعث ایجاد یک چشم انداز برای رشد اقتصادی در طولانی مدت می شود. این امر باعث می شود که بیکاری در جامعه کاهش پیدا کند و بلای خانمان سوز فقر ریشه کن شود. کافی است دولتمردان و سیاستگذاران کلان در بحث های مربوط به اقتصاد این کار را به متخصصان سپرده و تا جای ممکن در مسیر تولیدکننده کالای ایرانی سنگ اندازی نکنند.

متاسفانه در حال حاضر برای صادرات بند رخت فلزی انواع و اقسام مجوزها را می بینیم که گاها هیچ نیازی به آن ها نیست. از سوی دیگر عدم ثبات نرخ ارز و بازار باعث شده است که به تولیدکننده ها لطمه شدیدی بخورد. به این صورت که مجبور هستند مواد اولیه را با قیمتی خرید کنند و بعد از مدتی که محصول نهایی تولید شد آن را به قیمت می فروشند که دیگر نمی توانند به همان اندازه مواد اولیه مورد نیاز خود را مجددا تهیه کنند.

این امور ساده و پیش پا افتاده که هر کسی به سادگی با صحبت یک ساعته با هر تولید کننده ای آن ها را در می یابد سال هاست در کشور جدی گرفته نمی شود و همچنان در حال ضربه خوردن از آن هستیم. همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که کشورهایی مانند ترکیه که در زمینه مصنوعات فلزی رقیب ایران هستند اخیرا پیشرفت های بسیار زیاد و متعددی داشته اند که به لطف حمایت از صاحبان حرفه و صنعت ایجاد شده است.

 

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید