مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش بند رخت کلاسیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره بند رختعرضه مستقیم بند رخت کلاسیک

امروزه به دلیل زندگی آپارتمان نشینی و فضای کمتری که نسبت به خانه های ویلایی دارد، امکان خشک نمودن لباس ها بر روی طناب وجود ندارد. در اینجاست که بند رخت به کمک شما آمده تا رطوبت البسه خود را در کوچک ترین فضای ممکن برطرف نمایید. این محصول قابل تا شدن بوده و می توانید آن را پس از استفاده در مکان دلخواه خود قرار دهید. برای دریافت آخرین قیمت فروش بند رخت کلاسیک، در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت فروش بند رخت کلاسیک

همه چیز درباره بند رخت

همه چیز درباره بند رخت انواع مدل های بند رخت، محصولات بسیار کاربردی هستند که می توان در محیط های مختلف به صورت ایده آل از آنها بهره برداری نمود. از اندازه مناسبی برخوردار بوده و فضای زیادی برای آویزان نمودن البسه به مخاطب می دهد. توانایی تحمل تا وزن 30 کیلوگرم را داشته که در نوع خود بی نظیر است.

هم چنین هر نوع لباسی اعم از پالتو های سنگین، پیراهن، شلوار گرفته تا لباس های سبک مانند لباس زیر، جوراب و کلاه را می توان به صورت کامل بر روی آن پهن نمود. 

از دیگر ویژگی های این کالا، نحوه طراحی بدنه آن می باشد. شبکه بندی ایده آلی که بند رخت کلاسیک دارد، منجر می شود تا نیروهای وارده در تمام سطح پخش شده ، خم نگردد و کمترین فشار بر روی این محصول به وجود بیاید.

جنس مواد اولیه بکارگیری شده در ساخت آن نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. میله های فلزی با روکش گالوانیزه سبب می شوند تا در اثر استفاده های طولانی کوچکترین آسیبی به بافت کار وارد نشده و در دراز مدت ماندگاری اولیه خود را حفظ نمایند.

به علاوه ضد آب بوده تا در اثر ریزش قطره های آب موجود در لباس های خیس، هیچ وقت زنگ نزند و برای خریدار کارکرد شایسته ای داشته باشد. این کالا در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد تا مشتری بنا به سلیقه شخصی اقدام به انتخاب گزینه مورد نظر خود نماید.

امروزه انواع بند رخت ایستاده، استفاده بیشتری در آپارتمان های شهری دارند. این اقلام، نسبت به نمونه های قبلی فضای کمتری را اشغال نموده و قابلیت خشک نمودن تعداد بیشتری از لباس ها را در خود جای داده است.

از دیگر مزیت های بند رخت ایستاده، کاربرد آسان و ساده آن می باشد. زیرا باز و بسته کردن آن نسبت به نمونه قبلی راحت تر می باشد.

عرضه مستقیم بند رخت کلاسیک

عرضه مستقیم بند رخت کلاسیک این مجموعه با عرضه مستقیم بند رخت کلاسیک، همواره تلاش کرده است تا همه اقشار بتوانند از مزیت های فراوان این کالای با کیفیت و کاربردی نهایت استفاده را داشته باشند.

شما سروران ارجمند، به منظور تهیه بند رخت ارزان قیمت و ممتاز، تنها لازم است تا با یکی از شماره های نوشته شده در سایت تماس برقرار نموده و در آخر، نمونه مورد تقاضای خود را به صورت عمده سفارش دهید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید