مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید بند رخت نمدی با تخفیف ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فاکتورهای ضروری در هنگام انتخاب بند رختعوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع بند رختبسته بندی مناسب برای صادرات بند رختفروش فوق العاده بند رخت نمدی به صورت عمده

بند رخت نمدی از لوازم پر کاربرد در منازل ما ایرانی ها می باشد که تولید کننده های زیادی در کشور به تولید این محصول مشغول هستند. رونق بازار خرید و فروش بند رخت نمدی در ایران از وضعیت مطلوبی برخوردار است. برای اطلاع از قیمت خرید بند رخت نمدی با تخفیف ویژه، می توانید به فروشگاه ها و مراکز معتبر مراجعه کنید. این مراکز انواع بند رخت نمدی با کیفیت را در مدل های متنوع با نازل ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهند.

قیمت خرید بند رخت نمدی با تخفیف ویژه

فاکتورهای ضروری در هنگام انتخاب بند رخت

فاکتورهای ضروری در هنگام انتخاب بند رخت برای خرید هر محصولی باید یک سری نکات مهم را رعایت کنید، در ادامه مطلب به بیان فاکتورهای ضروری در هنگام انتخاب بند رخت می پردازیم. بند رخت ها در مدل های گوناگون و سایز کوچک و بزرگ تولید و به بازار مصرف عرضه شده اند.

این محصولات در انواع برندهای با کیفیت نظیر جگوار و در طیف گسترده ای از رنگ ها مانند مشکی، سفید و غیره وجود دارند. برای این که این محصولات بیش تر برای استفاده در آپارتمان ها طراحی شده اند، به منظور اشغال فضای کمتر اغلب به صورت تاشو هستند.

اخیرا بند رخت های تاشو دیواری نیز به بازار آمده اند که قابل نصب بر روی دیوار بوده و پس از استفاده و برداشتن لباس ها جمع می شوند. این بند رخت ها برای کسانی که فضای کمی دارند بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

برای این که بند رخت مناسبی برای پهن کردن لباس های خود خریداری کنید باید دقت کنید، بند رخت از جنس خوبی ساخته شده باشد تا بتواند به راحتی وزن لباس های خیس را تحمل کند و شکل اولیه خود را از دست ندهد.

برخی بند رخت ها برای استفاده روی شوفاژ طراحی شده اند که توسط دو بازوی نگهدارنده پلاستیکی به شوفاژ متصل می شوند و استفاده از آن ها در مکان هایی نظیر خوابگاه های دانشجویی، محل کار و آپارتمان های کم جا کاربرد گسترده ای دارد.

نکته مهم در خرید این بند رخت ها این است که دقت کنید بازوی نگهدارنده آن از دوام و استحکام کافی برخوردار باشد و شکننده نباشد. این محصول چند میله موازی دارد که می توان تعداد زیادی لباس را روی آن به کمک حرارت شوفاژ خشک نمود.

برای این که بند رخت ها در تماس مداوم با آب قرار دارند سعی کنید جنس تمام استیل خریداری نمایید تا دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نگردد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع بند رخت

عوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع بند رخت از عوامل تاثیر گذار برقیمت انواع بند رخت می توانیم به موارد زیادی اشاره کنیم. نحوه توزیع و فروش کالا و میزان عرضه و تقاضا بر قیمت محصول اثر مستقیم دارند. با افزایش تقاضای بند رخت نسبت به عرضه آن در بازار، قیمت نیز بالا می رود.

روش های فروش متعددی برای اجناس وجود دارند که از جمله آن ها می توان به فروش عمده، فروش آنلاین یا اینترنتی و فروش جزئی و غیره اشاره نمود. در هریک از روش های مذکور قیمت بند رخت ارائه شده به مشتری متفاوت است، مثلا در روش عمده به دلیل حذف واسطه ها و دلالان، محصول با قیمت مقرون به صرفه تری به خریدار عرضه می شود در حالی که در فروش خرده قیمت اندکی بالاتر است.

در فروش اینترنتی با حذف هزینه های اجاره فروشگاه و پرداخت مالیات و غیره قیمت محصولات مناسب تر است و هزینه های ارسال محصول بر قیمت تمام شده اضافه می گردد. همان طور که می دانید کیفیت محصول حرف اول را در تعیین قیمت می زند، بنابراین بند رخت های با کیفیت و ساخته شده از مواد اولیه مرغوب گران تر هستند.

زیرا این محصولات از دوام و طول عمر بیشتری برخوردار هستند، بند رخت های تولیدی برندهای معتبر و معروف به همین علت بالاتر از بقیه می باشد. تولید کننده ها با احتساب هزینه های مختلفی مانند خرید مواد اولیه، پرداخت دستمزد به کارگران، مالیات و انبارداری و غیره قیمت تمام شده محصول را تخمین می زنند.

به علت این که این هزینه ها برای تولید کننده ها متفاوت است قیمت محصولاتشان نیز یکسان نیست و هر کدام که هزینه بیشتری صرف تولید بند رخت کرده اند آن را به قیمت بالاتری به مصرف کنندگان ارائه می نمایند.

بسته بندی مناسب برای صادرات بند رخت

بسته بندی مناسب برای صادرات بند رخت بند رخت های تولید شده درکشورمان از کیفیت، دوام و کارایی فوق العاده بالایی برخوردار هستند به طوری که علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی قابلیت عرضه در بازارهای جهانی را نیز پیدا کرده اند.

این محصولات به کشورهایی نظیر عراق، افغانستان و سایر کشورهای همسایه صادر می گردند و از این طریق ارز زیادی را وارد ایران می نمایند. رشد اقتصادی و توسعه صادرات غیر نفتی از دیگر دستاوردهای صادرات بند رخت است.

این محصول با کیفیت عالی و درجه یک با استفاده از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات پیشرفته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید می شود. بند رخت تولید شده با قرار گرفتن در داخل بهترین بسته بندی که اکثرا وکیوم حرارتی می باشد آماده ارسال به بازار هدف می گردد.

مزایای استفاده از بسته بندی وکیوم سهولت درحمل و نقل و اشغال فضای کم می باشد. بند رخت وکیوم شده به صورت چند تایی در داخل نایلون های حباب دار ضربه گیر پیچیده شده و داخل کارتنی که مشخصات محصول روی آن درج گردیده است، قرار داده می شود.

سپس با چسب های محکم درب کارتن بسته شده و بسته بندی بند رخت صادراتی تکمیل می گردد که هنگام جا به جایی احتمال باز یا پاره شدن آن بسیار کم و نزدیک به صفر است. با این روش می توان تعداد زیادی بند رخت را در یک کانتینر به مقصد انتقال داد و در هزینه ها صرفه جویی نمود.

همچنین امر سبب می شود محصولات بدون کوچکترین آسیب یا زدگی به دست مصرف کننده خارجی برسد و با جلب رضایت آن ها رونق هر چه بیشتری به تداوم صادرات بند رخت ببخشد.

فروش فوق العاده بند رخت نمدی به صورت عمده

فروش فوق العاده بند رخت نمدی به صورت عمده فروش فوق العاده بند رخت نمدی به صورت عمده با کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان سود جو در مراکز معتبر، سبب گردیده است تا مصرف کنندگان این محصول بتوانند با قیمتی به صرفه آن را خریداری نمایند.

سایت مجموعه ما نیز انواع بند رخت از جمله بند رخت نمدی درجه یک را به شما خریداران عزیز ارائه می نماید. شما می توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید