مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش رخت پهن کن استیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع رخت پهن کنصادرات رخت پهن کن استیل

شاید برایتان پیش آمده باشد که لباس‌های زیادی را شسته باشید اما برای پهن کردن آن جای کافی نداشته باشید و فضای کافی نداشته باشید. شما می توانید یک رخت پهن کن استیل خریداری کنید تا مشکلتان برطرف شود. بند رخت زیبا و مقاوم به شما کمک می کند تا هر چقدر لباس داشته باشید روی آن پهن کنید زیرا از میله های متعددی تشکیل شده است که جنس مقاومی دارند.

مرکز فروش رخت پهن کن استیل

مشخصات انواع رخت پهن کن

مشخصات انواع رخت پهن کن در بازار رخت پهن کن های زیادی را مشاهده می کنید که هر کدام دارای مشخصاتی هستند و برای شرایطی مناسب می باشند مثلاً بعضی از بند رخت ها به دیوار نصب می شوند و شما به راحتی می توانید روی آن لباس پاک کنید و به خاطر فضای کم روی دیوار قرار می گیرد اما برخی از رخت پهن کن ها به سقف آویزان می شوند و باز هم به خاطر فضای کم می توانید لباس های شسته خود را روی بندهای آن پهن کنید.

برخی دیگر از این بند رخت هاا به صورت ایستاده هستند برای تراس یا بالکن و یا هر جای دیگری که بخواهید قرار می گیرند و شما به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.رخت پهن کن دو طبقه یکی دیگر از بند رخت هایی است که از جنس استیل ساخته شده است و دارای میله های متعددی می باشد جنس آن بسیار مقاوم است و دارای پیچ های مقاوم می باشد که از جنس خوبی ساخته شده اند. میله هایی بالای آن درست شده اند که به هر سمتی که بخواهید می توانید آن را تغییر دهید.

این نوع رخت پهن کن در شرایطی که زیر باران قرار بگیرد، دچار زنگ زدگی نمی شود و در مقابل نور خورشید نیز خراب نمی شود و به راحتی باز و بسته می شود و به خاطر حجم کم و وزن کم آن به هر جایی که بخواهید می توانید آن را منتقل کنید.

صادرات رخت پهن کن استیل

صادرات رخت پهن کن استیل رخت پهن کن تاشو یکی از مدل هایی است که در بازار با قیمت مناسب فروخته میشود و به راحتی باز و بسته می شود‌. این رخت پهن کن حجم کمی دارد و جا زیاد اشغال نمی کند. رنگ استیل آن باعث می‌شود که دچار زنگ زدگی نشود و در هر شرایطی بتواند جنس مقاوم خود را حفظ کند.

شما می توانید روی این نوع بند رخت هر نوع لباس را پهن کنید مثلا لباس های ضخیم و نازک زیرا مقاومت آن بسیار بالا است. ما صادرات رخت پهن کن استیل را داریم زیرا این نوع بند رخت در جدا از طاهر زیبایی دارای مقاومت بالایی است و از میله های متعددی ساخته شده است و برای بستن پیچ هایی دارد که از جنس عالی ساخته شده اند. برای خرید این بند رخت میتوانید در سایت ما سفارش خود را ثبت کنید و یا به مراکز فروش ما مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید