مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم بند رخت بالکنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت بالکنیشرکت وارداتی انواع بند رخت بالکنی

این روزها اکثر خریداران بند رخت، به دنبال شیوه ای هستند که با پیروی از آن بتوانند به آسانی بهترین نمونه از بند رخت بالکنی را با قیمت ویژه، گارانتی و قابلیت مناسب در اختیار بگیرند. طبق بررسی هایی که درباره بهترین روش خرید و فروش این محصول انجام داده‌ایم، لازم است بگوییم که یکی از شیوه های مطمئن عرضه این بند رخت، فروش مستقیم و بی واسطه آن است؛ چراکه با این شیوه به راحتی همه انتظارات خریداران برآورده می‌شود.

عرضه مستقیم بند رخت بالکنی

مشخصات بند رخت بالکنی

مشخصات بند رخت بالکنی با توجه به اینکه در کشور آپارتمان نشینی افزایش یافته است از این رو استفاده از بند رخت بالکنی بیشتر شده و افراد برای خشک کردن لباس های خود از این نوع بند رخت استفاده می‌کنند.

بند رخت بالکنی دارای ویژگی و مشخصه های جالبی است. یکی از مشخصات بند رخت بالکنی این است که فضای زیادی را اشغال نکرده و حجم زیادی از لباس را می‌توان روی آن قرار دارد. بند رخ بالکنی انواع مختلفی دارد که این مدلها شامل موارد زیر می‌باشد:

  • بند رخت چرخدار: همانطور که از نام آن پیداست زیر این بند رخت چند چرخ وجود دارد که شما پس از استفاده به راحتی می‌توانید آن را حرکت داده و در اتاق قرار دهید. از مزایای این نوع بند رخت حمل آسان لباس می‌باشد.
  • بند رخت بالکنی کشویی: در برخی از بالکن‌ها که فضای خیلی کمی دارند از این نوع بند رخت استفاده می‌شود. بند رخت کشویی به گونه ای است که آن را روی دیوار نصب می‌کنند و برای آویزان کردن لباس روی بند کشویی آن را کشیده و پس از بیرون آمدن بند لباس را روی آن آویزان می‌کنند.
  • بند رخت تمام استیل تاشو: این نوع بند رخت از چند میله متصل به هم تشکیل شده‌اند که با کشیدن آن به سمت بالا میله‌ها باز شده و فضایی برای قرار دادن رخت‌ها ایجاد می‌شود. 

شرکت وارداتی انواع بند رخت بالکنی

شرکت وارداتی انواع بند رخت بالکنی امروزه انواع مختلفی از بند رخت بالکنی در جهان تولید می‌شوند که هر کدام از آنها یک سری خصوصیات و امکانات خاص را در برگرفته‌اند. این روزها توقعات خریداران درباره این محصول به شدت ارتقاء یافته است و برخی از مشتریان علاقه دارند که نمونه های مجهز و جدید از انواع این بند رخت را در اختیار بگیرند.

 به همین خاطر در حال حاضر شرکت وارداتی انواع بند رخت درجه یک بالکنی در تلاش است که بهترین نمونه از این محصولات جذاب و کاربردی را دریافت کننده و از انواع بند رخت مدرن و استاندارد جهانی استفاده نمایند.

این شرکت وارداتی قادر است که این محصولات را با گارانتی و اصالت ساخت معتبر در بهترین بسته بندی و با ویژه ترین قیمت از کشور سازنده آنها دریافت کرده و به دست مشتریان داخلی برساند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید