مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش رخت پهن کن استیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی تعداد میله های انواع رخت پهن کنعرضه کنندگان رخت پهن کن استیل

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و تبدیل خانه های ویلایی و حیاط دار به آپارتمان های کوچک با بالکن و بعضا بدون بالکن و همچنین سکونت انسان ها در آپارتمان ها ، انتخاب وسیله‌ای مناسب و کم جا و شکیل و قابل استفاده در آپارتمان برای پهن کردن لباس های خیس و شسته ضروری می باشد ،  رخت پهن کن استیل که پس از استفاده، تا شود بسیار طرفدار دارد و پر کاربرد می باشد.

قیمت فروش رخت پهن کن استیل

بررسی تعداد میله های انواع رخت پهن کن

بررسی تعداد میله های انواع رخت پهن کن در این میان رخت پهن کن های میله ای و استیل یکی از با کیفیت ترین انوع این محصول می باشد. تعداد میله های آن به معنی ظرفیت آن می باشد، یعنی هر چقدر تعداد میله های بیشتر باشد یعنی رخت های بیشتری بر روی آن برای خشک شدن جا می گیرد، از این رو برای اینکه تعداد لباس بیشتری ظرفیت داشته باشد و معمولا رخت ها هنگام آویختن خیس و سنگین هستند ضروری است جنس خود میله ها و جنس پایه ها از استحکام بیشتری برای تحمل وزن برخوردا باشد و علاوه بر این ضخامت بیشتری نیز داشته باشد. برای این منظور رخت پهن کن های استیل برای خانواده های سه نفره معمولا 5 میله ای است و بدای خانواده هایی با جمعیت بیشتر تعداد میله ها بیشتر شده و حتی به 10 میله نیز می رسد که هنگام طراحی و ساخت این قبیل وسیله ها تست وزن بوسیله مسئول کنترل کیفی خط تولید نیز به کار می رود که له هیچ عنوان رخت پهن کن نه خم شود و نه شکسته شود. نه از میله ها آسیبی ببیند و نه از پایه ها.

از ویژگی‌های رخت پهن کن  استیل این است که ضد زنگ می باشد و در محیط هایی که رطوبت دارد پوسته نمی شود. مقاومت نسبتا زیادی دارد. کمترین فضای ممکن را اشغال کرده و راحت باز و بسته می شود.

رخت پهن کن استیل میله ای دارای میله ها و همچنین پایه های محکم و مقاومی است که حتی می توان زیر انداز و یا موکت های کوچک شسته را نیز روی آن پهن کرد تا خشک شود.

عرضه کنندگان رخت پهن کن استیل

عرضه کنندگان رخت پهن کن استیل

ساخت رخت پهن کن های استیل در کارخانجات معتبر فولاد و استیل که سالیان سال در این زمینه ها مشغول فعالیت هستند صورت می پذیرد. بنابراین بزرگترین ارائه کننده این محصول استیل که انواع رخت پهن کن استیل را به بازار عرضه می نماید دارای اجناسی با تنوع کارایی های مختلف و انواع رخت پهن کن کم جا که مناسب هر مساحتی و با بهترین و راحت ترین وسیله برای باز و بسته کردن آن می باشد ساخته می شود.

به طوری که در داخل آپارتمان که معمولا از بخاری یا رادیاتور استفاده می شود اولا بهترین کاربرد را داشته باشد، ثانیا بهترین و شکیل ترین شکل و طراحی را داشته باشد و ثالثا از بهترین جنس ساخته شده باشد را در نظر می گیرد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید