مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

حراج انواع میز اتو پایه بلند ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

حراج میز اتوانواع میز اتو

حراج میز اتو در انواع پایه بلند و پایه کوتاه ساده به معنی استفاده از تمام ظرفیت ها برای جلب رضایت مشتری در پایان سال است. از آنجا که تخفیف های آخر فصل درصد بیشتری دارد می توان با قیمت های خیلی مناسب تر انواع میز اتو را خریداری کرد.

حراج میز اتو

در آخر سال تولیدی های میز اتو معمولا چند روزی را صرف انبارگردانی می کنند. انبار گردانی به معنی شمردن و کنترل تعداد کالاهاست. در حین این کار معمولا فروش جدید صورت نمی گیرد. به همین دلیل شرکت ها قبل از پایان سال حراج میز اتو ساده را به صورت تخفیف های خیلی مناسب در نظر می گیرند تا حجم بیشتری فروش داشته باشند.

بعد از شست و شوی لباس ها و خشک کردن آن توسط بند رخت فلزی نوبت به یک مرحله مهم می رسد که اتو کردن است. معمولا شستن لباس ها به صورت دستی به علت چلاندن آن ها باعث ایجاد چروک بیشتری می شود. البته ماشین لباسشویی هم چروک ایجاد می کند و در هر صورت برای این که با ظاهر آراسته در جمع ها ظاهر شوید نیاز به اتو کشیدن لباس ها دارید. در حال حاضر انواع میز اتو در بازار برای این کار وجود دارد که می توانید از بین آن ها بهترین مدل ها را انتخاب کنید.

بسیاری از مدل های میز اتو که در بازار ایران یافت می شود در کارخانه های تهران ساخته می شود. بنابراین اگر تمایل به داشتن قیمت مناسب تر و ارزانتر دارید می توانید از مدل های ایرانی انتخاب کنید. در صورتی که بودجه بیشتری داشته باشید می توانید از مدل های ترکیه ای و خارجی هم خرید کنید.

اما توجه داشته باشید در این صورت از یک کارگر و تولیدکننده خارجی حمایت کرده اید.

قیمت میز اتو

حراج میز اتو

حراج میز اتو به معنی فروش با قیمت استثنایی ارزان است. معمولا نزدیک پایان سال و حول و حوش اسفند ماه این حراج میز اتو صورت می گیرد تا شرکت بتواند به صورت کامل اجناس تولیدی را به فروش برساند و در سال جدید با نیروی مضاعف و انگیزه جدی تر برای تولید به کار برگردد.

البته ایجاد ساختارهای فروش منظم و اطلاع رسانی در زمینه حراج انواع میز اتو ساده هم اهمیت زیادی دارد. فرض کنید یک تولیدی بزرگ برای محصولات خود حراج در نظر بگیرد اما هیچ کس از آن اطلاع نداشته باشد. در این صورت طبیعی است که هیچ افزایشی در نمودار فروش صورت نمی گیرد. بنابراین قیمت مناسب و اطلاع رسانی صحیح دو بالی هستند که می تواند برای یک تولیدکننده موفقیت را به ارمغان بیاورد.

اما اطلاع رسانی این روزها به چه شیوه ای انجام می پذیرد و کدام ابزارها در دسترس هستند؟ افرادی که سنتی هستند و از سال های دور کار خود را شروع کرده اند و در طی این سال ها تغییرات زیادی به کسب و کار خود نداده اند ممکن است فقط تلفن زدن به مشتریان به ذهنشان برسد که خوب است انجام شود. اما در دنیایی که همه چیز در حال دیجیتالی شدن است راه های خیلی بهتری هم وجود دارد.

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین و موثرترین راه های رساندن تخفیفات به مشتریان است. با وجود فیلتر بودن فیس بوک و تلگرام در ایران و افت تعداد کاربران آن اما هنوز اینستاگرام هست که بسیاری از مشتریان زمان خود را در آن سپری می کنند. همچنین واتساپ هم امکاناتی برای تبلیغات دارد اما واتساپ بیشتر یک پیام رسان است تا شبکه اجتماعی. اگر سری به اینستاگرام بزنید حتما پست های زیادی درباره حراج میزاتو و بند رخت استیل پیدا می کنید که می توانید از آن ها استفاده کنید.

البته امروزه شرکت های واسطه هم تبلیغات زیادی دارند. از این رو بهتر است فرد با تولیدکننده اصلی میز اتو ارتباط بگیرد نه یک واسطه. همچنین به واقعی بودن تخفیف ها دقت زیادی باید شود. مثلا این طور نباشد که قیمت اولیه بسیار بالا باشد و سپس با یک تخفیف 50 درصدی به قیمت اصلی خود یا حتی بالاتر برسد.

فروش عمده میز اتو

انواع میز اتو

انواع میز اتو بر حسب اندازه به دو دسته تقسیم می شود:

  1. پایه بلند
  2. پایه کوتاه

مدل پایه بلند برای افرادی طراحی شده که مایل به استفاده از میز اتو در حالت ایستاده هستند. معمولا میز اتو پایه بلند در زیر پایه های خود محلی برای تنظیم ارتفاع هم دارد که در 4 یا 5 حالت تنظیم می شود. در این صورت کسی قدش کوتاه یا بلند هم باشد می تواند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کند. این مدل به دو صورت پریزدار و ساده قابل سفارش است.

نوع پایه کوتاه برای نشستن روی زمین ساخته شده است. این مدل ها تنظیم ارتفاع و پریز ندارند و به دلیل کوچکتر بودن معمولا ارزانتر از مدل های دیگر هستند. راحتی استفاده از کالا مهمترین اصل در انتخاب میز اتو است که معمولا خانم خانه این کار را انجام می دهد و باید در این زمینه نظر خود را بدهد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید