مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع بند رخت یونیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت یونیک مدل UN-8040خرید عمده بند رخت یونیک

بند رخت از جمله یکی از وسایل پر مصرف و بسیار کارامدی می باشد که معمولا خانم های خانه دار از آن در منزل استفاده بسیاری می نمایند. از این رو، فروش انواع بند رخت یونیک در هر نقطه از کشور به شکل های بسیار مطلوبی انجام می گیرد. علاوه بر این، میزان کیفیت و جنس مرغوب این محصول موجب شده در میزان افزایش فروش انواع بند رخت بسیار مفید واقع شود.

فروش انواع بند رخت یونیک

مشخصات بند رخت یونیک مدل UN-8040

مشخصات بند رخت یونیک مدل UN-8040 یکی از وسایلی که امروزه معمولا در خانه هر ایرانی وجود دارد و از آن در مکان های مختلفی چون اتاق خواب، بالکن و… استفاده می شود بند رخت می باشد و همچنین محصولی بسیار کاربردی برای استفاده در آپارتمان ها و فضاهای کوچک نیز به شمار می آید.

بند رخت یونیک در انواع و اقسام مختلفی چون بند رخت بالکنی و استاتیک و مدل های گوناگونی چون UN-8040  می باشد که هر یک دارای ویژگی ها و مشخصاتی می باشد و همچنین قابلیت حمل و جا به جایی آسانی را دارند و  به دلیل قابلیت تا شدن،  فضای کمی را اشغال می نمایند و به راحتی می توان آن را در کمد نیز قرار دارد.

از جمله مشخصات بارز این بند، میزان تحمل و مقاومت بالای آن تا وزن 25 کیلوگرم می باشد و دارای بدنه بسیار محکم و مناسبی می باشد که از جنس استیل و ضد زنگ تولید شده است و روی آن با پوشش رنگی نیز پوشانده شده است.

همچنین ابعاد این محصول به صورت باز به ارتفاع 1000 میلی متر و طول1580 و عرض610 میلی متر می باشد و در حالت بسته به ارتفاع 1080 میلی متر و طول610 و عرض 150 میلی متر می باشد.

خرید عمده بند رخت یونیک

خرید عمده بند رخت یونیک خرید بند رخت یونیک یکی از فعالیت هایی می باشد که در سراسر کشور به شکل بسیار خوبی نیز انجام می گیرد و میزان کارایی بالا و ویژگی مفید و موثر این محصول موجب شده که موردپسند افراد بسیاری واقع شود و در میزان افزایش خرید  آن ها از انواع این محصولات بسیار موثر باشد.

خرید عمده بند رخت، یکی از روش های بسیار مقرون به صرفه و پر سودی برای خریداران می باشد و افراد به راحتی می توانند این محصول مقاوم و کارآمد را با قیمتی بسیار مناسب نیز خریداری نمایند.

علاوه بر این، خرید به صورت اینترنتی از بند رخت یونیک و انواع مختلفی چون بند رخت استاتیک و بالکنی به صورت عمده و تکی، یکی از روش های بسیار مطلوبی می باشد که افراد در هر نقطه از کشور به راحتی می توانند آن را برای خود ثبت و سفارش دهند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید