مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان عمده میز اتو پایه کوتاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات میز اتو پایه کوتاهآشنایی با عرضه کنندگان میز اتو پایه کوتاه

میز اتو پایه کوتاه برای اتوکشی لباس و ملحفه هایی مناسب است که قد کوتاهی داشته و هنگام آویزان شدن از میز، روی هم انباشته نمی شوند. بسیاری از افراد که اتو کشی را در حالت نشسته انجام‌ می دهند، هم از میز های اتو پایه کوتاه استفاده می کنند.

تولید کنندگان میز اتو پایه کوتاه، این محصول را به نمایندگی ها و فروشندگان عمده میز اتو پایه کوتاه عرضه می کنند. این سایت جزو فروشندگان عمده این محصول کاربردی می‌باشد.

فروشندگان عمده میز اتو پایه کوتاه

خصوصیات میز اتو پایه کوتاه

خصوصیات میز اتو پایه کوتاه

بخشی از آراستگی و شیک پوشی افراد به تمیزی و نحوه اتوی لباس افراد بر می گردد‌. تمیزی و پاکیزگی لباس بدون اتو کشی، فایده ای نداشته و ظاهر ناخوشایندی در منظر دیگران ایجاد می کند. برای اتوکشی لباس و ملحفه ها علاوه بر اتو به میز مناسبی نیاز است. میزی که دارای سطح صاف و بزرگی باشد و لباس به راحتی روی آن اتو شده و صاف شود. برای رسیدن به این هدف میز اتو باید دارای ویژگی هایی باشد. ابعاد میز، نوع پارچه رویه، نوع زیره و … از ویژگی های مهم میز های اتو هستند.

میز های اتو بسیار متنوع هستند و از نظر ظاهری و متریال استفاده شده، دارای کیفیت و قیمت های گوناگونی هستند. میز اتوی دیواری یا توکار، میز های کشویی و میز اتوی کمدی از انواع میز های اتو هستند. میز های ساده اتو که اولین نسل این محصول هستند بسیار ساده اند که دارای پایه های کوتاه و یا بلند هستند.

میز اتوی پایه کوتاه، برای افرادی مناسب است که اغلب اوقات به صورت‌ نشسته، اتو کشی می‌کنند. این میز همانند نمونه های پایه بلند در چهار سایز استاندارد تولید شده و به راحتی باز و بسته می‌شود. این میز دارای جکی در زیر میز است که سبب ایستادن میز و ایجاد ارتفاع از سطح زمین می شود. میز اتو جک دار باید از فلز مقاوم مانند آلومینیوم باشد و در اثر فشار، جک خم نشده و نشکند. بعضی از میز اتو های کوتاه قابلیت تاشدن دارند؛ سطح این میز از وسط تا شده و فضای کمتری می‌گیرد. میز اتو جمع شو پایه کوتاه برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. این میز وزن کمی داشته و به آسانی قابل حمل است. پارچه رویه میز اتو باید از جنس نسوز باشد و در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد. در زیره پارچه از فوم یا نمد استفاده می شود که باید از جنس مرغوب و باکیفیت باشد.

آشنایی با عرضه کنندگان میز اتو پایه کوتاه

آشنایی با عرضه کنندگان میز اتو پایه کوتاه

تولید کنندگان میز اتو سایر وسایلی که به آهن و مفتول نیاز دارند را هم تولید می کنند. رخت آویز، بند رخت های آپارتمانی و سبد های آشپزخانه هم جزو دیگر محصولات این تولیدی هاست.

میز اتو پایه کوتاه وسیله ای کاربردی است که در فروشگاه های لوازم خانگی عرضه می شود. فروشگاه های اینترنتی از دیگر عرضه کنندگان این کالا هستند که انواع مختلف آن را با کیفیت و قیمت های گوناگون متناسب با سلیقه و بودجه مشتریان ارائه می‌کنند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید