مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش بند رخت تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

با انواع بند رخت آشنا شویدبررسی دقیق تر قیمت بند رخت تاشو

امروزه بند رخت های تاشو جزو لوازم ضروری هر خانه ای شده اند که در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. فعالیت شرکت پخش بند رخت تاشو سبب شده تا این محصول با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نمونه های خارجی وارد بازار شود و مشتریان زیادی را جذب خود  کند. بند رخت فلزی و بند رخت کلاسیک را می توان محبوب ترین و مرغوب ترین آن ها دانست.

شرکت پخش بند رخت تاشو

با انواع بند رخت آشنا شوید

با انواع بند رخت آشنا شوید همان طور که گفته شد بند رخت ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر شخصی می تواند با توجه به نیاز، فضای خانه، سلیقه و بودجه خود آن ها را خریداری کند. حال با انواع بند رخت آشنا می شویم.

1. بند رخت کلاسیک

همان طور که از اسمش پیداست سبکی کلاسیک دارد و در سایز های مختلفی موجود می باشد. این بند رخت معمولا اولین انتخاب بیشتر افراد می باشد. معمولا بسیار جا دار هستند و تعداد قابل توجهی لباس روی آن جای می گیرد.

2. بند رخت فلزی

این بند رخت ها خود در انواع مختلفی تولید می شوند که بر خلاف اسمشان بسیار سبک هستند و به راحتی جابه جا می شوند. این بند رخت ها نسبت به نوع کلاسیک از قیمت پایین تری برخوردارند و برای افرادی که نمی خواهند برای خرید بند رخت هزینه زیادی بپردازند، گزینه مناسبی است.

3. بند رخت شوفاژی

این نوع بند رخت بسیار سبک و کوچک است و همان طور که از نامش پیداست مخصوص روی شوفاژ است و تعداد کمتری لباس رویش جای می گیرد. این بند رخت بیشتر برای لباس های پشمی و یا لباس هایی که می‌ خواهیم در زمستان زودتر خشک شوند مناسب است.

4. بند رخت سقفی

این بند رخت ها گونه دیگری از انواع بند رخت ها می باشند که به سقف وصل می شوند و به وسیله نخ و یا اهرمی پایین می آیند و بعد از خشک کردت لباس مجدد بالا می روند. این بند رخت برای خانه های کوچک بهترین گزینه می باشد که از نظر فضا واقعا بی نظیر است.

بررسی دقیق تر قیمت بند رخت تاشو

بررسی دقیق تر قیمت بند رخت تاشو همان طور که گفته شد، بند رخت ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند. اگر بخواهیم به بررسی دقیق تر قیمت بند رخت تاشو بپردازیم باید به عوامل موثر در قیمت نیز توجه کنیم. به عنوان مثال:

  •  برند

برند های مختلفی در دنیا به اقدام به تولید این محصول کرده‌ اند که شاید از نظر کیفیت و ظاهر نسبت به نمونه های ایرانی برابر باشند اما چون برند مشهوری دارند گران تر فروخته میشوند.

  • جنس

اجناس بند رخت های تاشو نیز به طور مستقیم در قیمت گذاری موثر هستند. جنس استیل گران ترین نوع است و نسبت به جنس های پلاستیک با کیفیت تر می باشد.

  • سایز

سایز هم جزو عوامل تاثیر گذار در قیمت می باشد. در این اجناس هم هر چه سایز بزرگتر باشد مسلما گران تر می باشد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید