مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش بند رخت تاشو با پایین ترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی مهم که صادرکننده بند رخت تاشو باید بداندبارزترین مشخصات ظاهری بند رخت تاشو درجه یکپارامترهای کیفی بند رخت تاشوعرضه کننده بند رخت تاشو با بالاترین کیفیت

اگر وقت کافی دارید از بند رخت تاشو برای خشک کردن البسه استفاده کنید زیرا نه تنها عدم استفاده از خشک کن در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند بلکه لباس ها پس از خشک شدن در هوای تازه بوی خوبی می‌دهند و همچنین برای حفظ شکل لباس های ظریف و کشدار بسیار مناسب است. جنس این کالا از فلز، استیل و پلاستیک است که در ابعاد گوناگون برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شود. کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول، نظر مساعد مشتریان و متقاضیان داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. عرضه و فروش بند رخت تاشو با ویژگی‌های منحصر به فرد، در بازارهای داخلی و خارجی صورت می پذیرد.

مرجع فروش بند رخت تاشو با پایین ترین قیمت

نکاتی مهم که صادرکننده بند رخت تاشو باید بداند

نکاتی مهم که صادرکننده بند رخت تاشو باید بداند هنگام صادرات محصولات و خدمات به یک کشور خارجی باید عوامل مهمی را در نظر داشت و نهایت توجه را به آن ها مبذول کرد. کیفیت محصول، هزینه و قیمت تمام شده کالا و حمل و نقل از جمله عوامل مهمی هستند که در صادرات به یک کشور خارجی باید مورد توجه صادرکنندگان قرار بگیرد. صادرکنندگان بند رخت تاشو می‌بایستی برخی از نکات را در فرایند صادرات این کالا بدانند و رعایت کنند.

یکی از این نکات، کیفیت محصول می باشد که در فروش آن در بازار جهانی الزامی است و کیفیت بالا و درجه یک با استفاده از موادی که در ساخت و تولید این کالا به کار می‌رود، موجب جذب مشتریان و رونق تجارت جهانی و ارزآوری به کشور می شود. نکته بعدی نوع بسته بندی ایمن این محصول است که می‌بایستی از آن در مقابل آسیب و صدمه ی فیزیکی محافظت کند و درعین حال بسته بندی شکیل و جذاب باشد و جابجایی آن راحت و آسان و درعین حال مقرون به صرفه باشد.

مورد دیگر، روش انتخابی صادرکننده ی کالا به هریک از روش های مرسوم( هوایی، زمینی، دریایی،…) است که می‌بایستی ارزش کالا را تا رسیدن به مقصد حفظ کند. از دیگر نکاتی که صادر کننده ی بند رخت تاشو باید به آن توجه نماید، فروش این محصول در حجم بالا است که می‌تواند آن را به قیمت مقرون به صرفه تری صادر کند. نکته قابل ذکر دیگر آنکه صادر کنندگان به ویژه آنهایی که نوپا هستند علاوه بر بازارهای موجود باید به بررسی بازارهای دیگر در سایر کشورها بپردازند تا زمینه فروش و عرضه کالا را گسترش دهند.

بارزترین مشخصات ظاهری بند رخت تاشو درجه یک

بارزترین مشخصات ظاهری بند رخت تاشو درجه یک بند رخت تاشو با توجه به کاربردهای گوناگون به اشکال مختلف: ایستاده، دیواری، هتلی و قابل نصب روی شوفاژ تولید می‌شوند. عوامل انتخاب بند رخت تاشو از نظر مشخصات ظاهری عبارتند از اندازه، مدل و رنگ این کالا. با توجه به محیط و فضای تخصیصی به این رخت آویز و نیز با در نظر گرفتن تعداد افراد خانواده، ابعاد و اندازه ی بند رخت تاشو از اهمیت خاصی برخوردار است. هنگام انتخاب این محصول به سایز و تعداد میله هایی که به صورت افقی جهت پهن کردن لباسها تعبیه شده اند توجه نمایید.

وجود قطعات پلاستیکی در پایه های بند رخت تاشو برای جلوگیری از لیز خوردن و عدم ایجاد خش روی سطوح سرامیکی و یا پارکت ضروری است. برخی از نمونه های این کالا شامل طبقات، بال ها و آویزهایی هستند که برای مصارف گوناگون مانند لباس ها و اقلام کوتاه تر و کوچک تر، تعبیه شده‌اند. وجود اهرمی فلزی برای زاویه دار کردن آویزهای بند رخت تاشو، با تنظیم آن براساس بلندی و ارتفاع لباس ها از دیگر مواردی است که هنگام خرید و براساس نیاز متقاضی به آن توجه می‌شود.

بند رخت تاشو به صورت ایستاده و با قابلیت تا شدن در بالکن آپارتمان ها و یا حیاط خانه ها استفاده می‌گردد. مدل دیواری و هتلی آن نیز قابل نصب در بالکن و حمام است. نوع دیگری از این رخت آویز در داخل منازل و بر روی شوفاژ تعبیه می‌گردد که بویژه در فصول سرد سال بسیار کاربردی می‌باشد. تولید این کالا در رنگ های متنوع مانند سفید، آبی و طلایی و قیمت خرید مقرون به صرفه آن مشتریان بسیاری را در داخل و خارج از کشور جذب نموده است.

پارامترهای کیفی بند رخت تاشو

پارامترهای کیفی بند رخت تاشو استفاده از بند رخت تاشو، به علت قابلیت تا شدن و استفاده از فضایی با حجم کم، مناسب مجتمع های آپارتمانی است که در این میان علاوه بر زیبایی ظاهری آن، میزان استحکام و دوام بالا و همچنین مقاومت آن در مقابل افزایش وزن، رطوبت و خیسی البسه و وزش باد از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. پایه های مدل و طرح ایستاده‌ی این کالا باید استحکام زیادی داشته باشد تا وزن البسه را تحمل کرده و سقوط نکند و قابلیت انعطاف در برابر جابجایی را داشته باشد .

درحال حاضراین نوع رخت آویز تاشوی موجود در بازار قابلیت تحمل وزن پنج تا سی کیلوگرم را دارند و مطلوب است این کالا علاوه بر استحکام، وزن زیادی نداشته باشد تا جابجایی آن برای متقاضیان که اکثراً بانوان هستند، راحت و آسان باشد. بدنه ی بند رخت تاشو از استیل، پلاستیک و آلومینیوم است که متناسب با سلیقه‌ی مشتریان تولید می‌شود. استیل ضد زنگ و آلومینیوم فلزاتی هستند که در تماس با رطوبت و خیسی لباس زنگ نمی‌زنند و از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار هستند.

هنگام خرید این نوع رخت آویز از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید زیرا بعضی از آنها ضد زنگ نیستند و در کوتاه مدت خراب شده و به لباس صدمه می‌زنند. جنس استیل به کار رفته در بندهای رخت آویز مضاف بر ضد زنگ بودن، بسیار محکم می‌باشد. درصورت خرید رخت آویز رنگی به کیفیت رنگ مورد استفاده در آن دقت نمایید زیرا عدم کیفیت مطلوب نوع رنگ به کوتاه شدن عمر استفاده از این کالا می انجامد.

با توجه به نکات مذکور، بندرخت تاشوی جمع یونیک و پدیده از جمله محصولات با کیفیت بالا و ارزنده‌ی رخت آویزهای موجود در بازارهستند. کیفیت درجه یک و اعلای این محصولات، موجب افزایش صادرات آن به کشورهای همسایه از جمله کویت شده است.

عرضه کننده بند رخت تاشو با بالاترین کیفیت

عرضه کننده بند رخت تاشو با بالاترین کیفیت تولید کنندگان بند رخت تاشو به منظور ارائه‌ی محصولی شایسته‌ی متقاضیان و مشتریان خود، با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک و با کیفیت، تلاش می‌کنند تا این کالا را با کیفیتی ارزنده، مطلوب و متنوع عرضه و دراختیار خریداران قرار دهند. عرضه‌ی این محصول در طرح ها، رنگ‌ها و ابعاد متفاوت انتخاب را برای متقاضیان آسان نموده است. در راستای مشتری مداری، فروش بند رخت تاشو از طریق فروشگاه‌ها و نمایندگی های مجاز و معتبرو همچنین به صورت آنلاین و اینترنتی صورت می‌پذیرد تا این کالا با قیمتی پایین و مقرون به صرفه به دست مشتریان برسد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید