مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع عمده بند رخت استاتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت آنتیک مدل استاتیکبررسی تخصصی قیمت بند رخت استاتیک

بند رخت استاتیک بک نوع بند رخت پرمصرف است که برای بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم است به این نوع اشاره کنیم که برای تهیه عمده بند رخت استاتیک می‌توانید به توزیع کننده آمده مراجعه فرمایید. این فروشنده در توزیع عمده بند رخت استاتیک تمامی کیفیت آن را در نظر گرفته و با رعایت انصاف و عدالت این بند رخت را قیمت‌گذاری می‌کند.توزیع عمده بند رخت استاتیک

مشخصات بند رخت آنتیک مدل استاتیک

مشخصات بند رخت آنتیک مدل استاتیک

آیا بند رخت آنتیک مدل استاتیک را می‌دانید؟ آیا می‌دانید این بند رخت چرا این‌گونه نامگذاری شده است. در ادامه می‌خواهیم توضیحاتی درباره مشخصات بند رخت آنتیک مدل استاتیک ارائه دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که مطلع هستید بند رخت شامل طیف وسیعی از مدل است از که یکی از آنها نمونه آنتیک مدل استاتیک آن می‌باشد. از مشخصات این نمونه می‌توانیم به ضد زنگ بودن آن اشاره کنیم. با توجه به اینکه در ساخت این بند رخت از روکش استاتیک استفاده کرده‌اند از همین جهت ضد زنگ بوده و دوام بالایی دارد. بسیاری از افراد با مشکل زنگ زدن بند رخت مواجه هستند اما این نمونه چنین ویژگی منفی را دارا نیست.

لازم به ذکر است که این نوع بند رخت دوطبقه بوده و به راحتیم می‌توانید نیمی از لباس را روی طبقه اول و نیمی دیگر را روی طبقه دوم قرار دهیم.

از دیگر مشخصه های بند رخت آنتیک مدل استاتیک می‌توانیم به اندازه مناسب آن اشاره کنیم. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در ساختمان و آپارتمان زندگی می‌کنند و جای بزرگی برای خشک کردن لباس ندارند از این رو این بند رخت کاربردی است چون به راحتی باز و بسته شده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

بررسی تخصصی قیمت بند رخت استاتیک

بررسی تخصصی قیمت بند رخت استاتیک

بررسی تخصص صورت گرفته برای قیمت بند رخت استاتیک نشان می‌دهد که این نمونه با توجه به کیفیت و کاربردی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. خوب است بدانید که در تعیین قیمت این بند رخت تمام استیل به موارد مهمی دقت می‌شود که یکی از این موارد میزان کیفیت و طول عمر آن است.
همانطور که مطلع هستید محصولاتی که از جنس استیل باشند طول عمر بالایی دارند و بسیار بادوام هستند از این رو کمی قیمت آن نسبت به دیگر نمونه‌ها متفاوت است.

البته شاید با نوسانات موجود در بازار قیمت این بند رخت تاشو اپارتمانی هم تغییر یابد از این رو بهتر است که قبل از خرید از فروشنده معتبر قیمت آن را استعلام بگیرید تا جدا از بهره‌مندی از یک بند رخت باکیفیت آن را با قیمت قابل قبول و مورد رضایتی تهیه کرده باشید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید