مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز توزیع نردبان پله ای در سطح کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

برررسی سطح پلکان نردبانمیزان سرمایه لازم برای صادرات نردبانبررسی مشکلات ترخیص نردبان از گمرکعرضه مستقیم نردبان پله ای در سراسر ایران

نردبان ابزاری بسیار ضروری برای انجام کارهایی است که در ارتفاع انجام می شود و استفاده از نوع مناسب آن به جلوگیری از وارد آمدن آسیب ناشی از سقوط کمک می کند که در این میان نردبان پله ای یکی از مناسب ترین ها است و در سطح کشور توسط مراکز توزیع آن با قیمت مناسب به فروش می رسد تا خریداران در داخل از آن استفاده کرده و صادر کنندگان نیز این محصول ایرانی را به بازارهایی همچون عراق صادر کرد و از این طریق تجارت پر سودی را برای خود رقم بزنند.

مراکز توزیع نردبان پله ای در سطح کشور

برررسی سطح پلکان نردبان

برررسی سطح پلکان نردبان انواع نردبان پله ای دارای سطوح مختلفی برای پلکان ها هستند و این باعث ایجاد تفاوت در نمونه های مختلف پلکان مذکور می‌شود به عنوان مثال سطح پلکان در نمونه های رایج این نردبان دارای عرض ۳۰ و طول ۴۰ سانتی متر است تا به این ترتیب برای افراد مختلف جای پای مناسبی ایجاد کند و این مسئله در حفظ تعادل استفاده کننده از نردبان مذکور اهمیت بسیار زیادی دارد.

علاوه بر سطح پلکان، ارتفاع بین دو پله نیز بسیار مهم است و برای بالا رفتن از نردبان و پایین آمدن آن داشتن فاصله بین دو پله مناسب ضرورت دارد که در پله های نردبان های با کیفیت معمولاً این فاصله متفاوت بوده و بین ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر متغیر است.

سطح پلکان این نردبان با توجه به ارتفاع آن متفاوت است به طوری که این سطح در پلکان های با ارتفاع دو، سه تا شش متری اندکی با هم متفاوت است همچنین تعداد پله های موجود در این محصول نیز بر سطح مورد نظر تاثیر می گذارد.

این سطح دارای یک روکش پلاستیکی است تا هم از فلز زیرین آن محافظت نماید و هم این که سطحی نرم تر را برای قرار گرفتن پا بر روی آن ایجاد کند که در حفظ کیفیت نردبان و آسانی استفاده از آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

استحکام اتصال این سطح به بدنه و شاسی اصلی نردبان فوق العاده اهمیت دارد و معمولاً با استفاده از بازوهای تاشو این اتصال ایجاد می شود تا امکان جمع کردن راحت نردبان وجود داشته باشد و این سطوح مانند انواع صندلی شو مانع از کوچک شدن هر چه بیشتر نردبان حین جمع آوری آن نشوند.

میزان سرمایه لازم برای صادرات نردبان

میزان سرمایه لازم برای صادرات نردبان جنس نردبان تاثیر زیادی بر قیمت تمام شده این محصول دارد و به این ترتیب هر یک از نردبان ها بر اساس جنس و نوع متعلقات آنها دارای قیمت های متفاوتی خواهند بود بنابراین برای سفارش عمده این نردبان ها به سرمایه متفاوتی نیاز است.

وقتی هدف از خرید نردبان صادرات آن به کشورهای دیگر است میزان سرمایه لازم اهمیت زیادی پیدا می کند چون صادرات معمولاً در حجم بالا انجام می‌شود و برای خرید تعداد زیادی از این نردبان به سرمایه بیشتری نیاز است.

علاوه بر جنس نردبان ارتفاع آن و تعداد پله های نصب شده بر روی این محصول همچنین نوع پوشش رنگ آن از عواملی هستند که قیمت تمام شده نردبان را تحت تأثیر قرار می‌دهند و به این جهت میزان سرمایه لازم برای خرید این نردبان و صادرات آن متفاوت است.

حجم صادرات این محصول تاثیر قابل توجهی در سرمایه گذاری لازم برای این کار دارد مثلاً برخی از افراد تنها یک یا دو کامیون را پس از بازاریابی برای آن به کشورهای دیگر ارسال می‌کنند در حالی که برخی دیگر به صورت ترانزیتی و در تعداد بالا آن را صادر می نمایند که طبیعتاً بین این دو از نظر میزان سرمایه مورد نیاز تفاوت زیادی وجود دارد.

برای صادرات این نردبان تنها توجه به قیمت خرید آن کفایت نمی‌کند بلکه باید سرمایه مورد نیاز جهت حمل و نقل و پرداخت هزینه های گمرکی نیز موجود باشد بنابراین کسی که صادر کننده این نردبان به کشورهای دیگر است باید همه هزینه های صادراتی را در نظر داشته باشد و بر اساس میزان سرمایه در دسترس نسبت به خرید اقدام کند.

بررسی مشکلات ترخیص نردبان از گمرک

بررسی مشکلات ترخیص نردبان از گمرک یکی از مشکلاتی که در صادرات نردبان به کشورهای مختلف و به خصوص کشورهای همسایه وجود دارد ترخیص نردبان از گمرک است که معمولاً فرآیندی زمان‌بر است و این مسئله تاثیر منفی بر حجم صادرات خواهد شد به طوری که در کاهش انگیزه صادراتی بازرگانان تاثیر بسیار زیادی دارد.

فرآیند ترخیص شامل ارائه مدارک مرتبط با کالای صادراتی به گمرک بوده تا مدارک مورد بررسی قرار گیرد و کارشناسی محموله انجام شود که وجود بروکراسی اداری باعث زمانبر شدن این مسئله می‌شود و وجود انواع کاغذبازی اداری زمان ترخیص را بسیار طولانی می کند.

با وجودی که انجام فرآیند ترخیص به وسیله افراد عادی هزینه‌بر و زمان‌بر است اما ترخیص کاران باتجربه نیز گاهی در پیچ و خم اداری انجام مراحل این کار دچار مشکلات زیادی شده و آنها نیز در برخی مواقع در ترخیص محموله با مشکل مواجه می‌شوند.

ظرفیت محدود برخی از گمرکات کشور از نظر محوطه گمرک و کمبود کارشناس جهت بررسی محموله ها از عواملی هستند که ترخیص نردبان را با مشکل مواجه کرده و این محصول برای خروج از گمرک و دریافت مجوز آن باید مدت زمان زیادی منتظر بماند به همین دلیل اغلب شاهد وجود صف‌های طولانی برای خروج محموله ها از کشور خواهیم بود.

عرضه مستقیم نردبان پله ای در سراسر ایران

عرضه مستقیم نردبان پله ای در سراسر ایران نردبان پله ای به عنوان یکی از بهترین انواع این محصول که نسبت به نمونه های میله ای در حفظ جان و سلامت افراد بسیار بهتر است توسط فروشنده این نردبان در عرضه مستقیم به خریداران ارائه می‌شود و آنها در این روش آن را ارزانتر تهیه می کنند.

عرضه مستقیم این نردبان به صورت حضوری انجام می‌شود و خریداران با مراجعه به محل عرضه از بین نمونه های مختلف قادر به خرید خواهند بود همچنین از روش های دیگر عرضه بی واسطه، استفاده از وب سایتی است که توسط فروشنده این نردبان ایجاد شده و در آن تصاویر تمامی نردبان های با بسته بندی با کیفیت و مشخصات فنی آنها به نمایش درآمده و قیمت نیز به راحتی از فروشنده قابل استعلام است.

در هر یک از روش های فوق و به خصوص سفارش اینترنتی، خریدار کیفیت محصول را مورد بررسی قرار داده و نردبان یا تصویر آن را با کیفیت بالا مشاهده می کند سپس در صورت تمایل درخواست خود را برای خرید نردبان صنعتی برقی پله ای یا نوع معمولی آن در تعداد مشخص اعلام می نماید تا در اسرع وقت نردبان به صورت تاشده و کاملا سالم برای خریدار ارسال شود و به این ترتیب در اختیار آن قرار گیرد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید