مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده بند رخت هتلی در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت میداسان عبدی مدل 2020فروش استثنایی بهترین بند رخت هتلی

خرید عمده بند رخت هتلی در اصفهان، به صورت گسترده انجام می پذیرد و دلیل آن استقبال خوبی ست که عموم مردم از عرضه آن نموده اند. علت این استقبال می تواند زندگی آپارتمان نشینی باشد که بسیاری از ما این روزها به دلایل مختلف مجبور به انتخاب آن هستیم. این تولیدات در اصفهان و دیگر شهرهای کشور، به خوبی توانسته خریداران را با صرفه جویی در هزینه ها روبرو کرده و امتیازاتی را برای ایشان به ارمغان آورد.

خرید عمده بند رخت هتلی در اصفهان

مشخصات بند رخت میداسان عبدی مدل 2020

مشخصات بند رخت میداسان عبدی مدل 2020 بند رخت با طراحی عالی خود بسیاری از مشکلات مربوط به آویزان کردن و خشک نمودن انواع البسه را مرتفع نموده است. امروزه انواع مدل و طرح از این محصولات در بازار وجود دارد که انتخاب آنها بستگی به ابعاد محیط و شرایط دارد. بند رخت عمودی و بند رخت تاشو مثال خوبی در این زمینه هستند.
از بهترین شاخصه های این محصولات که باعث شده انتخاب اول و آخر بسیاری از افراد در هنگام خرید باشند، نیاز آنها به کمترین فضا می باشد. این مورد نه در زمان استفاده بلکه پس از آن نیز با امکان باز و بسته شدن این محصولات به راحتی فراهم شده است.
با توجه به اینکه خرید و فروش این محصولات از رونق خوبی برخوردار است، لازم می دانیم تا ویژگی های یکی از نمونه های موفق این محصولات در طراحی را که همان بند رخت میداسان عبدی می باشد را بررسی نماییم.

مشخصات بند رخت میداسان عبدی مدل 2020:

  • جنس این بند رخت فلز بوده که با رنگ استیل استاتیک پوشیده شده تا علاوه بر افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی و رطوبت، خط و خشی روی آن ایجاد نشود.
  • 12 میله در طبقه اصلی و 7 میله در طبقه پایینی آن وجود دارد که باعث شده فضای کافی برای پهن کردن انواع لباس روی آن وجود داشته باشد.
  • قابلیت تا شدن در این سازه وجود دارد که نوعی مزیت برای آن می باشد.
  • ابعاد آن در حالتی که باز شده باشد، 158 سانتیمتر طول، 104 عرض و 60 ارتفاع را نشان می دهد.
  • وزنی که برای آن در نظر گرفته شده معمولا 3600 گرم می باشد.

فروش استثنایی بهترین بند رخت هتلی

فروش استثنایی بهترین بند رخت هتلی همه ما برای خشک کردن لباسهای خود از بند رخت کمک می گیریم که البته انواع بسیار گوناگونی دارد. بند رخت کلاسیک یکی از این موارد بوده که در کنار دیگر محصولات مشابه خدماتی را برای ما به همراه داشته است.
فروش استثنایی بهترین بند رخت هتلی، امروزه رونق خوبی را به ما نشان می دهد. این محصول از کاربردی ترین محصولات بوده که در صورت نبودن ما را در یافتن یک رخت آویز مناسب دچار مشکل خواهد کرد.
افرادی که مایل به خرید این محصول هستند، با فروش استثنایی، می توانند انواع مختلف از آن را با قیمتهای منصفانه مشاهده نموده و بر مبنای نیاز و بودجه خود مناسب ترین مدلها را انتخاب نمایند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید