مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه میز اتو کمدی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات میز اتو هدیه سری یونی وانصادرات انواع میز اتو کمدی

میز اتو یکی از محصولات پر کاربرد برای اتو کردن لباس ها است. این محصول دارای  مشخصات بسیار فراوانی است که در ادامه می خواهیم به آن ها بپردازیم. مرکز عرضه میز اتو کمدی در تهران، این محصول ساخته شده از بهترین مواد اولیه و با کیفیت را با قیمتی بسیار ویژه در طرح و مدل های گوناگون، در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد و شما به راحتی می توانید طبق سلیقه خود، کالای مورد نیاز را تهیه کنید. 

مرکز عرضه میز اتو کمدی در تهران

مشخصات میز اتو هدیه سری یونی وان

مشخصات میز اتو هدیه سری یونی وان میز اتو یکی از لوازم مهم خانه می باشد که برای اتوکشی پارچه و لباس ها از آن استفاده می گردد. میز اتو یک سطح محکم و صاف با یک پایه است که سطح بزرگ میز اتو به شما امکان اتوی انواع لباس، ملحفه و پرده را می دهد. امروزه  اتو در مدل های بسیار مختلفی در بازار عرضه میشود که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن را در سایز و اندازه های گوناگون تهیه کنید.
بعضی از مدلهای میز اتو توکار یا ثابت هستند و قابلیت جابجایی ندارند که با آنها مدل کابینت یا کمدی می گویند که شبیه یک کمد است و در قسمت پایینی میز، کشو تعبیه شده است که بانوان به راحتی بتوانند لوازم خیاطی یا سایر کالاهای دیگر را در آن، جا بدهند.
مدل های دیگر میز اتو، تاشو است که قابلیت جابجایی راحتی دارد و به راحتی میتوان آن را جمع کرد و در نهایت زیر کمد یا تخت، جا داد. این میز اتو  برای افرادی که جای بسیار کمتری دارند، بسیار مناسب است و در دو نوع پایه بلند و پایه کوتاه است که به صورت سرپایی  یا نشسته می توان اتو کشی را انجام داد.
از مشخصات میز اتو هدیه سری یونی وان میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • پارچه استفاده شده در میز، نسوز است و به راحتی گرما را به دو طرف لباس، انتقال می دهد. بنابر این، اتوکشی سریع تر انجام می شود.
  • جنس میز از فلز ضد زنگ است که بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت است.
  • ارتفاع میز اتو قابل تنظیم است و در برخی از آن ها یک ژانت جهت اتو کردن آستین ها تعبیه شده است.
  • جایگاه اتو دارد و برخی از آن ها دارای پریز است.
  • ارتفاع اتو قابل تنظیم است
  • وزن بسیار سبکی دارد که جابجایی آن را آسان کرده است.

صادرات انواع میز اتو کمدی

صادرات انواع میز اتو کمدی میز کمدی اتو، یکی از محصولات جدید و پر طرفدار است که در کشور ما از بهترین پارچه  و مواد ساخته شده است. از این رو، متقاضیان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و تجار داخلی و خارجی، این محصول را با قیمتی ویژه  صادر می کنند.
صادرات انواع میز اتو ارزان کمدی، توسط همین مجموعه انجام می شود. این مرکز با بهره گیری از بهترین اجناس سعی بر جلب رضایت مشتریان دارد. همچنین با امکان خرید اینترنتی، به شما عزیزان در داشتن خریدی آسان و با صرفه کمک می کند.
این محصول جز بهترین برند ها می باشد که مورد توجه خریداران خارجی قرار گرفته است و به بسیاری از کشور های همسایه از جمله عراق، صادر می گردد.  

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید