مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش اینترنتی نردبان ارزان قیمت در معتبرترین سایت

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای جامع خرید نردبانعواملی که بر قیمت نردبان تاثیر می گذاردنکاتی درباره کیفیت نردبانمراحل صادرات نردبان از تهرانسفارش خرید نردبان با ارزان ترین قیمت از تهرانقیمت ارزان نردبان در بزرگترین فروشگاه های کشورمعتبرترین عرضه کننده نردبان با بهترین کیفیت در سطح کشور

همانطور که همه ما میدانیم، یکی از مهم ترین ملزوماتی که در ارتفاعات بسیار پرکاربرد است، نردبان نام دارد. البته بیشتر اوقات، متوجه ضرورت این محصول در خانه یا محل کار نمی شویم؛ اما در حقیقت وجود نردبان به شدت ضروری و واجب است؛ لازم به ذکر است که برای مکان های مانند خانه حتما از نردبان های جمع شو استفاده کنید تا جایی کمتری بگیرد. از جمله مصارف خانگی نردبان ها میتوان به تمیز کردن یا رنگ کردن دیوار ها، تعویض یا بستن لامپ و لوستر ها، نصب پرده ها و دسترسی به قفسه ها یا کابینت ها که در ارتفاع قرار دارند اشاره کرد. امروزه نردبان ها از تنوع بسیار گسترده ای برخوردارند، آن‌ها از لحاظ رنگ، سایز، جنس، قیمت و کارکرد با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند؛ بنابراین اگر قصد خرید نردبان را دارید، دقت کنید که با توجه به نیازتان و فضای که قرار است از آن استفاده کنید، محصولی مناسب خریداری کنید. لازم است بدانید که فروش نردبان ارزان و با کیفیت، در اجناس مختلف مانند؛ فلزی، چوبی، فایبر گلاس و آلومینیومی توسط فروشگاه های معتبر اینترنتی انجام می شود. خرید از سایت های معتبر به خریداران این امکان را می دهد تا بین هزاران محصول با ویژگی و قیمت های متنوع محصول مورد نظرشان را انتخاب کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم، تا شما را با ویژگی نردبان‌های با کیفیت و اعلا و نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید ابن محصول آشنا کنیم.

فروش اینترنتی نردبان ارزان قیمت در معتبرترین سایت

راهنمای جامع خرید نردبان

راهنمای جامع خرید نردبان شاید برایتان جالب باشد که، نردبان وسیله‌ی پر مصرف در اروپا است، اما جالب اینجاست که، بیشترین امار از آسیب های ناشی از نردبان نیز برای اروپا است، سالانه حدود ۱۷۵ هزار نفر به علت آسیب و صدمات ،ناشی از نردبان به بیمارستان ها مراجعه می‌کنند.علت بروز این حوادث، عدم آشنایی با کارکر نردبان، استفاده نادرست و غیر استاندارد بودن محصول میباشد. در هنگام خرید نردبان باید بدانید که نردبان را برای چه کاری و چه مکانی می خواهید تهیه کنید. پس حتما توجه داشته باشید که هنگام خرید نردبان مطالب زیر را، مورد بررسی قرار دهید تا انتخابی مناسب داشته باشید:

قیمت نردبان

بدون شک و تردید اولین و مهم ترین نکته‌ی که خریدار در هنگام خرید و انتخاب نردبان به آن توجه ویژه‌ای دارد، قیمت محصول می‌باشد. شما می‌توانید، بودجه‌ای که برای خرید نردبان در نظر گرفته اید، را به فروشنده اعلام کنید تا آنها بتوانند محصولی با بودجه ای شما که تعیین کرده‌ايد معرفی کنند.

جنس نردبان

دومین نکته مهم بعد از قیمت محصول جنس نردبان است، در گذشته جنس نردبان ها چویی بودند، آنها از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار نبودند، اما امروزه نردبان ها را از فلز و آلومینیوم و… تولید می کنند، انتخاب جنس نردبان بستگی به نوع کاربرد شما دارد اما اگر قیمت برای شما موضوع مهمی است، میتواند نردبان های با جنس فایبرگلاس که قیمت مناسبی دارند را تهیه کنید.

ارتفاع و ابعاد
یکی دیگر از نکات قابل توجه در خرید توجه به ارتفاع نردبان است، برای مثال اگر می‌خواهید برای خانه نردبان خریداری کنید بهتر است از نردبان های که ارتفاع کمتری دارند استفاده کنید، زیرا نردبان های بلند ممکن است در زیر سقف جا نشوند. نردبان‌های خانگی معمولا 4 پله و 5 پله دارند ،اما نردبان‌های صنعتی بلندتر هستند، و معمولا ارتفاع 6 متری تا 10متری دارند.

حداکثر وزن قابل تحمل
نکته قابل توجه بعدی در هنگام خرید نردبان، توجه به میزان تحمل وزن آن می باشد. یعنی باید استحکام لازم را برای تحمل وزن شما را داشته باشد، علاوه بر تحمل وزن شما ممکن است گاهی ،شما وسیله‌ای با خود حمل نمایید . پس توجه کنید که نردبان تحمل مجموع وزن بار و شما را نیز داشته باشد. نردبان های موجود در بازار ،معمولا وزن ۹۰ تا ۱۶۰ را تحمل می کنند. اما در حقيقت برخی از نردبان های تولید شده در ایران استاندارد نیستند .پس حتما در هنگام خرید توجه و دقت لازم را داشته باشید.

نکات بسیار مهم در زمان خرید نردبان :

• حتما نردبان را مناسب، با مکان استفاده و نوع کار وخود خریداری کنید.

• نردبانی را خریداری کنید که بتواند وزن شما را تحمل کند.

• حتما توجه کنید، نردبانی که انتخاب می کنید، استاندارد و ایمن باشد.

جمع بندی:
در خرید نردبان به کاربرد مورد نظر شما از محصول و مکانی که قرار است از آن استفاده کنید، توجه نمایید. همچنین می‌توانید برای انتخاب درست می توانید از یک فردی که در این زمینه تخصص دارد مشاوره بگیرید، گاهی ممکن است نیاز به تهیه نردبان با ارتفاع زیاد داشته باشید اما کاهی نیز ممکن است در برخی موارد نیازی به تهیه نردبان نداشته باشید و کارتان با خرید چهارپایه حل شود. پس برای جلوگیری از هزینه اضافی حتما با مشاوران ما در ارتباط باشید.

عواملی که بر قیمت نردبان تاثیر می گذارد

کمی پیش در رابطه با نکات مهم در زمان خرید نردبان صحبت کردیم، اکنون در این قسمت از مطلب، می خواهیم در رابطه با عوامل موثر بر قیمت، نردبان ها در بازارهای داخلی صحبت کنیم. و به شما بگوییم که، کدام عوامل یا چه امری سبب می‌شود، تا قیمت نردبان زیاد یا کم شود. لازم است بدانید که ارتفاع، میزان تحمل وزن، تعداد پله ها، جنس بدنه، کیفیت مواد اولیه، مدل و… از عوامل مهمی هستند، که بر اساس آنها قیمت نردبان ها در بازار خرید و فروش بسیار مختلف است.

همانطور که همه شما می‌دانید کیفیت علت اصلی تفاوت قیمت میان همه‌ی محصولات حتی نردبان ها است.کاملا مشخص است که نردبانی که کیفیت بالای دارد نسبت به نردبان بی کیفیت قیمت بیشتری دارد.پس هر موقع در هنگام خرید نردبان تمایل داشتید بین دو محصول ارزان قیمت و گران قیمت یکی را خریداری کنید حتما محصولی که دارای قیمت بیشتری است را خریداری کنید، زیرا مطمئنا کیفیت بالاتری دارد از قدیم گفتم هر کالای ارزانی بی علت نیست. پس حتما به این نکته توجه ویژه‌ای نمایید،تا خریدی هوشمندانه داشته باشید.

نکته دیگر که در قیمت نردبان ها موثر است، و تعیین کننده قیمت محصول می‌باشد. دلالان و واسطه های هستند که محصول را عرضه می کنند. این موضوع مهم ترین عامل موثر بر قیمت نردبان می‌باشد؛ زیرا هر چه واسطه ها بیشتر باشند یا تعداد دلالان بالاتر باشد قیمت نردبان نیز بیشتر می‌شود. و علت این موضوع این است که، هر کدام از این واسطه ها سود خود را به محصول اضافه می کنند، و بنابراین قیمت نردبان بیشتر می شود.

یکی دیگر از عواملی موثر بر قیمت نردبان ها، ارتفاع و تعداد پله ها است.این موضوع کاملا طبیعی است ، زیرا با افزایش ارتفاع نردبان و تعداد پله های نردبان میزان مواد اولیه و زمان تولید آن، بیشتر می‌شود و به همین دلیل، قیمت بالاتری نسبت به نمونه های کوچک آن دارد.

نکته آخری که قیمت نردبان را کاهش یا افزایش می دهد، مدل آن است. برخی از نردبان های خانگی یا صنعتی دارای قابلیت های متنوع و مدل های جدیدی هستند که به همین علت قیمت بالاتری نیز دارند. برای مثال نردبان های با قابلیت تا شوندگی، متحرک، کشویی و جمع شو در بازار وجود دارند که به علت جمع و جور بودن آن، در آپارتمان ها کاربرد خوبی دارد.

نکاتی درباره کیفیت نردبان

نکاتی درباره کیفیت نردبان

نکات بسیاری وجود دارد که، به کیفیت نردبان مرتبط است. ما به برخی از این نکات در این بخش اشاره می کنیم، تا شما با این محصول آشنایی کامل پیدا کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که کیفیت یک نردبان را به ما نشان می دهد. میزان وزنی است که می تواند تحمل کند.نردبان های که کاملا استاندارد باشند، از قدرت تحمل وزن بالای برخوردار اند. بیشتر اوقات اکثر نردبان ها با جنس فلز یا آلومینیوم نمی توانند وزن های بیشتر از 100 کیلوگرم را تحمل کنند. ایمنی، مقاومت و استحکام نردبان ها مهمترین عامل نشان دهنده کیفیت این محصول است. ابعاد و سایز پله های نردبان عامل دیگری است که کیفیت نردبان را تعیین می کند، نردبان های استاندارد بر روی پله هایشان سطحی دارند که موجب لغزش و یا سر خوردن پا نمی شود.اگر نردبانی بعد از ایستادن بر روی پله های آن شروع به لرزش کند، کیفیت مناسبی ندارد.و از ایمنی پایینی برخوردار می باشد. بلکه وجود سطح ضد لغزش بر روی سطح تمامی پله ها سبب می شود تا ایمنی نردبان افزایش پیدا کند و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. نکته آخر که اهمیت بسزایی دارد خرید و تهیه نردبان از مراکز معتبر و شناخته است، زیرا امروزه بسیاری از شرکت ها به تولید محصولات خود توجه خاصی نمی‌کنند و از مواد اولیه نامناسب و بی کیفیت در تولید نردبان ها استفاده می کنند، و این امر باعث می‌شود که علاوه بر نبود ایمنی و آسیب زدن به افرادی که از آن استفاده می‌کنند، پس از مدت کوتاهی دچار زنگ زدگی شوند یا پوسیده شوند. پس حتما محصول مورد نظرتان را از مراکز معتبری خریداری کنید که اطمینان داشته باشید که به تولیدات خود اهمیت می دهند.

مراحل صادرات نردبان از تهران

صادرات یکی از مهم ترین عواملی است که، سبب موفق شدن، یک تولیدکننده می شود.، آشنایی و شناختن بازار ها و نیازهای هر کدام از کشور ها و حتی فصل های مختلفی از سال که هر کدام از کشور ها به کدام محصول بیشتر نیاز دارند ،می تواند کمک بزرگی به بازرگانان و تاجران کند. همان طور که میدانیم امروزه حتی کوچکترین نردبان های موجود نیز حجم بزرگی دارند، و از آن‌جایی که در صادرات محصولاتی که فضای زیادی را برای خود اشغال می کنند دردسر های زیادی است ، و به همین علت مراحل صادرات انواع نردبان به سایر کشورها کاملا دشوار است .صادرات نردبان از تهران به دیگر کشور ها از طریق راه های هوایی و دریایی انجام نمی‌شود زیرا اصلا به صرفه نیستند و بهترین راه برای صادرات نردبان صادرات از طریق ترانزیت است و به دلیل اینکه صادرات از طریق راه های زمینی مسافت و زمان زیادی صرف می‌کند پس فقط به کشور های که مسافت کمتری دارند صادر می‌شوند، انواع نردبان ها معمولا به کشور های همسایه صادر می شوند. از جمله این کشور ها که ایران نردبان به آنها وارد می‌کند:افغانستان، عراق، ازبکستان، پاکستان، آذربایجان، قزاقستان،ترکمنستان و ترکیه می باشند.

سفارش خرید نردبان با ارزان ترین قیمت از تهران

سفارش خرید نردبان با ارزان ترین قیمت از تهران برای سفارش نردبان با ارزان ترین قیمت راه و روش های زیادی وجود دارد، اما بهترین روش برای سفارش و خرید این محصول ،سایت های اینترنتی است، زیرا در این روش شما می‌توانید میان هزاران محصول و چندین تولیدی جست‌وجو و مقایسه آنجا دهید و سپس سفارشتان را ثبت کنید.مزایای این روش بسیار زیاد است و امروزه محبوب‌ترین روش خرید در بین همه افراد در هر کجای دنیا خرید اینترنتی می‌باشد .در این روش انواع نردبان ها و سایر محصولات به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می گیرند و به همین دلیل شما می‌توانید محصول مورد نظرتان را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایید

علاوه بر این ویژگی ها صرفه جویی در وقت و زمان، بررسی دقیق ویژگی ها و مشخصات محصولات، اطلاع از تخفیفات و ارسال رایگان، مشاهده تجربه خرید و نظرات افراد و ضمانت محصول بعد از خرید همگی از مزایای خريد اینترنتی است.البته توجه نمایید که در خرید اینترنتی قبل از خرید و واریز هزینه، حتما از اعتبار سایت مطمئن شوید؛ لازم به ذکر است که این سایت یکی از معتبر ترین و بزرگترین، سایت های فروش انواع نردبان می‌باشد .

قیمت ارزان نردبان در بزرگترین فروشگاه های کشور

امروزه همه ی ما از اوضاع نامناسب که در قیمت گذاری محصولات و کالاهای مختلف وجود دارد، اطلاع داریم.
این موضوع باعث شده که اغلب سایت ها یا فروشگاه ها از عرضه و ارائه قیمت محصولات در سایت های خود خودداری کنند. بنابراین اگر می‌خواهید از قیمت این محصول اطلاع پیدا کنید باید با مراکز یا شرکت ها تماس حاصل فرمائید.

قیمت هر کدام از نردبان ها متفاوت است و هرکدام دارای قیمت متنوع در فروشگاه ها می‌باشند، البته این تفاوت قیمت سبب شده تا هر کدام از خریداران متناسب بودجه خود بتوانند این محصول را تهیه کنند.
مدل های مختلفی از نردبان ها در تهران توسط سایت های اینترنتی موجود هستند و در دسترس عموم مردم قرار دارند. در این سایت ها به دلیل نبود واسطه ها قیمت نردبان ها ارزانتر از مکان های دیگر است .
توجه نمایید که قیمت انواع نردبان در این سایت ها نیز متفاوت است. زیرا آنها با توجه به مواد اولیه مورد استفاده علاوه بر کیفیت متنوع از قیمت های متفاوتی نیز برخوردارند.

معتبرترین عرضه کننده نردبان با بهترین کیفیت در سطح کشور

معتبرترین عرضه کننده نردبان با بهترین کیفیت در سطح کشور

عرضه‌کنندگان نردبان تنها محصولاتی را عرضه می‌کنند، که دارای استاندارد های لازم باشند، و از بهترین مواد اولیه تهیه شده باشند؛ تولید کنندگان نردبان‌های ایرانی،می‌داند که کدام نردبان ها دارای مقاومت و ایمنی درست و بالایی می‌باشند؛ و سپس آن ها برای مصرف کنندگان و خریداران عرضه می کند.
شرکت زیباراد یکی از معتبر ترین عرضه کنندگان نردبان با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در ایران می باشد، مجموعه ما برای رفاه حال تمامی مشتریان خود اقدام به فعالسازی فروشگاه اینترنتی خود کرده تا شما عزیزان بتوانید در هر کجای کشور سفارش خود را ثبت نمایید.
جهت مشاوره و ثبت سفارش می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان مجموعه‌ ما بهره مند شوید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید