مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت نردبان آلومینیومی در فروشگاه های معتبر

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی که خریدار نردبان باید بداندراهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات نردبانآشنایی با فرایند تولید نردبانچند نکته مهم هنگام خرید نردبانخرید باورنکردنی نردبان آلمینیومی درجه 1صادرات نردبان آلمینیومی به کشورهای همسایهفروشگاه عرضه نردبان آلمینیومی در تهران

امروزه نردبان در بازار فروش با طرح و جنس های گوناگونی عرضه می شود که هر یک دارای کاربرد خاصی می باشد. کاربرد مختلف این محصول توانسته است خریداران را بر آن دارد تا در زمان خرید دقت خود را درباره جنس و طرح و کلا ویژگی های لازمه آن بیشتر نمایند. نردبان آلومینیومی یکی از محصول پرطرفدار در این زمینه می باشد که دارای درجه کیفی گوناگونی می باشند. قیمت این محصول صرفا در فروشگاه های معتبر به علت تعدد برند تولیدی و کیفیت متفاوت می باشد. لذا در زمان خرید بهتر است ویژگی های مورد انتظاری که از محصول دارید را با فروشنده یا مشاور فروش در میان گذاشته تا وی بتواند برحسب نوع درخواست شما محصولی مناسب و درخور را پیشنهاد نماید.

قیمت نردبان آلومینیومی در فروشگاه های معتبر

نکاتی که خریدار نردبان باید بداند

نکاتی که خریدار نردبان باید بداند تهیه نردبان با افزایش تنوع در طرح و مدل بسیار سخت می باشد این سختی به علت این است که هر مدلی از نردبان در جنس و شکل گوناگون، دارای کارکرد خاصی می باشد از این رو خریدار برحسب نوع کارکرد مورد انتظار خود باید ویژگی های محصولات مورد پسند را بررسی نموده و سپس اقدام به خرید نماید. در ادامه نکاتی که باید خریدار بداند را به اختصار ذکر می نماییم.

در درجه اول تعیین کارکرد موردنظر در انتخاب محصولی درجه یک و کاربردی موثر می باشد در تعیین این امر باید جنس، طرح، متراژ طولی محصول و عواملی از این قبیل به صورت مشخص تعیین گردد. عموما برای استفاده در منزل برای دسترسی راحت تر به بالای کمد دیواری یا پرده و لوستر، نوع دوطرفه این محصول با داشتن طول یک و نیم تا دو متر کافی می باشد اما برای فعالیت هایی که نیاز به طول بیشتری از نردبان می باشد مانند نقاشی ساختمان و برق کشی، باید علاوه دوطرفه بودن آن، محصول از ضخامت بالا و متراژ بالاتر از سه متر که به صورت کشویی افزایش طول می یابد، برخوردار باشد.

مورد بعدی توجه‌ به استقامت محصول می باشد عموما این محصول به گونه ای تولید می شود که تحمل وزن بالای افراد مصرف کننده را داشته باشد ولی عموما درجه کیفی نیز در تولید این محصول لحاظ گشته است که نوع استقامت و استحکام محصول را زیر سوال می برد. این امر در صورت توجه به ضخامت پایه و لوله های پله ای این محصول کاملا مشخص می گردد. عموما در صورت استفاده در روی سطح سرامیکی، دارا بودن پایه ضدلغزش نردبان امری واجب و ضروری می باشد که باید مورد توجه خریدار قرار بگیرد.

عموما نردبان پلاستیکی به صورت چهارپایه می باشد که تحمل وزن سنگین را داشته و همچنین از ضخامت بیشتر و مواد اولیه درجه یک برخوردار می باشد. توجه به ضخامت بدنه این نوع از نردبان می تواند از وقوع شکست در هنگام استفاده و عواقب ناگوار بعدی آن جلوگیری نماید. استفاده از نردبان پلاستيکی برای مصارف خانگی و کم کاربرد بسیار مناسب می باشد.

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات نردبان

صادرات این محصول در انواع جنس صرفا توسط برندی صورت می گیرد که کیفیت بالا را لازمه تولید این محصول در راس کار خود قرار داده است. از این رو تولیدکنندگان موردنظر با جلب رضایت خريداران بخاطر کیفیت عالی و تنوع طرح و کارایی محصول، توانسته است در نظرسنجی کیفی موفق گشته و در این راه توجه خریداران خارجی را نیز جلب نمایند. لذا با توجه به این امر افزايش میزان صادرات سال به سال ممکن می باشد.

تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول برای صادرات عموما با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که سوددهی کمتر و کار بیشتر را برای آنها رقم می زنند. این جریان در سالهای اخیر افزایش پیدا کرده است از این رو پیدا کردن راهکاری برای بالا بردن میزان سود حاصل از صادرات نردبان برای آنان اهمیت زیادی دارد. برای این کار با به روزسازی تجهیزات مورد نظر می توان هزینه تولید را کمتر کرده و در این صورت هزینه های صادرات را به راحتی پرداخت نمود. تجهیزات جدید طبعا می توانند با صرفه جویی در مصرف انرژی و بالطبع کاهش هزینه پرداختی بابت آن برای تولیدکنندگان صرفه اقتصادی بالایی را داشته باشد همچنین در این راه نیاز به کارگر را به حداقل ترین ممکن خواهد رساند.

انتخاب بهترین روش برای ارسال کالا به کشور درخواست کننده نیز می تواند کاهش هزینه مزبور را در پی داشته باشد. عموما روش های ارسال به صورت زمینی از طریق ترانزیت، دریایی و هوایی می باشد که برحسب سلیقه و همچنین راه ممکن بین کشورها، امر صادرات به وقوع می پیوندد. عموما راه زمینی هزینه های ترخیص و گمرگ کمتری نسبت به روش دریایی و هوایی دارد. لازم به ذکر است برای کشورهای که بین آنها راه دریایی وجود دارد انتخاب این روش با توجه به افزایش زمان رسیدن به مقصد، به همان مقدار کاهش هزینه را برای صادرکنندگان ایجاد می نماید.

آشنایی با فرایند تولید نردبان

آشنایی با فرایند تولید نردبان تولید نردبان با توجه به جنس و طرحی که دارد از مراحل مختلف تولیدی برخوردار می باشد. آشنایی با جنس این محصول برای اطلاع یابی از مراحل تولید هر یک امری واجب می باشد. نردبان در جنس فلزی، آلومینیومی، چوبی و پلاستيکی بوده که هرکدام در طرح های خاص و متنوع با متراژ متفاوت که از نیم متر تا بالای ده متر است، به تولید می رسد.

فرایند تولید نردبان چوبی و پلاستيکی آسان تر از انواع دیگر این محصول می باشد. در تولید نردبان چوبی پس از برش کاری پایه و پله های این محصول در ضخامت و قطر مختلف، تمامی قطعات با استفاده از چسب چوب و میخ به یکدیگر متصل می گردند لازم به ذکر است تعداد پله های چوبی و اندازه مابین آنها صرفا بسته به ارتفاع نردبان دارد‌. ارتفاع نردبان چوبی عموما بیشتر از سه متر نمی باشد چرا که ایستایی و مقاومت آن در صورت افزايش ارتفاع کاهش یافته و همچنین جای بیشتری را برای استفاده می طلبد. عموما نردبان های چوبی به صورت چهارپایه تولید می گردد که دو طرف چهارپایه دارای پله می باشد.

نردبان های پلاستیکی با استفاده از تجهیزات و دستگاه های خاصی با روش آسان و یکسره به تولید می رسند. مواد اولیه موردنیاز پس از اضافه شدن به دستگاه و گذراندن مرحله ذوب کردن، در قالب های مورد نظر ریخته شده و سرد می گردد. قالب های که در تولید این محصول به کار می رود دارای ارتفاع کمتر از یک متر می باشد. نوع یک متری این محصول نیز دارای دو قسمت پله بوده تا ایستایی ایمن را برای محصول و فرد مصرف کننده ایجاد نماید.

نردبان 10 متری، نردبان 5 متری و ارتفاع های بیشتر از سه متر این محصول به صورت فلزی تولید می شوند. منظور از فلز، آهن، آلومینیوم و استیل بوده که همگی در زمره فلزی قرار می گیرند‌. این محصول دارای مراحل تولید مختلفی می باشد که علاوه بر استفاده از تکنولوژی نیازمند نیروی انسانی مجرب و آزموده بوده تا کیفیت درجه یکی از آن را به تولید برسانند. محصول موردنظر عموما از تجهیزات دیجیتالی و اتوماتیک بهره می برد لذا تولید قطعات مختلف آن مانند پله، میله نگهدارنده، زنجیر واسط و حتی کف پله و مکان ایستا به صورت جداگانه بوده که هر یک نیازمند یک روش تولید خاص و منحصر به فرد است. عموما در نوع کشویی که به علت ارتفاع زیاد محصول این امر انجام شده است استفاده از ریل های فلزی و آلومینیومی با ضخامت مناسب، سبب ضمانت ایمنی کار می شوند.

نوع تاشونده این محصول دارای دو قسمت بوده و توسط یک میله یا زنجیر که در مابین دو طرف تعبیه شده است که میزان اندازه باز شدن محصول را تعیین می کند. ایستایی و ایمنی بالای این محصول بدون تکیه گاه به اطلاع خریداران رسیده است از این رو طرح های مختلف آن توسط برندهای تولیدی مختلف به علت تقاضای بالای مصرف کننده تولید می شود.

چند نکته مهم هنگام خرید نردبان

در هنگام خرید نردبان کشویی در صورت خواست کیفیت بالای آن، می توان پرس و جو را در زمینه برندهای تولیدی موجود انجام داد. چرا که برندهای معتبر با داشتن تولیدات باکیفیت و درجه یک به معروفیت رسیده اند از سویی دیگر اطلاع از برندهایی که دارای محصولات صادراتی می باشند نیز در انتخاب برند تولیدی می تواند راهگشای موثری باشد.

این محصول عموما در طرح های مختلفی تولید می گردد. بیشترین تنوع طرح را جنس فلزی و آلومینیومی این محصول دارا است لذا توجه به کیفیت آنها در زمینه استحکام میله های فلزی، عدم زنگ زدگی محصول و همچنین نوع رنگ آمیزی آن برای خریداران مهم می باشد‌.

نردبان فلزی ارزان به علت پایین بودن قیمت، جلب نظر خریدار را در وهله اول باعث می شود اما در صورت بررسی کیفی محصول توسط اطلاعاتی که فرد از ویژگی یک محصول باکیفیت دارد، می تواند به تناسب قیمتی آن با کیفیت مذکور پی برد.

خرید باورنکردنی نردبان آلمینیومی درجه 1

خرید باورنکردنی نردبان آلمینیومی درجه 1 نردبان آلومینیومی عموما به سبک بودن از بین جنس های مختلف معروف است. این محصول صرفا برای استفاده‌ خانگی و صنعتی مناسب می باشد بنابراین بیشتر فعالیت های صنعتی مختلف می تواند از نردبان آلومینیومی برای کارکرد بهتر استفاده نمایند لذا استحکام بالا با توجه به مراحل تولید و شیوه های مخصوص آن و در عین حال سبک بودن، محصول را مورد پسند خریداران قرار داده است.

خرید باورنکردنی این محصول با درجه کیفی بالا طبیعتا با قیمت بیشتری انجام می گیرد. استفاده از مواد اولیه درجه یک و شیوه های تولید جدید، سبب بالا رفتن هزينه تولید و قیمت تمام شده محصول می گردد. عموما برندهای خارجی این محصول نیز از کیفیت منحصر به فردی دارا می باشند که در مقایسه با قیمت انواع دیگر، از قیمت بالاتری برخوردار است. برندهای خارجی صرفا به صورت وارداتی پس از پرداخت هزینه های گمرگی و … به دست خریدار می رسد لذا پرهزینه تر بوده و فروشنده مزبور برای سودسازی خود نیاز دارد قیمت بازاری را افزايش دهد.

خرید برند ایرانی این محصول از مراکز فروش معتبر در سراسر کشور صورت می گیرد. خریداران تمایل دارند محصولات مورد تهیه را با تخفیف بی نظیر تهیه نمایند لذا فروشندگان نیز با ارائه تخفیفات هرچند کوچک می تواند در ظاهر به نفع مشتری ولی در باطن سبب افزایش ترغیب خریدار گردند. ارائه خدمات پس از فروش نیز برای خریداران از اهمیت بسیاری برخوردار است لذا با توجه به شرایط فروش تولیدات برند مزبور، فروشنده می تواند ارائه خدمات مذکور و ضمانت را اعمال نمایند.

صادرات نردبان آلمینیومی به کشورهای همسایه

نردبان آلومینیومی در نوع کشویی و ساده با بهترین درجه کیفی برای صادرات به کشورهای مختلف تولید و عرضه می گردد. کشورهای همسایه عموما جزو عضو ثابت خریداران این محصول بوده اند لذا تولیدکنندگان با داشتن توجه خاص به نوع سفارشات آنها، سعی در جلب رضایت آنان داشته تا در سفارشات بعدی حجم درخواستی موردنظر را افزایش دهند.

صادرات این محصول به کشورهای همسایه به صورت زمینی انجام می شود. در این روش طبیعتا تمامی هزینه های ارسال و گمرگ برعهده تولیدکنندگان یا صادرکنندگان می باشد از این رو آنان در صورت خواهان سودسازی، هزینه های مربوطه را بر روی قیمت‌ تمام شده محاسبه می کنند ولی در کل با مقایسه قیمتی محصول صادراتی با نوع عرضه شده در بازار داخلی، قیمت برای کشورهای همسایه بسیار پایین تر اعمال می گردد. با این حال سود قابل توجهی از امر صادرات برای مراکز تولیدی و صادراتی صورت می گیرد.

فروشگاه عرضه نردبان آلمینیومی در تهران

فروشگاه عرضه نردبان آلمینیومی در تهران این محصول عموما در نوع کشویی یا تاشو در فروشگاه عرضه انواع نردبان با برندهای مختلف به فروش می رسد. لذا فروشگاه های معتبر که عرضه مستقیم این محصول را با قیمتی مناسب دارند طبیعتا به صورت انگشت شمار در کشور به فعالیت می پردازند. خریداران عمده و خرده با اطلاع از این جریان، می کوشند خرید خود را از مراکز مذکور انجام دهند. در این صورت تهیه این محصول برای افراد ساکن در شهرهای مختلف کشور سخت و پرهزینه خواهد بود.

استفاده از خرید آنلاین طبیعتا در سالهای اخیر دغدغه های خریداران را به صورت گسترده تری رفع نموده است. در این نوع از خرید، محصول بدون حضور در مراکز فروش، انتخاب و خریداری شده و طبعا به آدرس معین شده خریدار ارسال می گردد. انواع نردبان 6 متری تاشو و کشویی با کیفیت عالی در سایت فروش موجود می باشد که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. نردبان کشویی ارزان و گران با توجه به کیفیت و برند تولیدی در این مراکز به صورت آنلاین و غیر حضوری صرفا با مشاهده عکس و طرح و همچنین مطالعه اطلاعات مندرج در سایت، به رویت خریدار می رسد که در صورت مورد پسند بودن، ثبت سفارش انجام می گردد. اطلاع از شرایط و شیوه پرداخت هزینه های مربوطه به طور کامل در سایت درج شده که از این طریق به اطلاع خریدار می رسد‌.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید