مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین تولیدی میز اتو آرتیستون

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدی میز اتو آرتیستونمیز اتو کشیتولیدی میز اتو آرتیستونمیز اتو آرتیستونتولیدی میز اتو آرتیستونتولیدی میز اتو آرتیستون
تولیدی میز اتو آرتیستون

بزرگ¬ترین تولیدی میز اتو آرتیستون که یکی از برندهای به نام و پرطرفدار
این صنعت است، آماده است تا محصول مورد نظر شما را با کیفیت مطلوب و قیمت بسیار مناسب در اختیارتان قرار دهد.

تولیدی میز اتو آرتیستون

میز اتو کشی

اتو کشیدن لباس¬ها کاری لازم و ضروری اما گاهی سخت و طاقت فرساست. برای آنکه لباس¬های خود را راحت¬تر و کم دردسرتر اتو کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از یک میز اتوی مناسب است که میتواند تمامی معضلات اتو کشیدن به روش قدیمی را برطرف سازد.

تولیدی میز اتو آرتیستون

میز اتو آرتیستون

برای انتخاب میز مناسب، بهترین راه انتخاب از برندهای معروف و به نام این صنعت است، چون که آنها با دانش و تجربه¬ای که از سال¬ها کار خود به دست آورده¬اند، نیازهای شما را به خوبی میشناسند و میدانند چگونه به بهترین شکل آن ها را برطرف کنند.
یکی از این برندهای محبوب این صنعت، میز اتوهای آرتیستون هستند که کیفیتی مطلوب را با بهترین قیمت به خریداران خود عرضه میکند.
با وجود میزهای اتو آرتیستون، کار اتو کشی را سریع¬تر و با دقت بیشتر انجام خواهد شد. این محصول انواع مختلفی هم برحسب ارتفاع از زمین دارد:

  • پایه کوتاه یا نشسته
  • پایه بلند یا ایستاده

اگر با اتو کردن در حالت نشسته راحت¬تر هستید، محصول پایه کوتاه به شما پیشنهاد میشود. این میز با بازکردن پایه و ثابت کردن میله¬ی نگه دارنده، ارتفاعی معادل پانزده و نیم سانتی متر خواهد داشت. سطح رویی این میز از جنس پلاستیک است که با یک لایه¬ی فوم و پارچه¬ای با طرح ساده روی آن را پوشانده¬اند. البته اگر نگران آسیب دیدن این میز هستید میتوانید روکشی جداگانه و ضخیم¬تر هم روی آن بیندازید.
در کناره¬ی میز یک جایگاه آهنی تعبیه شده تا زمانی که نمیخواهید با اتو کار کنید و به اصطلاح زمان استراحت اتو است، میتوانید با خیال راحت آن را آنجا قرار دهید و نگران سوختن چیزی توسط اتوی داغ نباشید. این میزها سطحی تقریباً صد و ده سانتی متری در اختیار شما قرار میدهند که به راحتی میتوانید انواع لباس¬ها را روی آن اتو کنید، مثل؛ ملحفه¬ها، پرده¬ها، مانتوها و غیره.
برخی مدل¬های میز اتوی آرتیستون هم، یک پریز برق روی بدنه¬ی خود دارند که به شما کمک میکند هنگام کار با اتو راحت¬تر باشید و آزادی عمل بیشتری داشته باشید، میتوانید به راحتی دو شاخه¬ی اتو را به این پریز وصل کنید و خود این پریز که سیم بلندی دارد را به هر یک از پریزهای خانه-ی خود که راحت¬تر هستید متصل نمایید.

تولیدی میز اتو آرتیستون

تولیدی میز اتو آرتیستون

تولیدی میز اتو آرتیستون با پشتوانه¬ی تخصص و تجربه، آماده است تا محصول مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و ماندگاری و دوام بالا خدمت مشتریان عزیز خو ارائه کند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید