مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان میز اتو ساده در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی خواندنی درباره میز اتوراهنمای خرید میز اتو ساده

میز اتو ساده، از قدیمی ترین نمونه های میز اتوست که به علت وزن کم و راحتی در جابجایی آن، جزو محصولات مورد پسند بسیاری از افراد است. این میز دارای پایه های کوتاه یا بلند است. عرضه کنندگان میز اتو ساده در تهران با خرید این محصول از تولید کنندگان، با قیمت مصوب اقدام به فروش آن می کنند. عرضه میز اتو ساده در تهران از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز انجام‌ می شود.

عرضه کنندگان میز اتو ساده در تهران

نکاتی خواندنی درباره میز اتو

نکاتی خواندنی درباره میز اتو شستشوی لباس و تمیزی آن بخشی از آراستگی افراد است، پس از این مرحله، لباس نیاز به اتو کشی دارد. لباسی تمیز اما چروک ظاهری بسیار ناخوشایند داشته و در آراستگی افراد تاثیر سوء دارد. بسیاری از افراد شستشو و اتوکشی البسه و ملحفه خود را به خشکشویی ها و اتوشویی ها می‌سپارند.

اما چنانچه شما جزو افرادی هستید که اغلب اوقات خودتان عمل اتو کشی لباس ها را انجام می دهید، علاوه بر داشتن اتوی مناسب، به میز اتویی مناسب هم احتیاج دارید. امروزه انواع گسترده ای از این کالا وجود دارد. با چرخی در بازار، انواع و اقسام میز های اتو را مشاهده خواهید کرد که به فراخور جنس، مدل و کیفیت از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. میز اتو های قدیمی تر، ظاهری ساده داشته و از یک سطح صاف یا همان‌ میز و دو پایه تشکیل می شدند.‌ پایه های این میز تا شده و جای کمی هم می گرفتند.

انواع میز اتو را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • میز اتو های ساده
  • میز اتوی کمد دار
  • میز اتوی کشویی
  • میز اتوی دیواری (توکار)
  • میز  اتو صنعتی

میز های اتو ساده، خود دارای تنوع زیادی هستند؛ این میز ها به صورت پایه بلند یا کوتاه تولید می شوند و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. سطح بعضی از این میز ها قابلیت تا شدن دارند و از چند قسمت تا می شوند.

میز های اتو کمد دار  که در حال حاضر جدید ترین و پر فروش ترین نوع میز اتو هستند، تنوع زیادی در طراحی دارند. این میز ها علاوه بر سطحی برای اتو کشی، دارای کمد و کشو هایی هستند که می توان وسایل مختلف را در آن جای داد. میز اتوی کشویی و دیواری در فضاهایی کوچکتر استفاده می شود که از حداقل فضا هم استفاده می‌شود.

جنس متریال به کار رفته در تولید میز اتو با کیفیت و قیمت آن رابطه مستقیم دارد. پایه های فلزی و محکم در میز اتو فلزی باعث استحکام و تحمل بیشتر فشار می شود. نوع پارچه سطح میز باید نسوز بوده و در برابر رطوبت مقاوم باشد.

راهنمای خرید میز اتو ساده

راهنمای خرید میز اتو ساده در خرید میز اتو ساده به جنس میز توجه کنید؛ پایه های نیز باید مقاوم‌باشند و در برابر فشاری که در هنگام اتوکشی به میز وارد می شود، حالت خود را حفظ کرده و نشکنند. قسمت قرار گیری اتو باید محکم بوده و اتو را به خوبی نگه دارد. پارچه سطح میز باید نسوز باشد. میز های آلومینیومی یا فلزی ساده جزو بهترین نمونه های این محصول هستند. دقت کنید میز های پایه بلند قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و وزن کمی هم داشته باشد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید