مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه انواع میز اتو پایه کوتاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت میز اتو ایستاده و نشستهتوزیع عمده میز اتو پایه کوتاه

اتو کشیدن لباس‌ ها، یکی از کار های مهمی است که هر خانم خانه دار و نیز برخی مرد ها در برنامه هفتگی خود دارند. البته برخی این کار را به خشک‌ شویی سپرده و خود را از زحمت اتو کشی لباس‌ ها خلاص می‌ک نند؛ اما حقیقت این است که اگر از تجهیزات مناسب استفاده کنید، اتو کشی لباس می ‌تواند بسیار راحت ‌تر شود. به عنوان مثال برای کسانی که نمی توانند به صورت ایستاده اتو کنند میز اتو پایه کوتاه گزینه ی بسیار مناسبی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید 

ارائه انواع میز اتو پایه کوتاه

تفاوت میز اتو ایستاده و نشسته

تفاوت میز اتو ایستاده و نشسته

میز های اتو بسته به ویژگی ها و کارآیی که دارند به انواع مختلفی میز اتو تاشو  میز اتو کمدی، میز اتو یونیک و غیره تقسیم می شوند
دسته ی اول میز های اتو تاشو هستندمیز اتو تاشو رایج ترین شکل میز اتو در دوران مدرن است. جابجایی آسان و اشغال فضای کم دلایل محبوبیت این میز اتو است. ولی تا حد ممکن توصیه می شود که دور از دسترس کودکان در خانه نگه دارید. از بزرگترین مزایای استفاده از این موارد، پایه های تاشو این تخته ها و قابلیت جمع شدن است. اگر شما کسی هستید که باید در فواصل منظم مکان خود را تغییر دهید، این محصول یک توصیه مناسب استنیازی به نصب محلی برای اتو کردن مجدد نیست. تنظیم ارتفاع یکی دیگر از مزیت های بزرگ میز اتو قابل حمل بودن آن است. بعضی افراد اتو کردن در حالت نشسته را ترجیح می دهند و عده دیگری نیز هستند که در حالت ایستادن راحت تر هستند.
دسته ی بعدی میز های اتو tabletop  تفاوت اصلی این میزها پایه های کوتاه تر آن است. طراحی میز های اتو Tabletop به گونه ای است که باید روی یک میز قرار گیرند. از نظر قابلیت حمل نیز بسیار خوب اند. کسانی که فضای محدودی داخل اتاق خود دارند نیز می توانند آن را مناسب بدانند. اما اگر قصد دارید لباس های بزرگتر را روی آن اتو کنید، این ممکن است محصول مناسبی برای شما نباشد. در عین حال، به دلیل اندازه نسبتاً کوچک تر، این میز اتو ها اغلب برای اتو کردن قسمت های خاص لباس مانند آستین، جیب یا یقه راحت نیستند.

توزیع عمده میز اتو پایه کوتاه

توزیع عمده میز اتو پایه کوتاه

مجموعه ی ما یکی از مجموعه های فعال در زمینه ی توزیع و  فروش میز های اتو پایه کوتاه می باشد که کار خود را در زمینه ی فروش عمده ی این میز ها آغاز کرده است . هدف ما کسب رضایت حداکثری مشتریان خود به وسیله ی ارائه ی با کیفیت ترین میز های اتو و نیز قیمت های بسیار مناسب می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید