مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه بند رخت استیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بند رخت های دو طبقهبررسی قیمت انواع بند رخت استیل

فروش ویژه بند رخت استیل توسط مراکز مربوطه صورت می گیرد بندرخت استیل از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این نوع بند رخت در برابر زنگ زدگی مقاوم است. بند رخت استیل را در محیط های متنوعی می توان برای خشک کردن لباس های خود استفاده کرد. بند رخت استیل در برابر گرما و سرما مقاوم هستند و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

فروش ویژه بند رخت استیل

ویژگی بند رخت های دو طبقه

ویژگی بند رخت های دو طبقه ویژگی بند رخت های دو طبقه به این صورت است که ظرفیت و فضای این بند رخت ها نسبت به مدل های دیگر بیشتر بوده است. این بند رخت ها به صورت تاشو تولید می شوند که این ویژگی باعث شده تا مشتریان زیادی از این مدل بند رخت ها برای مصارف خود استفاده کنند.

بند رخت های دو طبقه به صورت ضد زنگ ساخته می شود و در طراحی آن از پوشش با کیفیتی استفاده می کنند بند رخت های دو طبقه به صورت ایستاده طراحی می شوند و مشتری در هر  مکان که می خواهند می توان آن را قرار داده و لباس های خود را خشک کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در این بند رخت به کار رفته وجود لولاهای قفل شونده استفاده کردن از این بند رخت را آسان کرده است از خصوصیات دیگر این بند رخت می توان به سبک و کم حجم بودن آن اشاره کرد. بند رخت دو طبقه به صورت کاملا استیل طراحی شده است. و از دوام و مقاومت خوبی برخوردار می باشد.

از این بند رخت در محیط های آپارتمانی به خوبی علاقمندان می توانند استفاده کنند. این محصول دارای 26 ردیف میله به منظور پهن کردن لباس است. مشتریان برای راحتی خود از این محصول در داخل کشور استفاده می کنند. بند رخت های مورد نظر در برابر نور خورشید نیز از مقاومت خوبی بهره می برند به همین دلیل در محیط باز نیز می توانید زا این بند رخت استفاده کنید.

بررسی قیمت انواع بند رخت استیل

بررسی قیمت انواع بند رخت استیل بررسی قیمت انواع بند رخت استیل در مراکز عرضه کننده موجود می باشد هر کدام یک از این بند رخت های قیمت خاص خود را به همراه دارند علاقمندان بهتر است که بند رخت مورد نظر خود را به صورت مستقیم سفارش دهند تا محصول مورد نظر را با قیمت مناسبی تهیه کنند.

بند رخت آپارتمانی برای استفاده در این مکان ها طراحی شده است بیشتر کسانی که در این محیط های زندگی می کنند از این مدل بند رخت های استفاده می کنندو بند رخت ضد زنگ نیز نوع دیگری از این کالا ها در داخل بازار بوده است که توسط علاقمندان مورد خرید قرار می گیرد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید