مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید نردبان خانگی ارزان از تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید نردبان خانگینردبان باکیفیت ارزان
خرید نردبان ارزان

خرید نردبان خانگی برای استفاده در منازل آپارتمانی از تولیدی نردبان ارزان تر و به صرفه تر از پخشی ها و حتی عمده فروشان است. همچنین قرارداد بستن برای خرید نردبان به صورت طولانی مدت با هزینه های مشخص نیز برای کارخانه امکان پذیر است.

خرید نردبان خانگی

کار در ارتفاع بالا چه برای نصب پرده باشد یا تعویض لوستر همیشه خطراتی در پی دارد که حتما باید کنترل شود. در ایالات متحده یکی از بالاترین آمارهای حوادث سقوط از ارتفاع است. متاسفانه در ایران مانند خیلی از پارامترهای پزشکی دیگر آماری از این موضوع در دست نیست. یکی از راهکار های اساسی کاهش صدمات خرید نردبان خانگی ارزان و استاندارد است.

در کشور ما مخصوصا در ایام قبل از سال نو که خانه تکانی ها به اوج می رسد استفاده از نردبان هم افزایش پیدا می کند. به همین خاطر استفاده از نردبانی که پایه های آن محکم باشد و وزن مناسبی را تحمل کند به نکته ای مهم تبدیل می شود.

همچنین نردبان باید صاف و بدون لرزش و لغزش باشد. تا حد ممکن پایه های آن ضد سرخوردن باشد. اگر تمام این نکات رعایت شود احتمال خطر به مقدار زیادی پایین می آید و حتی می تواند جان فرد را حفظ کند.

متاسفانه در ایران پول خرج کردن برای ایمنی چندان اهمیت ندارد. ممکن است فرد با استفاده از میز و صندلی یا چهارپایه پلاستیکی غیر استاندارد کار در ارتفاع بالا را انجام دهد و راضی و خوشحال باشد. اما غافل از این که اگر کوچکترین حادثه ای به دلیل استفاده از این گونه وسایل رخ دهد و کار به بیمارستان بکشد باید چندین برابر هزینه یک نردبان را بپردازد. به علاوه هزینه های زمان و انرژی صرف شده و ناتوانی بعد از حادثه هم هست.

خرید نردبان ارزان

خرید نردبان خانگی

انتخاب و خرید نردبان خانگی با توجه به نیاز مشتری صورت می گیرد. یکی از مهمترین عوامل در خرید نردبان خانگی مقدار ارتفاع لازم است. معمولا این نوع نردبان ها از 2 پله تا 9 پله وجود دارد. پرمصرف ترین نوع آن 4 پله و 5 پله است که میزان تولید آن هم بیشتر از مدل های دیگر است. البته بیشتر از 7 پله توصیه نمی شود از نردبان خانگی استفاده شود زیرا تقریبا از حالت استاندارد خارج می شود.

برای ارتفاع های بالاتر می توان از نردبان های تلسکوپی یا مخابراتی استفاده کرد که می توانند تا چند متر بالاتر را پوشش دهند. معمولا برای کارهای روتین منزل یک نردبان 4 پله هم کفایت می کند. به خصوص برای آپارتمان ها که سقف های کوتاه تری دارند.

با گسترش روز افزون مواد اولیه صنعتی و دستگاه ها و ارزان تر شدن پروسه تولید با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک افراد بسیاری به سراغ تولید نردبان رفته اند که نتیجه آن فراوانی و گوناگونی مدل ها در بازار است. بورس کالای مصنوعات فلزی در پاساژ های میدان شوش قرار دارد. البته اکثر آن ها واسطه هستند و قطعا قیمت بالاتری نسبت به یک تولیدی عرضه می کنند. به همین دلیل خرید مستقیم از کارخانه به صرفه تر و ارزان تر است.

یکی از نقاط ضعف اکثر نردبانهایی که در بازار می بینید استفاده از آهن با رنگ کاری برای متریال استفاده شده است. این آهن اگر به درستی نگهداری نشود و با رطوبت در تماس باشد احتمال زنگ زدن آن وجود دارد و در طولانی مدت مقاومت جنس پایین می آید. استفاده از فولاد ضد زنگ اگرچه قیمت کالا را بالاتر می برد اما در حفظ ثبات و بقا و کارایی آن بینهایت اثربخش است.

خرید نردبان خانگی

نردبان باکیفیت ارزان

ممکن است باور افراد این باشد که تمامی مدل های نردبان ارزان بی کیفیت و بدرد نخود هستند و نمی توان روی آن حساب کرد. اما در واقع امر هنوز هم می توان مدل های خوب و مرغوب ارزان را پیدا کرد. همانطور که می دانید کارخانه های مصنوعات فلزی تنها یک جنس تولید نمی کنند. بسیاری از آن ها انواع بند رخت فلزی، نردبان، میز اتو پایه بلند و غیره هم در کنار محصول اصلی خود تولید می کنند.

این یک رویکرد هوشمندانه است که باعث می شود تا بعضی از اجناس که فروش فصلی دارند در یک زمان بیشتر تولید شوند و در زمان های دیگر اجناس دیگر. کارخانه تولیدی می تواند با این کار هزینه های تولید را پایین تر نگه دارد و یک نردبان ارزان باکیفیت را به مشتری ارائه کند.

بیشتر شدن شهرنشینی منجر به استفاده هر چه بیشتر از مصنوعات فلزی می شود و اهمیت کیفیت آشکارتر می شود. از این رو تولیدکنندگان می توانند به جای رقابت بر سر قیمت ارزان تر همزمان روی کیفیت هم رقابت کنند. مطمئنا بسیاری از مشتریان هستند که خواهان یک جنس بادوام هستند که بتوانند طولانی مدت از آن استفاده کنند. نه یک نردبان یک بار مصرف که استفاده از آن خطرات جانی و مالی سنگین داشته باشد. تقلید از مدل های خارجی هم می تواند در اوایل کار راهگشا باشد و می توان بعد از آن از ایده های مهندسان داخلی استفاده کرد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید