مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم بند رخت بالکنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بندرخت پرستیژ مدل clothes horseصادرات انواع بند رخت بالکنی

پخش مستقیم بندر رخت بالکنی یکی از روش های به دست آوردن محصول مورد نظر بوده است. بند رخت بالکنی در این مکان به کار برده می شود. بند رخت در انواع مدل ها برای خرید مشتریان موجود می باشد از این محصول برای خشک کردن انواع لباس ها استفاده می کنند. در خرید بند رخت باید به نکاتی توجه شود تا محصول با کیفیت را برای خود تهیه کنید. 

پخش مستقیم بند رخت بالکنی

معرفی بندرخت پرستیژ مدل clothes horse

معرفی بندرخت پرستیژ مدل clothes horse بند رخت پرستیژ یکی از انواع بند رخت ها در داخل بازار بوده است این نوع بند رخت به صورت تا شو می باشد که بعد از باز کردن این بند رخت 20 میله فلزی و محکم را برای خشک کردن لباس های خود در اختیار دارید. طول کلی این بند رخت بعد از باز کردن اندازه کلی آن به 150 سانتی متر می رسد. و به این صورت مشتری فضای کافی برای خشک کردن لباس ها را دارا می باشد. در قست پایین این بند رخت چند میله نیز وجود دارد که از این قسمت برای خشک کردن لباس های کوچک خود می توانید استفاده کنید.

این سازه از فلز با کیفیت طراحی شده است و از نظر مقاومت و دوام در شرایط خوبی به سر می برد. بند رخت مورد نظر دارای روکش رنگی می باشد که از زنگ زدگی بند رخت پیشگیری می کند. زنگ زدن بند رخت برای مصرف کننده مشکلات زیادی را به بار می آورد به همین دلیل مشتریان در موقع خرید این محصول سعی می کنند از بند رخت هایی استفاده کنند که ضد زنگ هستند.

بند رخت پرستیژ از اندازه کافی برای پهن کردن لباس های شما برخوردار می باشد مقاومت این بند رخت به حدی است که وزن تمامی لباس های شما را تحمل خواهد کرد. و در این زمینه نگرانی نخواهید داشت. این بند رخت در برای عوامل مخرب هم چون گرما، سرما و نور خورشید نیز مقاوم می باشد مشتریان با اعتماد کامل از این بند رخت برای نیاز های خود استفاده می کنند این بند رخت های همان طور که گفته شد از نوع تاشو است و به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کنند.

صادرات انواع بند رخت بالکنی

صادرات انواع بند رخت بالکنی صادرات انواع بند رخت بالکنی در داخل کشور توسط نمایندگی های تولید کنننده صورت می گیرد این نوع بند رخت ها از نوع درجه یک می باشند و از کیفیت خوبی نیز بهره می برند. بند رخت آپارتمانی یکی دیگر از بند رخت های موجود در سطح بازار بوده است که افرادی که آپارتمان نشین هستند از آن استفاده می کنند. بند رخت تاشو نیز نوع دیگر بندرخت در سطح بازار است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید