مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم نردبان ریلی با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه صادرات نردبان از طریق راه های هواییروش های تشخیص بهترین نوع نردبان در بازارنواسانات قیمت ارز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نردبانعراق یکی از مهمترین بازار ها برای صادرات نردبانصادرات کلی نردبان ریلی به کشورهای مطرح جهانیخرید بهترین نوع نردبان ریلی از فروشگاه هاعرضه بی واسطه نردبان ریلی در نقاط کشور

نردبان، به زبان ساده به دو قطعه چوب و یا فلز بسیار بلند عمودی و صاف می‌گویند که در فواصل معین و یک اندازه قطعاتی فلزی و یا چوبی به طور عمودی به صورت متصل قرار گرفته اند و افراد می توانند از ان بالا رفته و به نقاط غیر قابل دسترسی و مرتفع دستیابی پیدا کنند.

نردبان ریلی، که مانند همه نردبان ها پلکان دارد، متناسب برای کارهای داخل خانه و ارتفاع کم است. این مدل معمولاً به ‌صورت تاشو جمع می‌ شود و می‌ توان آن را در داخل انباری یا بالکن قرار داد مانند نردبان‌ های فلزی. نردبان در طول زمان و با چندین بار استفاده نباید تغییر شکل دهد یا کج شود. این محصول یکی از وسایل فنی و تجهیزات صنعتی است که در صورت عیب و ایراد ممکن است سبب سقوط افراد از ارتفاع شود. در خرید نردبان باید حداکثر ایمنی را در نظر داشت و یکی از انواع مرغوب و باکیفیت را از سایت ها و فروشگاه ها خرید کنید و بهترین انواع این محصول را با قیمت مناسب برای شما فراهم کرده اند.

فروش مستقیم نردبان ریلی با بهترین کیفیت

نحوه صادرات نردبان از طریق راه های هوایی

نحوه صادرات نردبان از طریق راه های هوایی صادرات ابزار آلات به آذربایجان، ازبکستان، پاکستان و… که یکی از بازارهای هدف ایران می باشد، بسیار پرتقاضا است. پس از تصویب قانون همگرایی آذربایجان به اتحادیه اروپا، آذربایجان به بستر مناسبی جهت صادرات کالا تبدیل گردید. تا از این طریق کشورهای مختلف از جمله ایران، کالای خود را از طریق آذربایجان به سایر کشورهای اروپایی و آمریکا صادر نمایند. همچنین با حذف شدن تعرفه گمرکی اجناس تولید شده در آذربایجان، صادرات از طریق این کشور، بسیار محبوبیت یافت. بدین ترتیب تجار اروپایی و آمریکایی نیز دیگر ترسی از قوانین تنبیهی اقتصادی از سوی آمریکا در معامله با ایران، نخواهند داشت. مهم ترین محصولات صادراتی به آذربایجان شامل ابزار آلات صادراتی می باشد. صادرات و روابط تجاری ایران با آذربایجان از طریق مرزهای زمینی، هوایی و دریایی صورت می پذیرد. عمده ترین مبادله تجاری با آذربایجان از طریق مرز زمینی بازرگان انجام می گردد.

صادرات هوایی نردبان، یکی سریع ترین و ایمن ترین راه ها برای ارسال کالا به کشورهای دیگر می باشد. صادرات هوایی به دلیل امکان ارسال به موقع کالا در بین شرکت ها، بازرگانان و تجار کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و منجر به توسعه امر صادرات و صرفه اقتصادی می گردد. صادرات هوایی با وجود امتیازات ویژه سرعت بالا و ایمنی، بسیار پرهزینه است و بیشتر برای صادرات کالاهای حساس و گران قیمت پیشنهاد می شود.

روش های تشخیص بهترین نوع نردبان در بازار

برخی از افراد برای جابه ‌جایی وسایل و تمیز کردن دیوار و پنجره به نردبان نیاز دارند در حالی که برخی از تعمیرکاران، نجاران و باغبانان از نردبان در کارهای اساسی خود استفاده می‌ کنند. نردبان‌ های خانگی معمولاً دارای برچسبی هستند که نشان می ‌دهد تا چه اندازه‌ وزنی را می ‌توانند تحمل کنند. از آنجایی که همیشه نمی‌ توانید پیش‌ بینی کنید چه کسی از نردبان شما استفاده می‌ کند، بهتر است یک نردبان با توان حداقل صد کیلوگرم را تهیه کنید. برای تهیه‌ ی نردبان غیر خانگی بهتر است به نوع کار خود توجه و سپس طرح و ارتفاع مناسب را انتخاب کنید. در صورت عدم تنظیم و استفاده صحیح از نردبان، این دستگاه با حداکثر توان وزنی هم خراب می‌ شود. در هنگام استفاده دستورالعمل ‌ها را دنبال کنید و اطلاعات ایمنی سازنده را با دقت بخوانید و مطمئن شوید که آن‌ ها را قبل از شروع استفاده درک می‌ کنید.

عرض پله ها یکی از موارد مهمی است که هنگام خرید نردبان باید به آن توجه کنید. هرچه پله ها عریض تر باشد، وقتی روی پله ها می ایستید، پاهای شما به مرور زمان کمتر خسته مشوند و ایمن تر است.

ارتفاع نردبان، بستگی به کاری دارد که می خواهید انجام دهید. در خانه استاندارد کنونی، ارتفاع سقف بین 2 متر تا 3 متر است، البته در خانه قدیمی، ارتفاع سقف می تواند به 5 متر برسد، باید طبق محیطی که قصد دارید از نردبان استفاده کنید طبق نیاز خود نردبان بخرید. در انبارها و گلخانه ها معمولاً با توجه به نسبت ارتفاع قفسه انتخاب می شود.

پس از تصمیم ‌گیری در مورد نوع نردبان مورد نیاز خود، ویژگی‌های مدل مورد نظر خود را در نظر بگیرید. نردبان ‌های تلسکوپی و آلومینیومی کمترین وزن را دارند اما هرگز نباید از آن‌ ها در نزدیکی خطوط برق یا سایر منابع ولتاژ استفاده شود. قد و ارتفاع نردبان را به ‌گونه‌ای انتخاب کنید که برای رسیدن به مقصد خود در شرایط نامتعادل قرار نگیرید.

نواسانات قیمت ارز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نردبان

نواسانات قیمت ارز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نردبان قیمت نردبان، بستگی به عوامل مختلفی از جمله جنس کار شده در نردبان، میزان وزن آن و بالا بودن ایمنی آن دارد. با این حال علاوه بر مواردی که ذکر شد قیمت نردبان در نردبان هایی که کاربرد خانگی دارند یا در مشاغل صنعتی به کار برده می شوند نیز تفاوت دارند.

یکی از مهم ترین این فاکتور ها کیفیت است. ممکن است شما خرید نردبان ارزان قیمتی را داشته باشید اما تنها بتوانید چند ماه از آن استفاده کنید. منظور ما از خرید نردبان نردبان هایی است که سال ها برایی شما دوام و ماندگاری داشته باشد. به طبع نردبانی که کیفیت بالاتری دارد قیمت آن نیز در مقایسه با نردبان های بی کیفیت کمی بالاتر است. البته این موضوع دلیل بر قیمت های نجومی و خیلی گران نیست. یک نردبان آلومینیومی باید محکم ساخته شود تا امنیت شما را در هنگام بالا رفتن از آن تضمین کند و همچنین قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

لیست قیمت نردبان، به دلیل نوسانات ارز هر چند ساعت بروز می شود و جهت مشاهده زمان بروز رسانی دقیق، خرید اینترنتی، مقایسه قیمت فروشندگان و یا پیگیری قیمت نردبان از لیست قیمت نردبان کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید، همچنین شما می توانید برای انتخاب دقیق تر از لیست برند های فوق استفاده کنید لازم به اشاره است که یک بازار رقابتی می باشد و یک فروشگاه اینترنتی اینگونه می باشد؛ که قیمت درج شده برای هر نردبان کمترین قیمت فروشنده می باشد، برای مشاهده سایر پیشنهادات مانند گارانتی های مختلف و رنگ های مختلف می بایست بر روی هر کالا کلیک کنید تا علاوه بر مشخصات کامل، عکس های نردبان سه بعدی نشان داده شود و سایر پیشنهادات کالا را نیز مشاهده کنید.

عراق یکی از مهمترین بازار ها برای صادرات نردبان

روابط حسنه ایران با کشور عراق

یکی از دلایلی که کشور عراق جز لیست بهترین مقاصد صادراتی کالاهای ایرانی به شمار می آید؛ روابط حسنه کشور ما با کشور عراق است. در حال حاضر روابط سیاسی بین دو کشور بهترین فرصت را برای تجار ایرانی به وجود آورده است.

داشتن مرز زمینی با ایران

یکی از مهم ترین مسائلی که در صادرات باید به آن توجه داشت، داشتن مرز مشترک با کشور مقصد است. اگر این مرز زمینی باشد و از راه خشکی دو کشور را به هم متصل کند مزیت تجارت بین الملل آن دو کشور دو چندان می شود. طبق این اصل از آن جا که کشور عراق دارای طولانی ترین مرز زمینی با کشور ما است یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات محسوب می شود.

کشور عراق پس از افت و خیزهای سیاسی و نابسامانی های 10 ساله اخیر آن ها، نیازی بیش از پیش به بازسازی و احیاء کشور داشتند که همین امر، فرصت بسیار مناسبی برای واحدهای صادر کننده به ویژه برای تولید کنندگان کشور همسایه آن یعنی ایران در امر ساختمان مهیا ساخت. کشورهای صادرکننده کالا به عراق به ترتیب ترکیه، ایران، چین و آمریکای جنوبی می باشد. ایران با سهم 17 درصدی از واردات عراق، در رتبه دوم زنجیره تامین قرار دارد. در حوزه ساختمان، پس از سیمان، ابزار آلات مهم ترین محصول صادرشده به کشور عراق می باشد. تنها نکته حائز اهمیت در صادرات ابزارآلات به عراق، عملیات گمرکی و کیفیت آن محصولات می باشد که شرکت های بازرگانی، تضمین می کند همراه شما باشد تا مسیری ایمن و پررونق تجاری را برای شما رقم بزند.

صادرات کلی نردبان ریلی به کشورهای مطرح جهانی

صادرات کلی نردبان ریلی به کشورهای مطرح جهانی

کشور ازبکستان، با توجه به موقعیت و شرایط سیاسی و جغرافیایی، علاوه بر صادرات، واردات بسیاری از کالاها را از کشورهای دیگر پذیرا می باشد. مهم ترین محصولات وارداتی آن ها، سوخت، مواد شیمیایی و در سال های اخیر میلگرد، ابزارآلات، نردبان، شمش و سنگ آهن بوده است. یکی از عوامل مهم و قابل تأمل در صادرات ابزارآلات به ازبکستان، الزامات قانونی کشور ازبکستان می باشد که در قالب گواهی استاندارد اجباری و آنالیز کیفیت آن ابزار مطرح گردیده است.

کشور افغانستان از نظر اقتصادی، کشوری وابسته است و اقتصاد، امری مهم در زندگی ساکنین آن است. از این رو افغانستان، یکی از بزرگترین بازارهای صادراتی در همسایگی ایران محسوب می شود. ایران با کیفیت بالاتر کالاهای خود، امنیت بیشتر تبادلات و همچنین هزینه تمام شده کمتر، بازار افغانستان را دست خود گرفته است و صادرات آن رو به فزونی است. افغانستان در تمامی کالا، وابسته به سایر کشورها است ولی حجم بالای صادرات از ایران شامل میلگرد، ابزارآلات، سیمان و گچ می باشد.

گروه صنعتی نردبان، به تامین رضایت مشتریان

  • مبنی برکیفیت محصول، حسن عمل به تعهدات
  • خدمات پس از فروش، پاسخ بهینه به نیاز های مشتریان درکوتاه ترین زمان
  • ارائه خدمات جامع تخصصی ومنحصر به فرد
  • تلاش مستمر در به روز نگه داشتن تولیدمحصولات با استاندارد های جهانی در فرآیند تولید

اگر در حوزه صادرات کالا فعالیت می نمایید می بایست به این نکته توجه داشته باشید که، قوانین و مقررات ممکن است تغییراتی داشته باشند که رویه صادراتی شما را کاملا تحت تاثیر قرار دهند. همواره از بروز بودن اطلاعات خود در خصوص قانون صادرات و واردات و تعرفه های گمرکی و همچنین آیین نامه های اجرایی اطمینان حاصل کنید.

خرید بهترین نوع نردبان ریلی از فروشگاه ها

نردبان های آلومینیومی تخصصی تر هستند، معمولاً کشویی و ریلی هستند.

نردبان های ریلی به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. نردبان ریلی آلومینیومی یکپارچه
  2. نردبان ریلی آلومینیومی نواری

متراژهای بالایی دارند و استفاده از آن راحت می باشد.

نردبان، معمولاً در دو نوع پرکاربرد خانگی و مخابراتی است؛ که هر کدام دارای مدل های مختلف با گزینه ها و ساختار متفاوت هستند، بنابراین ابتدا باید تعیین کنید که می خواهید از آن برای چه کاری استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که هنگام خرید نربان، چه بصورت حضوری و چه آنلاین، ابتدا با فروشنده مشورت کنید تا در انتخاب به شما کمک کنند.

اما در حال حاضر نردبان ‌های موجود در بازار، انواع مختلفی دارند که هم برای کاربردهای مختلفی طراحی شده‌اند و هم از ایمنی بالایی برخوردارند. در این بین نردبان مخابراتی 3 کشو 27 پله 7 متری یکی از مدل ‌های بسیار محکم و البته کاربردی و قیمت نردبان 7 متری به قیمت مناسب در بازار موجود است.

نردبان 20 پله 4 تکه, یک نردبان ساخته شده از آلومینیوم استاندارد فابریک است. که از تکه ها یا قسمت که به ‌وسیله‌ ی قفل به‌ هم متصل شده‌اند، ایجاد می‌ شود. در نردبان‌ های چندتکه یکی از مهم ‌ترین اجزاء قفل نردبان است، بدین‌ صورت که قفل‌ ها باعث ایجاد حالت ‌های مختلف در نردبان‌ های چند تکه می‌ گردند.

محکم ترین و بادوام ترین نردبان های خانگی مدل کلاسیک می باشد. این محصول مصرف خانگی و فروشگاهی داشته و در مدل های نردبان 3 پله تا نردبان 6 پله کلاسیک عرضه می گردد. قیمت نردبان کلاسیک، بستگی به جنس پروفیل ستون اصلی و تکیه گاه این نردبان، آلومینیوم آلیاژی فابریک درجه یک می باشد. همچنین کلیه اجزا پلاستیکی به کار رفته در تولید این محصول، از مواد نو و درجه یک بوده و بسیار با کیفیت و با دوام می باشند. پله ها جهت امنیت و حفظ تعادل در هنگام بالا رفتن و انجام کار، با ثبات و عریض طراحی شده اند و با دارا بودن پهنای 13 سانتیمتری، راحتی و امنیت خاطر شما را در هنگام کار تضمین می نمایند.

عرضه بی واسطه نردبان ریلی در نقاط کشور

عرضه بی واسطه نردبان ریلی در نقاط کشور برای افرادی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند، خرید نربان دست دوم از شیپور و دیوار نیز گزینه خوب و مقرون به صرفه ای محسوب می شود. به شرطی که از سلامت نردبان کاملا مطمئن باشید.

در لیست زیر انواع نردبان خانگی و صنعتی حرفه ای برای امور ساده تا مشاغل مختلف با کیفیت مناسب و قیمت ارزان گردآوری شده است. برحسب نیاز و بودجه مورد نظر می توانید بهترین گزینه خرید را از بین مدل های نردبان ساده دست دوم، نردبان تاشو دست دوم و جک دار انتخاب کنید.

از بهترین آلیاژها برای ساخت نردبان، آلومینیوم است که برای نردبان خانگی، باغبانی، صنعتی و … به کار می روند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. شما می توانید با خرید نردبان ها به صورت آنلاین علاوه بر مدل های متنوع، با کاربرد آن ها آشنا شوید. در نهایت اقدام به خرید محصول کنید. برای تهیه انواع نردبان ها نیاز است تا نکاتی را رعایت کنید تا با کیفیت ترین نردبان را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. ویژگی خوب خرید اینترنتی و آنلاین این است که شما با مدل های مختلف نردبان ها و کاربرد آن ها آشنا می شوید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید