مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع میز اتو ایستاده در شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین انواع میز اتوصادرکنندگان میز اتو ایستاده

میز اتو، یکی از اصلی ترین لوازم هر خانه ای می باشد که انواع مختلف آن در سراسر کشور به فروش می رسد. مرکز توزیع میز اتو ایستاده در شیراز، این محصول را با تنوع بسیار مختلفی در اختیار مشتریان قرار می دهد تا هر فرد با توجه به نیاز و سلیقه خود، آن را انتخاب کند. کیفیت این محصول تضمین شده است و قیمت آن مورد تایید تمامی مشتریان می باشد. از این رو متقاضیان بسیار زیادی دارد.

مرکز توزیع میز اتو ایستاده در شیراز

مشخصات بهترین انواع میز اتو

مشخصات بهترین انواع میز اتو اتوکشی لباس، یکی از کارهای مهم همه بانوان است. برای این کار علاوه داشتن اتو، وجود یک میز اتو بسیار مناسب نیز الزامی است تا بتوان کار را راحت تر انجام داد. با توجه به این که، این محصول ویژگی های پیچیده ای ندارد. اما در هنگام خرید باید به یک سری نکات و مشخصات آن توجه کرد.
از انواع میز اتو می توان به این موارد اشاره کرد:

  • میز اتو عمودی ایستاده
  • میز نشسته
  • میز با پایه ها بلند
  • میز با پایه های کوتاه

شما ابتدا باید  عادت اتو کشیدن خود را بررسی کرده و سپس اقدام به انتخاب میز کنید.  همچنین میز ها در چند سایز مختلف وجود دارد. بهترین سایز آن 90 در 30 است که مناسب برای اتو کشی تمامی لباس ها است.

جنس میز باید از فلز آلومینیوم یا استیل ضد زنگ باشد. زیرا فلز در برابر حرارت و ضربه بسیار مقاوم است و علاوه بر مقاوم بودن، وزن سبکی دارد که به راحتی می توان آن را جابه جا کرد.
پارچه کشیده شده روی میز باید از جنس نسوز و ضد آب باشد که به راحتی بتواند گرما را به هر دو طرف لباس منتقل کند و به اتو کشی، سرعت ببخشد.
قابلیت تنظیم ارتفاع یکی از مسائل مهم در میز اتو می باشد که متناسب با قد خودتان آن را تنظیم کرده و از خستگی های کار، کم کنید.
جایگاه اتو داشته باشد. که در حین کار و خستگی بتوانید اتو را در مکان خود گذاشته، بدون این که نگران سوختن لباس یا پارچه باشید.
برخی از میز اتوها، کمد یا کشو دارند و بهترین گزینه برای جا دادن وسایل است. همچنین برخی از آن ها جای پریز دارند که در صورت کوتاه بودن سیم اتو، می توان از آن استفاده کرد.

صادرکنندگان میز اتو ایستاده

صادرکنندگان میز اتو ایستاده مشخصات و ویژگی های ذکر شده به شما در خرید یک میز اتو مناسب، کمک می کند. با توجه به این که مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول درجه یک بوده، مشتریان داخلی و خارجی بسیار زیادی دارد. از این رو صادرکنندگان میز اتو ایستاده، این محصول را به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار بازار مصرفی قرار می دهد.

قیمت مناسب این محصول، باعث فروش و کسب سود بیشتر و رونق اقتصادی کشور می شود. شما عزیزان برای خرید این محصول، می توانید از طریق وب سایت مجموعه با ما در ارتباط باشید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید