مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش رخت پهن کن استیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با رخت پهن کن های آلومینیومیمزایا خرید عمده رخت پهن کن استیل

امروزه با توجه به افزایش جمعیت کشور تراکم ساختمان های مسکونی با چندین طبقه افزایش یافته است که اغلب دارای فضای کوچک می باشد که با مشکل نداشتن حیاط برای رفع نیاز هایی مانند خشک کردن لباس ها پس از شست و شو مواجه هستند از همین رو انواع رخت پهن کن استیل با مدل و طراحی های گوناگون تولید گردیده است که کمترین میزان فضا را اشغال می نمایند. برای خرید بدون واسطه این محصول از تولیدی به ما همراه باشید.

نمایندگی فروش رخت پهن کن استیل

آشنایی با رخت پهن کن های آلومینیومی

آشنایی با رخت پهن کن های آلومینیومی با توجه به اینکه افراد آپارتمان نشین با کمبود جا برای خشک کردن لباس پس از شست و شو مواجه هستند انواع رخت پهن کن مناسب برای اتاق و تراس تولید گردیده است که با شکل کوچک و بسیار کاربردی خود توانسته در خشک کردن سریع لباس ها در یک فضای کوچک به افراد کمک شایانی کند. در ادامه این بخش با انواع رخت پهن کن آلومینیومی آشنا میگردیم.

آشنایی با رخت پهن کن های آلومینیومی:

  • رخت پهن کن آلومینیومی شوفاژی: این مدل از رخت پهن کن از قابلیت جا به جا شدن برخوردار می باشد که علاوه بر شوفاژ می توان در مکان های دیگری نظیر درب سرویس بهداشتی، دستگیره کمد ها و… نیز نصب کرد.
  • رخت پهن کن تاشو: این نمونه از محصول همانطور که از نامش مشخص است از قابلیت جمع شدن برخوردار است که این ویژگی یکی از مزیت های مهم آن در فروش می باشد.
  • رخت پهن کن آلومینیومی دیواری: این محصول قابل نصب در دیوار می باشد که هیچ گونه فضا از منزل را اشغال نمی نماید.
  • رخت پهن کن آلومینیومی آویز یا سقفی: این محصول یکی از جدیدترین نمونه های موجود در بازار می باشد که به سقف خانه نصب شده و هیچ گونه فضایی را در منزل اشغال نمی کند و کارکرد آن به گونه ای است که در هنگام نیاز به استفاده آن را به سمت پایین کشیده و لباس ها را آویز می کنند. 

مزایا خرید عمده رخت پهن کن استیل

مزایا خرید عمده رخت پهن کن استیل با توجه به گفته های بالا خرید رخت پهن کن برای افراد آپارتمان نشین یکی از بهترین انتخاب ها می باشد که در طی چند سال اخیر خرید این محصول افزایش یافته است از همین رو کارخانه های زیادی به تولید این محصول پرداخته اند و در قیمت مختلف به صورت عمده و جزئی عرضه می دهند.

خرید عمده رخت پهن کن استیل دارای مزایای ویژه ای نظیر قیمت ارزانتر نسبت به خرید تکی می باشد که می توانید هم اکنون با شماره ما در این صفحه برای ثبت سفارش تماس حاصل نمایید و از خدمات ویژه ما بهره مند گردید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید