مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع بند رخت تاشو به صورت مستقیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع بند رخت تاشوپخش کننده بند رخت تاشو به صورت عمده

امروزه به دلیل آپارتمان نشینی مردم استفاده از بند رخت در حیاط میسر نمی باشد و در صورت نبود تراس یا بالکن آپارتمانی برای پهن کردن لباس های شسته شده جهت خشک شدن در هوای آزاد به مشکل بر می خورند.بند رخت تاشو وسیله ای بود که کمک شایانی در این زمنه به آپارتمان نشینان کرد و به راحتی با خرید یک بند رخت فلزی تاشو برای خانه لباسها را می شود به راحتی بر روی آن پهن کرد تا خشک شوند.
فروش انواع بند رخت تاشو به صورت مستقیم

کاربرد انواع بند رخت تاشو

کاربرد انواع بند رخت تاشو بند رخت ها به راحتی حمل می شوند و وزن سبکی دارند و نکته قابل توجه آن این است که فضای زیادی برای آویز کردن لباسها دارد. بند رخت جمع شو معمولا از سه جنس فلزی و پلاستیک فشرده و چوب هستند که جنس فلزی آن دوام بیشتر و محکم تر است.نام دیگر این وسیله رخت آویز است.تاشو بودن این وسیله بسیار کمک دهنده است و همین باعث می شود از فضا بهترین استفاده را در موقعیت های مختلف برد.بند رخت ها دارای سه مدل اصلی هستند به نام های سقفی یا دیواری, چتری, ایستاده.

چند نمونه از پرفروش های بند رخت:

  • مدل آی هوم بند رخت ها مدلی است است از جنس آلومینیوم که بیشتر برای فضاها و خانه هایی که متراژ کمی دارند استفاده خوب و مفیدی دارد.از نظر کیفی باکیفیت هستند و ابعاد این بند رخت متناسب با خانه های کوچک طراحی شده است که جاگیر نباشند.
  • مدل سقفی بند رخت ها از جنس استیل هستند و به دیوار نصب می شوند و برای آویز کردن لباسهای سایز کوچک مانند لباس زیر ها و جوراب و لباس های کودک کاربرد خوبی دارد.
  • مدل فلزی بند رخت ها از فلز مرغوبی برخودار اس که ضد زنگ می باشد و بادوام و محکم است و با بند های آویز زیادی که دارد امکان آویز کردن لباسهای بیشتری را به ما می دهد.
  • مدل پرستیژ بند رخت ها مدلی است که دارای 20 میله آویز برای پهن کردن لباسها دارد.این مدل نیز با کیفیت و با دوام و محکم است و بیشتر برای خانه های متراژ پایین که فضا کم است خریداری می شود زیرا وسیله ای است که جای کمی را به خود اختصاص می دهد و جاگیر نیست.
  • مدل بند رخت کلاسیک از جنس استیل است و دوام و کیفیت بالایی دارد و ضد زنگ است.سبک است و در برابر رطوبت مقاوم است.

پخش کننده بند رخت تاشو به صورت عمده

پخش کننده بند رخت تاشو به صورت عمده در کشور ایران بند رخت ها با تنوع بالایی و از سه جنس فلز, چوب و پلاستیک در کارخانه های مربوطه با کیفیت بالا ساخته و تولید می شوند و پس از تولید به فروشگاه ها و مغازه های مربوطه توزیع و پخش می شوند.

خرید عمده بند رخت مقرون به صرفه تر از خرید تکی است ولی برای مردم حرید عمده دلیلی ندارد.این نوع خرید با تعداد بالا برای صاحبان مغازه و فروشگاه ها بسیار قرون به صرفه و بی ضرر است.

برای خرید یک بند رخت اول باید به مدل ها وا کاربری مفیدشان و بعد به اندازه و جنس آنها توجه کرد و همچنین اینکه قرار است در چه جایی و در چه متراژی نصب و یا گذاشته شود نیز باید توجه کرد و با توجه به محیط و اندازه خانه محصولی با اندازه استاندارد که باعث جاگرفتن مکان مورد نظر نشود را خریداری کرد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید