مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید نردبان به قیمت عمده از بزرگترین فروشگاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

چه عواملی بر قیمت نردبان تاثیر داردچند نکته درباره خرید ارزان نردبانآشنایی با فرآیند تولید نردباندسته بندی انواع نردبان بر اساس ارتفاعفروش عمده نردبان در معتبرترین مراکز کشوربزرگترین عرضه کننده نردبان با بهترین کیفیتسفارش خرید نردبان درجه یک از معتبرترین مراکز

نردبان از آن دست ابزاری است که در کارهای بسیاری به استفاده می آید و اصولا جزو ابزار و وسایل ضروری زندگی می باشد که امروزه توسط کارخانه جات زیادی در انواع چوبی، فلزی، پلاستیکی، فولادی و آهنی و در مدل های مختلف تاشو، ریلی، دو طبقه و غیره طراحی و تولید می گردد و خرید نردبان قیمت عمده توسط بسیاری از فروشگاه های بزرگ در شهر تهران و سایر شهرستان های کشور در تمامی ایام سال انجام می گیرد.

خرید نردبان به قیمت عمده از بزرگترین فروشگاه

چه عواملی بر قیمت نردبان تاثیر دارد

چه عواملی بر قیمت نردبان تاثیر دارد عوامل مختلفی بر قیمت نردبان هایی که در کشور ساخته می شوند موثر می باشند که از مهم ترین آن ها می توان به جنس مواد استفاده شده در ساخت آن اشاره کرد و بسته به این که نردبان چوبی و پلاستیکی باشد یا فلزی و آهنی، قیمت آن متفاوت می گردد.

همچنین وزن و حجم نردبان نیز با قیمت آن رابطه ی مستقیم دارد و به میزانی که وزن بیش تری داشته باشد قطعا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت و میزان ایمنی و امنیتی که برای نردبان طراحی شده در نظر گرفته شده باشد هم بر قیمت آن تاثیر خود را می گذارد.

ارتفاع نردبان مورد بعدی می باشد که با قیمت این محصول ارتباط مستقیم دارد و قاعدتا هر چقدر ارتفاع نردبان بیش تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود و طرح و مدل نردبان نیز می تواند تاثیر خود را بر قیمت نهایی محصول بگذارد به این معنی که نردبان های مدرن و کلاسیک می توانند دارای قیمت های گوناگونی باشند.

همچنین تعداد پله هایی که نردبان ها دارند در قیمت گذاری نهایی آن ها تاثیر خواهد گذاشت و همان طور که پیش تر گفتیم به میزانی که ارتفاع نردبان خریداری شده بیش تر باشد قطعا پله های آن نیز افزایش خواهد یافت و قیمت آن بیش تر می گردد.

علاوه بر موضوع ذکر شده، عامل دیگری که در تعیین قیمت نردبان های ساخته شده در کشور موثر است نوسانات بازار ارز یا به زبان ساده، بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت دلار می باشد که در بحث نردبان های وارداتی از کشور های دیگر نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

نردبان های تولید شده در کشور در یک دسته بندی کلی به نردبان های خانگی و صنعتی تقسیم می گردند که هر کدام کاربرد های خود را دارند و لذا بسته به همان کاربرد ها، قیمت گذاری می شوند که کاملا واضح است که نردبان های صنعتی نسبت به نوع خانگی دارای کیفیت و کاربری بیش تر و درنتیجه قیمت بالاتری می باشد.

علل متعدد دیگری همچون برند بودن یا نبودن نردبان، زیبایی ظاهری نردبان، دو طبقه بودن یا نبودن نردبان و… بر قیمت این نردبان ها تاثیر خواهد گذاشت و اصولا نردبانی که کارایی بیش تری داشته باشد قطعا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

پیشنهاد ما بر این است که به سایت ها و نمایندگی های مختلف کارخانه جات تولیدی نردبان در کشور رجوع کنید تا هم از انواع مدل های نردبان های تولید شده در کشور آگاه شوید و هم قیمت های آن ها را با هم مقایسه و بررسی کنید.

چند نکته درباره خرید ارزان نردبان

خرید انواع نردبان های خانگی و صنعتی در کشور توسط بسیاری از فروشگاه ها که اقدام به عرضه محصولات خود در سراسر کشور می کنند، امکان پذیر می باشد و امروزه بسیاری از مراکز مختلف محصولات خود را با تخفیف های ویژه در اختیار مردم قرار می دهند تا بتوانند اقدام به تهیه یک نردبان با کیفیت و ارزان کنند.

برای خرید نردبان ارزان قیمت باید به نکات مختلفی توجه کرد تا با صرف کمترین هزینه اقدام به خرید با کیفیت ترین نردبان کرد که از جمله ی این نکات می توان به ارتفاع نردبان، وزن و حجم نردبان، جنس نردبان، مارک و برند نردبان، خارجی یا ایرانی بودن محصول و غیره اشاره کرد که هر کدام در ارزان یا گران بودن نردبان تاثیر می گذارند.

اگر قصد خرید نردبان ارزان دارید باید دست از انتخاب و خرید نردبان های حرفه ای و صنعتی تاشو با کاربری های زیاد و متنوع بردارید و صرفا به سراغ نردبان های ساده ای بروید که فقط بسته به جنس بدنه و ارتفاعی که دارند قیمت گذاری می شوند و در بازار و مراکز مختلف فروش عرضه می گردند.

امروزه نردبان های ساده پلاستیکی و آلومینیومی که ارزان ترین مدل نردبان های تولیدی در کشور هستند به علت افزایش قیمت پلاستیک در کشور در بازه ی قیمتی ۲۰۰ هزار تومان به بالا می باشند و لذا برای خرید نردبان های ساده نیز باید حدودا همین مقدار هزینه صرف خرید آن ها کنید.

همچنین نردبان های چوبی که از مدل های سنتی موجود در بازار می باشند و غالبا در خانه های قدیمی یافت می شوند و قطعا شما در خانه ی مادربزرگ و پدربزرگ های خود دیده اید همچنان در مراکز محدودی در کشور تولید و در بازار عرضه می گردند.

بسیاری از مراکز فروش نردبان در بازار های بزرگ تهران، در ایام مختلف سال اقدام به عرضه و فروش محصولات خود با تخفیف های ویژه می کنند لذا می توانید با آگاهی از زمان هایی که این تخفیف ها روی نردبان ها گذاشته می شوند، محصول مورد نظر خود را با قیمت کمتری انتخاب و خریداری کنید.

همچنین بسیاری از صفحات مجازی و سایت های اینترنتی اقدام به فروش نردبان های مختلف چوبی و فلزی کوتاه و بلند در مدل های متنوع و با قیمت هایی ارزان تر از فروشگاه های حضوری کرده اند و شما می توانید به این صفحات و سایت های اینترنتی رجوع کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام داده و پس از پرداخت هزینه ی محصول، آن را درب منزل خود دریافت کنید.

آشنایی با فرآیند تولید نردبان

آشنایی با فرآیند تولید نردبان تولید نردبان مانند بسیاری از محصولات دیگر که در کارخانه جات و کارگاه های مختلف کشور تولید و ساخته می شوند، مستلزم طی کردن فرایند های خاص خود می باشد تا یک محصول با کیفیت و با ایمنی بالا طراحی و تولید گردد.

اولین مرحله در ساخت و تولید نردبان چوبی، فلزی یا آهنی، انتخاب مواد اولیه مناسب می باشد که این موضوع درباره هر کدام از این سه نردبان متفاوت است اما در حالت کلی باید از چوب، فلز یا آهن مناسب و با کیفیت استفاده کرد.

پس از تهیه مواد مناسب، باید طرح و مدلی که قرار است نردبان در نهایت تولید گردد را روی کاغذ آورد و آن را به صورت کامل بررسی کرد و سپس فرایند برشی زنی مواد اولیه آغاز می گردد که حتما این برش ها باید طبق استاندارد های لازم صورت گیرد و ابعاد مناسب نردبان حاصل گردد.

پس از برش زنی، هر طرح و مدلی که قرار است بر روی نردبان پیاده شود را بررسی کرده و آن را روی تخته ها و قطعات برش زده شده طراحی می کنند و سپس اقدام به فرایند رنگ زنی قطعات و مواد می کنند که البته این رنگ نیز رنگ معمولی بازار نمی باشد و حتما باید از رنگ های مخصوصی برای این فرایند استفاده شود.

در مرحله آخر نیز پله های نردبان که می توانند سطح مقطع های متفاوتی داشته باشند به وسیله دستگاه های صنعتی به نردبان متصل می گردند و محصول آماده شده به نظارت نهایی کیفی برای بررسی کیفیت نهایی محصول تولید شده می رود.

دسته بندی انواع نردبان بر اساس ارتفاع

نردبان های تولید شده در کشور دارای سایز ها و اندازه های مختلفی می باشند و فارغ از این که جنس نردبان چوبی باشد یا استیل و آهنی باشد یا فولادی، می توانند دارای ارتفاع های گوناگونی باشند و از تعدا پله های مختلفی ساخته و تشکیل شده باشند.

اصولا نردبان های بلند به صورت دو طرفه ساخته می شوند تا ایمنی کاملی برای افراد ایجاد کنند و نردبان های 5 متری و 7 متری که می توانند از 8 پله یا بیش تر تشکیل شده باشند، جزو نردبان های کوتاه ساخته شده در کشور محسوب می گردند.

در یک دسته بندی کلی نردبان ها به دو مدل نردبان های کوتاه و بلند تقسیم می گردند که نردبان های کوتاه می توانند از یک متر با سه پله تا دو متر با ۵ پله باشند و نردبان های بلند از دو متر تا بلند ترین نردبانی که در کشور تولید شده است که طبق آخرین آمار، ارتفاع آن به ۹ متر می رسید، می باشند.

نردبان های خیلی بلند دو طرفه بیش تر در مراکز ایمنی خاص مانند مراکز اتش نشانی و مراکز حوادث برق و گاز استفاده می شود و اصولا این مدل نردبان های بلند برای استفاده در منازل و کلا در مدل های خانگی طراحی و ساخته نمی شوند.

البته که در دنیا نردبان های بلند تر از ۹ متر نیز وجود دارد و در بسیاری از کشور ها ساخته و طراحی شده است اما بیش تر جنبه ی شهرت و تجاری دارد تا این که بخواهد در مراکز مختلف ایمنی یا صنعتی قابل استفاده باشد زیرا اگر حادثه ای در یک ساختمان با ارتفاع مثلا ۱۰۰ متر رخ بدهد، قطعا استفاده از یک نردبان صد متری ریسک بزرگی است و می تواند خطر آفرین باشد.

و امروزه تولیدکنندگان نردبان های کوتاه و بلند که کارخانه جات بزرگ شهر تهران و شهر های مختلف صنعتی کشور می باشند بسته به نیازی که مردم و خریداران دارند اقدام به طراحی و ساخت این نردبان ها می کنند و آن ها را در اختیار بازار ها و مراکز فروش می گذارند تا مردم به راحتی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند.

برای آگاهی بیش تر از انواع نردبان های ساخته شده بر اساس ارتفاع و تعداد پله می توانید به سایت های اینترنتی و فروشگاهی رجوع کنید و با مشاهده ی مشخصات و ویژگی هایی که دارند و با آگاهی کامل اقدام به خرید نردبان مورد نظر خود کنید. در ادامه به موضوع فروش عمده انواع نردبان ها در مراکز معتبر کشور خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

فروش عمده نردبان در معتبرترین مراکز کشور

فروش عمده نردبان در معتبرترین مراکز کشور فروش انواع نردبان های چوبی و آهنی به صورت عمده در طرح های مختلف و مدل های گوناگون در بسیاری از فروشگاه ها و بازار های بزرگ تهران و شهر های گوناگون کشور انجام می گیرد و علاوه بر مردم عادی، فروشندگان جزیی این نردبان ها نیز می توانند با مراجعه به این بازار ها مایحتاج خود را به صورت کلی و با قیمت بسیار مناسب تهیه و در فروشگاه خود عرضه کنند.

این نردبان ها بسته به برند بودن یا نبودن و همچنین کیفیت و ارتفاعی که دارند ارزش گذاری شده و خریداران عمده ای که قصد فروش این محصولات را به صورت جزیی در فروشگاه های خود دارند، می توانند آن ها را پس از خرید کلی، قیمت گذاری نهایی کرده و در اختیار مردم قرار دهند.

عرضه نردبان های کوتاه و بلند در رنگ بندی های گوناگون و کیفیت ها مختلف در تمامی فروشگاه های تهران و شهر های ایران انجام می گیرد و این بازار ها و مراکز فروش اقدام به توزیع محصولات خود به صورت عمده و جزیی با قیمت های متنوع در ایام مختلف سال می کنند.

و مردم می توانند هم به صورت حضوری به این فروشگاه ها مراجعه کرده و هم به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه ی آن در سایت و بعد از گذشت زمان لازم ارسال محصول، آن را درب خانه ی خود دریافت کنند.

بزرگترین عرضه کننده نردبان با بهترین کیفیت

امروزه بزرگ ترین عرضه کنندگان نردبان های خانگی و صنعتی در کشور با بهترین کیفیت و در مدل های متنوع، اقدام به پخش و فروش محصولات خود در بازار های بزرگ کشور و همچنین فروشگاه های مجازی کرده اند و مردم می توانند با مراجعه حضوری یا اینترنتی به این مراکز، نردبانی که قصد خرید ان را دارند را انتخاب و تهیه کنند.

همچنین بسیاری از این نردبان ها به کشور های مختلفی نیز صادر می شوند و این شرکت های ایرانی تمام تلاش خود را می کنند تا نردبان های با کیفیتی که تولید کرده اند را به کشور هایی همون آذربایجان، پاکستان، افغانستان، ازبکستان، قزاقستان و ارمنستان صادر کنند تا باعث ورود ارز به کشور و افزایش گردش مالی کشور شوند.

سفارش خرید نردبان درجه یک از معتبرترین مراکز

سفارش خرید نردبان درجه یک از معتبرترین مراکز امروزه فروش ویژه انواع نردبان های درجه یک در مدل های متنوع و با کمترین قیمت ها در بازار های مختلف تهران، مشهد، گرگان، اصفهان، شبراز و تمامی شهر های کشور انجام می گیرد و خریداران می توانند برای انتخاب و تهیه ی نردبان چوبی یا آهنی مورد نظر خود با قیمتی مناسب، به این مراکز معتبر رجوع کرده و خرید خود را نهایی کنند.

همچنین سفارش خرید این نردبان ها به صورت تلفنی و آنلاین نیز میسر می باشد و نمایندگی های شرکت های مختلف فروش نردبان های خانگی و صنعتی، اقدام به فروش محصولات خود با این روش ها نیز کرده اند و شما می توانید با تماس با این مراکز یا رجوع به سایت این مراکز، نردبان مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید