مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه عرضه بند رخت استیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بند رخت مدل Clotheslineفروش بهترین انواع بند رخت استیل

جالب است بدانید که بنده رخت ها دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از این بند رخت ها جنس متفاوتی دارند پس در هنگام خرید بند رخت به جنس آن دقت فرمایید. یکی از بهترین بند رخت ها بند رخت استیل می باشد که جنس آن از استیل ضد زنگ و مقاوم است. قیمت این بند رخت نسبت به انواع پلاستیکی آن گران تر می باشد. 

کارخانه عرضه بند رخت استیل

معرفی بند رخت مدل Clothesline

معرفی بند رخت مدل Clothesline

بند رخت مدل clothesline این تنها بند رختی می‌باشد که یک طناب ساده است و شما آن را می توانید بر روی تراس و یا پشت بام خانه خود وصل کنید در ابتدا دو سر این طناب را به عنوان مثال به دو دیواره خود وصل می کنید سپس لباس های خود را بر روی آن آویزان می کنید اما این مدل بند رخت بیشتر در گذشته وجود داشته است امروزه مدل های متنوع تر و بسیار بهتر از این مدل در بازار رایج شده است.

بند رخت تمام استیل ممکن است جنس تمام بند رخت ها باشد اما این بند رخت دارای کیفیت بسیاری می باشد زیرا ضد زنگ است و شما دیگر نگرانی در مورد بند رخت خود نخواهید داشت این بند رخت بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل می باشد و شما می توانید در تمام گوشه و کنار خانه خود آن را قرار دهید.

بند رخت کلاسیک معمولا به عنوان هدیه در کنار دیگر بند رخت ها استفاده می شود این مدل بند رخت دارای استیلی نگیر و ضد زنگ می باشد و مفتول های آن بسیار مقاوم است و شما می توانید آن را بر روی تراس خانه خود قرار دهید و از آن استفاده کنید.

بند رخت ها انواع مختلفی دارند اما امروزه به دلیل کوچک بودن خانه ها نوع کم جای آن بیشتر مورد محبوبیت قرار گرفته است یکی از این مدلهای کمجا بند رخت دیواری می باشد که به دیوار متصل میشود و توسط جک برای آن قابل جمع و باز شدن می باشد جنس این بند رخت نیز از استیل ضد زنگ و در برابر رطوبت بسیار مقاوم است یکی دیگر از این بند رخت های کمجا بند رخت تاشو می باشد که دارای جکی با کیفیت است که می توان به باز و بسته شدن بندتان کمک کند جنس این بند رخت نیز بسیار سبک می باشد.

فروش بهترین انواع بند رخت استیل

فروش بهترین انواع بند رخت استیل

بند رخت نیز مانند سایر کالاها به روش‌های حضوری و غیرحضوری فروخته می‌شود که در روش غیر حضوری شما می توانید به سایت های معتبر مراجعه کرده و محصول خود را سفارش دهید و این محصول به سرعت پس از چند روز به دست شما خواهد رسید در روش حضوری نیز شما می توانید به فروشگاه های محل خود مراجعه کرده و بند رخت مناسب خود را سفارش دهید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید