مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع نردبان 8 متری درجه یک با نازلترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید بهترین نردبانعوامل موثر در صادرات نردبانچه عواملی بر قیمت نردبان تاثیر گذارنددسته بندی انواع نردبان بر اساس جنسصادرات نردبان 8 متری با بهترین کیفیت به اروپاخرید فوق العاده نردبان 8 متری از بزرگترین فروشگاهبزرگترین تامین کننده نردبان 8 متری در کشور

وسیله ای که جهت دسترسی به مکان های مرتفع دارای کارایی بسیار زیادی است نردبان بوده که انواع مختلف این محصول در طول های گوناگون و جنس های مختلف وجود دارد و هر یک از نظر قیمت و کیفیت با هم دارای تفاوت هایی هستند؛ نردبان 8 متری درجه یک با نازلترین قیمت آن توسط عامل توزیع این محصول به خریداران ارائه می شود و کسانی که در زمینه فروش نردبان فعالیت دارند با استفاده از این محصول به صورت مستقیم آن را از توزیع کننده با نازلترین قیمت به دست خواهند آورد و در سفارش عمده آن را سریع تر تحویل خواهند گرفت.

توزیع نردبان 8 متری درجه یک با نازلترین قیمت

راهنمای خرید بهترین نردبان

راهنمای خرید بهترین نردبان نردبان وسیله ای بسیار کاربردی برای رفتن به مکان های مرتفع از قبیله پشت بام است که کیفیت این محصول رابطه مستقیمی با جنس آن دارد و نمونه های مختلف نردبان از جنس چوبی، فلزی و فایبرگلاس هستند که هر یک دارای کارایی متفاوتی از دیگران می باشند و از نظر قیمت نیز با همدیگر تفاوت های زیادی دارند.

این محصول در مدل‌های گوناگونی ساخته می شود که نردبان کشویی یا تاشو از جمله نمونه‌های این محصول هستند و نحوه عملکرد و کارایی آنها با نردبان های ساده تا اندازه ای متفاوت است بنابراین خریدار باید اطلاع دقیقی از نردبان مناسب تر برای خود داشته باشد.

در خرید نردبان باید به نوع کاربردی که از آن می شود توجه نمود و بر این اساس نسبت به خرید آن اقدام کرد، برای مثال برای خانه یا فروشگاه کوچک از نردبان با طول زیر 4 متر استفاده می شود ولی نوع 8 یا 9 متری آن برای کارهای ساختمانی مناسب است و برای این کار هر چه نردبان بلندتر باشد مناسب تر است.

در انتخاب این وسیله باید به جنس آن توجه زیادی شود چون تاثیر آن بر ماندگاری نردبان بسیار زیاد است به عنوان مثال نردبان های چوبی دوام کمتری نسبت به نمونه‌های فلزی دارند و نمونه های فلزی نیز از نظر ماندگاری با هم تفاوتی خواهند داشت مثلاً نردبان آهنی به دلیل امکان زنگ زدگی نسبت به نوع استیل و آلومینیوم از طول عمر کمتری برخوردار است.

در خرید نردبان با طول زیاد حتماً باید به قطر و ضخامت آن توجه زیادی شود مثلا اگر از نوع فلزی است نوع فلزی مورد استفاده در ساختمان آن باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد چون نردبان های بلند در نمونه‌های های فلزی انعطاف پذیر هستند و هر چه به طول آن افزوده شود کار با آن مشکل تر خواهد بود بنابراین ضخامت بخش های مختلف نردبان از جمله میله های عمودی و افقی و پله ها بسیار مهم است.

عوامل موثر در صادرات نردبان

نردبان وسیله ای است که علاوه بر کاربرد در خانه ها برای بسیاری از فعالیت‌های صنعتی همچون صنعت ساختمان نیز لازم است و بدون آن بسیاری از فعالیت ها انجام می شود؛ در ایران نمونه های متفاوتی از این وسیله کاربردی در جنس های مختلف ساخته شده و به بازار عرضه می شود همچنین بخشی از آن به کشورهای همسایه صادر شده و نیاز مشتریان را تامین خواهد کرد.

صادرات این نردبان به همسایگان برای صادرکنندگان درآمد مناسبی خواهد داشت و این محصول به طور مستمر صادر شده و مشتریان عمده خوبی برای آن وجود دارد اما روند صادرات آن همیشه به یک شکل نبوده و عوامل مختلفی میزان صادرات را تحت تاثیر قرار می دهند.

از عوامل تاثیر گذار بر صادرات این محصول قیمت تمام شده آن در داخل کشور است و این که نردبان های موجود در بازارهای خارج از کشور از چه قیمتی برخوردارند چون نردبان های صادراتی باید توانایی رقابت با برند های چینی را داشته و در عین حال نسبت به آنها ارزان تر باشند همچنین از نظر کیفیت نیز نسبت به آنها مرغوب تر بوده و در قیمت بالای این محصول تاثیر منفی بر روند صادرات خواهند گذاشت.

نوع تعرفه هایی که برای انواع نردبان ها در نظر گرفته می شود بر صادرات آن تاثیر می گذارد مثلا نردبان های چوبی و آلومینیومی دارای بیشترین تعرفه صادراتی هستند در حالی که نمونه های آهنی تعرفه کمتری را نیاز دارند و به این ترتیب صادرات نردبان های آهنی به صرفه تر از نمونه های دیگر خواهد بود؛ البته میزان تعرفه ها به طور مرتب تغییر می کند و مبلغ مشخصی برای هر یک از تعرفه ها وجود ندارد و این مسئله از عوامل تاثیر گذار بر صادرات است.

کیفیت برتر نردبان های ایرانی در مقایسه با نمونه های خارجی نکته بعدی است که بر صادرات تاثیر دارد چون تنها قیمت پایین نردبان در صادرات آن تاثیرگذار نیست بلکه کیفیت کیفیت نیز فوق العاده مهم است و این محصول باید به راحتی با نمونه های دیگر از نظر قیمت و کیفیت رقابت کند در غیر این صورت درخواست زیادی برای آن از خارج کشور وجود نخواهد داشت و صادرات ممکن است متوقف شود.

هزینه هایی که برای صادرات این محصول باید پرداخت شود یکی از مسائلی است که میزان صادرات را تغییر خواهد داد به عنوان مثال گاهی هزینه های ارسال سفارشات بسیار بالا است و این سود اقتصادی انجام این کار را از بین می برد به همین دلیل هزینه های صادراتی از نکات مورد توجه صادرکنندگان بوده که به آن توجه می کنند و نردبانی را برای صادرات انتخاب خواهند کرد که هزینه پایین تری برای صادرات آن لازم باشد و به این ترتیب صرفه اقتصادی حاصل از این نوع نردبان بیشتر است.

چه عواملی بر قیمت نردبان تاثیر گذارند

چه عواملی بر قیمت نردبان تاثیر گذارند قیمت نردبان متاثر از عوامل بسیار زیادی است که قبل از هر چیزی جنس نردبان از مهم‌ترین این موارد است به این معنی که نردبان ساخته شده از چوب از نظر قیمت با نردبان آهنی و آلومینیومی متفاوت است و این مسئله نیز به دلیل نرخ متفاوت فلز و چوب است که در این میان بسته به شرایط قیمت هر یک از این دو به دیگری ممکن است متفاوت باشد مثلا نردبان های چوبی ساخته شده از چوب راش یا چوب بلوط نسبت به نردبان های آهنی از قیمت بالاتری برخوردارند در حالی که نمونه های آهنی نسبت به نرده های چوبی ساخته شده از درخت چنار بسیار گرانتر هستند.

قیمت نردبان همچنین متاثر از نحوه طراحی و ساخت آن است به این معنی که نردبان های ساده با نردبان های تاشو و کشویی از نظر نرخ قطعاً متفاوتند همچنین در میان این نردبان ها نیز از نظر کیفیت ساخت و نوع طراحی تفاوت وجود دارد و این باعث تفاوت در قیمت این محصولات خواهد شد.

طول نردبان بر قیمت فروش آن بسیار تاثیر خواهد گذاشت به عنوان مثال نردبان های 4 متری نسبت به نمونه های 6 و 9 متر از قیمت ارزان تری برخوردار نوده چون برای ساخت این نردبان ها از فلزی و چوب کمتری استفاده شده است.

میزان ماندگاری نردبان از دیگر عواملی است که برخی قیمت بسیار تاثیر می گذارد چون نردبان‌های کم کیفیت طول عمر کمی دارند و مبلغ کمتری را برای تهیه آن پرداخت خواهد شد در حالی که نردبان های باکیفیت ساخت بالا از طول عمر بیشتری برخوردارند و طبیعتاً خریداران مبلغ بیشتری برای تهیه این نردبان خواهند پرداخت.

دسته بندی انواع نردبان بر اساس جنس

انواع مختلف نردبان بر اساس معیارهای متفاوتی دسته بندی می شوند و این دسته بندی خرید را برای مشتریان راحت‌تر خواهد کرد مثلا جنس نردبان یکی از مهمترین معیارها برای دسته بندی آن است به طوری که این محصول در نمونه های چوبی، فلزی و کامپوزیتی دسته بندی می شود که هر کدام از نردبان ها با هم دارای تفاوت‌های زیادی هستند.

جنس نردبان های چوبی می تواند از درختانی مانند چنار باشد یا در ساخت آن از چوب نارون، بلوط، گردو، چوب روسی و بسیاری از موارد دیگر استفاده شود و به این ترتیب از نظر کیفیت بین آنها تفاوت وجود داشته باشد به طوری که نردبان های ساخته شده از چوب روسی یا چوب گردو دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و کمترین میزان جذب آب را داشته و به این ترتیب طول عمر زیادی دارند در حالی که نردبان های تهیه شده از چوب چنار کمترین میزان ماندگاری را دارند.

در میان نردبان های فلزی نیز تنوع بسیار زیاد است و انواع نردبان آهنی، آلومینیومی و استیل وجود دارند که از نظر کیفیت و قیمت تفاوت آنها بسیار زیاد می باشد به عنوان مثال نردبان های آلومینیومی به دلیل داشتن طول عمر زیاد و مقاومت در برابر زنگ زدگی و وزن سبک بسیار پرطرفدار هستند همچنین نردبان های استیل نیز طول عمر زیادی داشته با این وجود سنگین هستند و نردبان های آهنی با رنگ کوره ای از قیمت پایین تری برخوردارند و به مرور دچار زنگ زدگی می شوند.

در سال‌های اخیر از نردبان های کامپوزیتی نیز رونمایی شده است که اغلب از ترکیبات پایه پلیمری مانند پلی اتیلن برای ساخت آنها استفاده می شود و از دسته نردبان های ارزان قیمت هستند که اغلب برای خانه یا فروشگاه های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند با ای وجود استخدام کمی داشته و تحمل وزن زیاد را ندارند.

با توجه به آنچه گفته شد نردبان ها به راحتی در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند و بر اساس این دسته بندی ها قیمت آنها نیز متفاوت خواهد بود همچنین خریداران بر اساس بودجه ای که در دسترس دارند نسبت به سفارش این محصول برای خود اقدام خواهند کرد.

صادرات نردبان 8 متری با بهترین کیفیت به اروپا

صادرات نردبان 8 متری با بهترین کیفیت به اروپا یکی از مقاصد صادراتی نردبان ایرانی اروپا است و این محصول ایرانی با کیفیت فوق العاده آن بازار بسیار خوبی در این کشورها خواهد داشت و نردبان باکیفیت ایرانی بهتر از نمونه های چینی در این کشور به فروش خواهد رفت.

نردبان ۸ متری یکی از نمونه‌های بسیار باکیفیت این محصول است که جنس های مختلف آن به بازار کشورهای اروپایی ارسال می شود و در بهترین کیفیت آنها به خریداران عرضه می گردد؛ این نردبان از قیمت بسیار خوبی برخوردار است و همین جذابیت آن را برای خریداران عمده اروپایی بسیار بالا می برد و صادرات این محصول روز به روز در حال افزایش است.

صادرات به کشورهای اروپایی از طریق بنادر جنوبی کشور انجام می شود چون یکی از ارزانترین راه های مواصلات به این کشورها از طریق بنادر دریایی است و این محصول با هزینه ارسال کمتر به اروپایی صادر می شود همچنین تعرفه صادراتی بسیار مناسب است و کمترین هزینه برای این نردبان پرداخت می شود که در نتیجه آن نردبان با قیمت ارزانتری به دست خریدار اروپایی می رسد و سود حاصل از این تجارت برای صادر کننده ایرانی به لحاظ پرداخت هزینه های جانبی کمتر بیشتر خواهد بود.

خرید فوق العاده نردبان 8 متری از بزرگترین فروشگاه

نردبان 8 متری با قیمت فوق العاده از بزرگترین فروشگاه های این محصول در کشور قابل تهیه است و مشتریانی که قصد اعلام سفارش برای این نردبان بلند را دارند از طریق این سایت امکان ارتباط مستقیم با فروشگاه را داشته و در ضمن نمونه های مختلف آن را مشاهده خواهند کرد.

خرید فوق العاده این نردبان به صورت مجازی نیز امکان پذیر است و مشتری با مراجعه حضوری و سفارش اینترنتی آن را ارزان تر به دست خواهد آورد و به این شکل با قیمت بسیار پایین تر این نردبان با کیفیت در اختیار مشتری قرار می گیرد.

در این خرید که به صورت غیر حضوری است امکان درخواست و سفارش به صورت عمده برای این محصول وجود دارد و نردبان ۸ متری در نمونه های بسیار مختلف آن با قیمت ارزان تر به دسته خریداران خواهد رسید تا از آن برای صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان استفاده کنند.

بزرگترین تامین کننده نردبان 8 متری در کشور

بزرگترین تامین کننده نردبان 8 متری در کشور بزرگترین تامین کننده نردبانی 8 متری در کشور کارخانه تولید کننده این وسیله کاربردی است که انواع نردبان را از جنس های مختلف تولید کرده و جدیدترین طراحی های روز را برای این نردبان عرضه می کند تا انواع زیادی از آن در اختیار مشتریان باشد.

بزرگترین تامین کننده نردبان مذکور قیمت فوق العاده خوبی را برای این محصول به مشتریان پیشنهاد می کند و به آنها این امکان را می‌دهد تا از این محصول ایرانی برای صادرات نیز استفاده کنند و به این شکل از این وسیله برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنند.

تامین کننده این نردبان انواع برند های داخلی و خارجی را در اختیار دارد و به مشتریان این امکان را خواهد داد تا ارزان تر از هر فروشگاه و فروشنده دیگری بهترین این نردبان را برای خود تهیه کنند و از کاربرد یا تجارت آن استفاده و درآمد بیشتری به دست آورند.

ارتباط با این تامین کننده بسیار ساده و در عین حال کم هزینه انجام خواهد شد و این به مشتریان کمک می کند تا با هزینه کمتر امکان خرید نردبان را به صورت عمده و خرد داشته باشند و این نردبان در هر یک از جنس ها و طول ها در کمترین زمان به دست آنها برسد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید