مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده نردبان سه بعدی به صورت اینترنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی قیمت نردبان با توجه به کیفیت آن3 نکته مهم هنگام خرید نردبانعوامل موثر در استحکام نردبانمیزان فروش سالیانه نردبان در ایرانبزرگترین توزیع کننده های نردبان سه بعدی در ایرانپخش مستقیم نردبان سه بعدی در سراسر ایرانفروش اینترنتی نردبان سه بعدی درجه 1

از مناسب‌ترین نردبان ها برای محیط های فروشگاهی که جهت دسترسی به قفسه ها مورد استفاده دارد نردبان سه بعدی است که انواع بسیار مختلف این نردبان به صورت اینترنتی به خریداران عرضه می شود و در فروش عمده با قیمت ارزان به صورت اینترنتی به فروش می رسد؛ فروش عمده اینترنتی این نردبان بهترین های آن را به مشتریان عرضه می کند و خریداران از سراسر کشور با این روش خرید آن را بسیار آسان به دست می آورند.

فروش عمده نردبان سه بعدی به صورت اینترنتی

بررسی قیمت نردبان با توجه به کیفیت آن

بررسی قیمت نردبان با توجه به کیفیت آن از مواردی که در خرید نردبان بسیار مورد توجه قرار می گیرد قیمت این محصول است چون بر میزان درخواست آن تاثیر می گذارد همچنین نرخ این تا حدودی بیانگر کیفیت آن است و نردبان های با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای صادرات بسیار مناسب هستند.

قیمت نردبان در انواع این محصول بسیار متفاوت است و نردبان های مقاوم در برابر فشار و وزن، دارای قیمت بالاتری هستند که نشان دهنده تاثیر کیفیت این محصول بر قیمت آن است بنابراین بین کیفیت نردبان و قیمت آن رابطه مستقیم وجود دارد که خریداران و به ویژه صادر کنندگان باید این مساله را مورد توجه قرار دهند.

عدم تاثیر پذیری نردبان از شرایط محیطی مانند آب باران و بسیاری از عوامل دیگر باعث بالا رفتن کیفیت آن خواهد شده و به این ترتیب این نردبان دارای طول عمر زیادی می باشد که در این صورت قیمت آن نسبت به نمونه های دیگر بیشتر خواهد بود.

در بررسی قیمت نردبان جنس آن فوق العاده مهم است چون نردبان ها از جنس آلومینیوم، استیل و آهن هستند و نمونه های کامپوزیتی آنها نیز تولید شده اند که از نظر نرخ بین آنها تفاوت زیادی وجود دارد به عنوان مثال نردبان آلومینیومی یکی از مناسب‌ترین نردبان ها برای فروشگاه ها است که نه زنگ میزند و نه در اثر فشار خم می شود ولی نمونه های آهنی به راحتی دچار زنگ زدگی می شوند همچنین های نردبان های استیل وزن زیادی دارند و از نمونه های بسیار محکم نردبان بوده به همین خاطر گرانتر هستند.

نوع طراحی نردبان کیفیت استفاده از آن را تحت تاثیر قرار می دهد مثلاً برخی از آنها کاملاً ساده بوده و از دو میله عمودی و تعداد زیادی میله افقی تشکیل شده اند در حالی که برخی از آنها دارای ساختاری پیچیده تر بوده و ظاهری کاملاً متفاوت از نردبان های دیگر دارند که نردبان های تاشو و کشویی از جمله آنها به شمار می روند و این تفاوت در طراحی بر استفاده از آنها تاثیر داشته و این مسئله قیمت آنها را متفاوت خواهد کرد.

3 نکته مهم هنگام خرید نردبان

نردبان ابزاری بسیار کاربردی در خانه، فروشگاه های لوازم خانگی و سوپرمارکت ها و بسیاری از فروشگاه های دیگر جهت دسترسی به قفسه ها در ارتفاع زیاد است و این محصول در کارهای صنعتی نیز به کار می‌رود و بدون آن بسیاری از فعالیت های ساختمانی انجام نخواهد شد.

هر نردبانی برای هر مکان قابلیت استفاده مناسب را ندارد و این محصول باید به طور دقیق انتخاب و خریداری شود بنابراین در هنگام خرید نردبان نکات بسیار زیادی لازم است مورد توجه قرار گیرد که در اینجا تنها به سه نکته از مهمترین آنها به اختصار اشاره می شود :

  1. جنس نردبان از نکات فوق العاده مهم در انتخاب این محصول است چون نردبان باید وسیله ای با طول عمر بسیار باشد در حالی که برخی از این محصولات نسبت به بقیه طول عمر کمی دارند به همین دلیل انتخاب بین آنها باید با دقت زیادی انجام شود و از بین نمونه های چوبی، کامپوزیتی و فلزی بهترین آن با توجه به مکان مورد نظر انتخاب شود مثلاً اگر نردبان در محیط بیرون و غیر سرپوشیده استفاده می شود نباید از چوبی و آهنی باشد چون پوسیده شده و زنگ می زند و چنانچه نردبان برای فروشگاه است انواع کامپوزیتی و آلومینیومی این محصول مناسب است.
  2. وزن نردبان در خرید آن خیلی مهم است چون هر چه نردبان سنگین تر باشد جابجایی آن مشکل تر است و خصوص این مسئله در مورد نردبان های با طول زیاد به خوبی صدق می کند بنابراین نردبانی باید خریداری شود که از وزن مناسب برخوردار بوده و چنانچه در طول روز به صورت مکرر استفاده می شود بهتر است نوع سبک تر آن انتخاب گردد.
  3. انتخاب طول مناسب برای نردبان فوق العاده مهم است و با توجه به محل کاربرد نردبان باید نسبت به انتخاب طول مناسب آن اقدام شود به عنوان مثال نردبان هایی که برای کارهای ساختمانی به کار می روند از طول زیادی برخوردارند و معمولاً بالاتر از 8 متر می باشند همچنین نردبان هایی که برای فروشگاه ها استفاده می شوند اکثرا در حد ۴ یا نهایتاً ۶ متر هستند چون ارتفاع فروشگاه ها نیز معمولاً بیشتر از این مقدار نمی باشد.

عوامل موثر در استحکام نردبان

عوامل موثر در استحکام نردبان هنگام خرید نردبان یکی از نکات فوق العاده مهم توجه به استحکام آن است به این معنی که خریدار باید این نکته را حتماً قبل از هر چیزی مورد توجه قرار دهند چون بر طول عمر نردبان تاثیر می گذارد؛ عوامل موثر بر استحکام نردبان بسیار زیاد هستند که یکی از مهمترین آنها جنس این محصول است.

بین نردبان های چوبی، فلزی و کامپوزیتی تفاوت زیادی از این جهت وجود دارد که در میان آنها نردبان کامپوزیتی ضعیف ترین و نردبان فلزی در اشکال مختلف آن محکم ترین نوع نردبان است بنابراین بر اساس استحکام نردبان باید نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام شود چون هر یک دارای کاربرد متفاوتی هستند به عنوان مثال نردبان کامپوزیتی برای فعالیت های ساختمانی مناسب نیست و نردبان آهنی برای فروشگاه های کوچک مناسب نمی باشد.

کیفیت این محصول تحت تاثیر مدل و طراحی آن نیز قرار دارد به طوری که برخی از نمونه های این محصول کاملاً ساده بوده و برخی دیگر نیز به صورت سه بعدی هستند همچنین پله های بالا رفتن از نردبان ها در برخی از نمونه ها یک قوطی آهنی است در حالی که در برخی دیگر مانند نردبان های فروشگاهی به صورت صفحات با طول و عرض مشخص می باشد که بسته به طول نردبان ابعاد آنها کوچک و بزرگ خواهد بود بنابراین نوع مدل نردبان در استحکام آن تاثیر زیادی دارد و بر دوام آن نیز تاثیر دارد.

نحوه اتصالات ایجاد شده در نردبان از عوامل موثر دیگر بر استحکام آن است به عنوان مثال در برخی از نردبان ها از نردبان های آهنی از جوشکاری برای اتصال استفاده شده است در حالی که بخش های مختلف نردبان های آلومینیومی یا کامپوزیتی به وسیله انواع یراق آلات و لولا به همدیگر متصل شده اند و این مسئله برای استحکام نردبان تاثیر بسیار زیادی دارد.

میزان فروش سالیانه نردبان در ایران

فروش سالیانه نردبان در ایران برای دو منظور فروش داخلی و صادرات انجام می شود که در مورد نیاز داخلی عوامل مختلفی همچون افزایش ساخت و ساز و توسعه کسب و کار تاثیر مستقیمی بر فروش دارد به این معنی که هر چه ساخت و ساز بیشتر شود نیاز به نردبان افزایش می یابد.

برای برخی از فعالیت های ساختمانی مانند نقاشی داخلی یا اجرای نمای داخلی به نردبان نیاز است علاوه بر این با گسترش فروشگاه ها نیاز به نردبان نیز افزایش می یابد بنابراین این دو عامل تاثیر بسیار زیادی بر فروش نردبان در داخل کشور دارند.

در مورد نیاز صادراتی تا اندازه زیادی وضعیت متفاوت است و میزان فروش این محصول به صادرکنندگان رابطه مستقیم با قیمت و کیفیت محصول دارد و با توجه به این که بازارهای مصرف برای نردبان در کشورهای همسایه بسیار فراوان است هر چه نردبان ایرانی نسبت به نمونه های خارجی مانند نردبان های چینی ارزان تر و با کیفیت تر باشد طبیعتاً روند صادرات از کشور بیشتر می شود در غیر این صورت این محصول بیشتر در داخل کشور فروشی دارد.

افزایش نرخ ارز منجر به صادرات هر چه بیشتر این محصول به کشورهای همسایه می گردد و این مسئله به خصوص در چند سال اخیر به خوبی نمایان بود چون نرخ ارز ۵ تا ۶ برابر افزایش یافت و صادرات نردبان ایرانی به دلیل قیمت مناسب آن نسبت به نمونه های خارجی افزایش چشمگیری یافت که این مساله فروش محصول توسط کارخانجات سازنده نردبان را بسیار بالا برد.

میزان فروش نردبان در ایران در سال های گذشته بسیار بیشتر شده است و این فروش در نردبان های فروشگاهی زیادتر است چون فروشگاه ها برای نمایش و دسته بندی لوازم خود از قفسه استفاده می کنند و برای استفاده مناسب از قفسه ها باید در فروشگاه و مغازه نردبان وجود داشته باشد.

بزرگترین توزیع کننده های نردبان سه بعدی در ایران

بزرگترین توزیع کننده های نردبان سه بعدی در ایران نردبان سه بعدی یکی از نردبان های بسیار پرکاربرد در هر فروشگاهی است که توسط بزرگترین توزیع کننده های آن در ایران ارائه می شود و فروشگاه های عرضه انواع تجهیزات از طریق آنها نیاز خود را به این نردبان مخصوص تامین خواهند کرده و به این شکل این نردبان در بالاترین کیفیت خود به دست خریداران خواهد رسید.

ارتباط با این توزیع کننده برای خرید محصول نردبان بسیار ساده است و از طریق برقراری تماس تلفنی با آن امکان‌پذیر است همچنین شبکه‌های اجتماعی نیز در این میان ابزار ارتباطی فوق العاده مناسبی هستند و کمک قابل توجهی به خریداران خواهند کرد تا با استفاده از این روش ها راحت تر و ارزانتر این محصول را تهیه کنند.

این توزیع کننده بالاترین کیفیت را در اختیار دارد و به سفارشات همه خریداران جامه عمل می پوشند و در اسرع وقت نیاز آنها را برآورده خواهد کرد همچنین کیفیت صادراتی این محصول را نیز ارائه می کند و به این شکل صادرکنندگان نیز از این فرصت استفاده کرده و نیاز خود را به یکی از بهترین های نردبان بسیار خوش فروش در کشورهای اروپایی و آسیایی تامین خواهند کرد.

شبکه توزیع و ارسال نردبان ها توسط این توزیع کننده بسیار گسترده است به این صورت که نردبان ها را در اسرع وقت و با قیمتی باورنکردنی در اختیار مشتریان قرار خواهد داد همچنین این نردبان را در بسته بندی نایلکسی و مقوایی به خریدار تحویل می دهد تا هیچ نوع ضربه یا آسیبی به آن وارد نشود.

پخش مستقیم نردبان سه بعدی در سراسر ایران

نردبان سه بعدی در سراسر ایران به صورت پخش مستقیم به خریداران ارسال می شود و کسانی که مایل به تهیه این محصول برای خود هستند از طریق عامل پخش به آن دسترسی پیدا می‌کنند همچنین از مزیت‌های پخش مستقیم قیمتی است که برای این محصول در نظر گرفته شده است چون واسطه ها در آن نقشی ندارند و به این شکل این وسیله با قیمتی فوق العاده مناسب به خریداران ارائه خواهد شد و در هر نقطه کشور به دست آنها خواهد رسید.

پخش مستقیم توسط توزیع کننده این محصول در سراسر کشور صورت می‌گیرد و فروشگاه های خریدار این محصول و صادر کنندگان از این راه به این نردبان دسترسی پیدا می‌کنند تا به این ترتیب این نردبان در بالاترین کیفیت آن به دست مشتریان برسد.

از نظر تعداد مورد نیاز هیچ محدودیتی برای خریداران وجود ندارد و آنها نیاز خود را مستقیماً از این عامل پخش تامین خواهند کرد علاوه بر این برای صادرکنندگانی که به تعداد زیادی از این نردبان نیاز دارند این روش پخش فوق العاده مناسب خواهد بود چون به آنها این اطمینان را می دهد که به هر تعدادی از این نردبان در هر جای ایران دسترسی پیدا خواهند کرد.

فروش اینترنتی نردبان سه بعدی درجه 1

فروش اینترنتی نردبان سه بعدی درجه 1 یکی از روش‌های بسیار مناسب برای دستیابی مشتریان نردبان سه بعدی به نوع درجه یک آن با قیمت ارزان فروش اینترنتی آن است که توسط عرضه کننده این محصول انجام می‌شود و کسانی که در زمینه فروش انواع نردبان و صادرات آن فعالیت دارند از طریق این فروش آن را به دست می آورند.

فروش اینترنتی از همین سایت انجام می‌شود و مشتریان نمونه های مختلف را در این سایت مشاهده کرده و از بین آنها انتخاب خود را بر اساس مدلی که نیاز دارند انجام می دهند؛ فروش اینترنتی مزایای بسیار زیادی دارد چون خریداران تنها با مراجعه به این سایت این نردبان را سفارش می دهند و به این صورت نیازی به مراجعه آنها به محل فروش و پخش محصول نیست بلکه از این روش بسیار کاربردی برای تهیه آن استفاده می شود.

در فروش اینترنتی خریدار از راه دور امکان ثبت سفارش را دارد همچنین استعلام قیمت نیز از این روش به آسانی انجام می‌شود و این نردبان در هر نقطه کشور قابل سفارش است به طوری که یکی از روش های بسیار سریع برای خرید می باشد چون حتی با داشتن تبلت و حتی گوشی تلفن و اتصال به اینترنت امکان مشاهده همه نردبان ها از همین جا ممکن است و با مراجعه به قسمت فروش و سفارش سایت ثبت سفارش ممکن می شود.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید