مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بی واسطه نردبان تزیینی در سراسر ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نردبان ها از نظر جنسبهترین نوع بسته بندی نردبان برای صادراتعوامل موثر بر میزان صادرات نردبانفروش مستقیم نردبان تزیینی با قیمت باور نکردنی

نردبان تزیینی یا دکوراتیونوعی وسیله برای دکور داخلی منزل می‌باشد که طرح اصلی آن مشابه نردبان است. مدل‌های مختلف و زیبایی از این نردبان‌ها یا پایه گلدان‌های تزئینی وجود دارد. یکی از این مدلها نردبان تزیینی سه پله است.

عرضه بی واسطه نردبان تزیینی در سراسر ایران

آشنایی با انواع نردبان ها از نظر جنس

آشنایی با انواع نردبان ها از نظر جنس نردبان خانگی

نردبان یکی از تجهیزات مورد نیاز برای هر فروشگاه و یا خانه ای است.

شرکت قفسه بندی پرشین قفسه تولید کننده و عرضه کننده انواع نردبان میباشد.نردبان های تولید شده توسط پرشین شلف دارا کیفیت عالی و قیمت مناسب میباشد .

از ویژگی های نرد بان های پرشین قفسه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:نردبان خانگی از جنس آلمینیوم در انواع ۳ و ۴ و۵ و۶ و ۷ موجود میباشد.نردبانها دارای ۲ سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط میباشد.

نردبان های آهنی در انواع ۳ و ۴ و ۵ و ۶ پله و دارای ۱۸ ماه ضمانت میباشد.نردبانهای آلمینیومی از آلمینیوم ۶۰۶۳ فابریک میباشد.

نردبان خانگی

نردبان خارجی

نردبان صنعتی

نردبان صنعتی یکی از تجهیزات مورد نیاز برای کارخانجات ، سوله ها و انبار های گوناگون میباشد .شرکت قفسه بندی پرشین قفسه تولید کننده و عرضه کننده انواع نردبان صنعتی میباشد.

نردبان صنعتی از جنس آلمینیوم در انواع ۳ و ۴ و۵ و۶ و ۷ موجود میباشد.

نردبانها دارای ۲ سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط میباشد.

نردبان های آهنی در انواع ۳ و ۴ و ۵ و ۶ پله و دارای ۱۸ ماه ضمانت میباشد.

نردبانهای آلمینیومی از آلمینیوم ۶۰۶۳ فابریک میباشد.

امنیت و پایداری بالا

نردبان صنعتی | تجهیزات فروشگاهی | قفسه پرشین شلف

نردبان صنعتی

نردبان تلسکوپی

از ویژگی های نردبان های تلسکوپی قفسه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

کیفیت بالا

قیمت مناسب

نردبان های تلسکوپی در انواع یک طرفه و دو طرفه موجود میباشد.

نردبان های یک طرفه در ارتفاع ۲ و ۲/۶۰ و ۳/۲۰ و دوطرفه ها در ارتفاع ۳/۲۰ و ۳/۸۰ موجود میباشد.

گروه رویال از شرکت های سازنده نردبان تزیینی است.

بهترین نوع بسته بندی نردبان برای صادرات

بهترین نوع بسته بندی نردبان برای صادرات مهم یک بسته بندی خوب صادراتی:

– گیرایی و جلب توجه مخاطب:

شکل ظاهری و گرافیک بسته بندی باید بنحوی باشد که خود را از بین انبوهی از محصولات درون قفسه ها به مشتری نشان دهد و مشتری را راغب به خرید خود کند. در این بخش از تیم های طراحی و گرافیک حرفه ای استفاده نمایید. به نحوی می توان گفت قلب تپنده شما بر روی قفسه های فروشگاه های زنجیره ای کشورهای دیگر ابتدا ظاهر بسته بندی و سپس ماهیت و کیفیت کالای شما می باشد. تجربه ثابت کرده است، مشتریان بسته بندی های جذاب و زیبا را سالها در منازل و یا محل کار خود نگه داری کرده و گاها از آن ها استفاده های دیگر می کنند.

طراحی بسته بندی

– معرفی کالا:

یک بسته بندی خوب باید حتی از فاصله نه چندان نزدیک بیانگر ماهیت کالای درون خود باشد. این بخش مربوط به سلیقه و ذوق طراح می باشد. حتما نباید مشتری با نزدیک شدن و خواندن مشخصات محصول متوجه محتویات آن شود این نوعی ضعف محسوب می شود.

آموزش بسته بندی صحیح کالا

-ارائه اطلاعات مناسب و مختصر بر روی بسته بندی:

مشتری بعد از این که برای اولین بار کالایی را انتخاب می کند دنبال مزیت رقابتی کالا و ارزش افزوده های آن کالا نسبت به موارد مشابه می باشد. سعی کنید در بخشی از کالا بصورت پشت سر هم از بالا به پایین و از راست به چپ (برای فارسی زبانان) و از بالا به پایین و از چپ به راست (برای انگلیسی زبانان) این مسائل را درج نمایید.

نحوه نوشتن مشخصات بسته بندی

– سهولت در حمل:

بسته بندی محصول را طوری طراحی کنید که مشتری بعد از خرید آن به سهولت بتواند آن را تا منزل یا محل کار خود حمل کند و از همراه داشتن محصول حس خوبی داشته باشد. گاها طراحی یک بسته بندی آنقدر بی فکر صورت می گیرد که مشکل در حین حمل تا رسیدن به مقصد از خرید مجدد آن محصول و حتی محصولات دیگر آن برند منصرف می شود.

حمل و نقل بسته بندی

-سهولت در استفاده و کاربری:

برای همه ما بارها اتفاق افتاده که نمی توانستیم درب یک قوطی رب یا کمپوت را به سادگی باز کنیم یا حتی باز کردن درب یه خامه کوچک باعث عصبی شدن ما میشد. این ها نقاط ضعف یک بسته بندی در حین استفاده می باشد. یک بسته بندی مناسب باید به راحتی مشتری را هدایت کند تا بتواند بدون آسیب فیزیکی به خود و محصول، بسته بندی را باز کرده و محصول را از آن خارج کند. امروز تمامی بسته بندی ها علاوه بر رقابت در ظاهر در آسان باز شدن هم با یکدیگر در رقابت هستند.

بسته بندی آسان بازشو

-سهولت نگهداری:

اگر کالای درون بسته بندی در یک بار مصرف تمام نمیشود و گاها مشتری در زمان های مختلف و بر حسب نیاز از آن استفاده می کند باید ترتیبی اتخاذ شود که بسته بندی بتواند از کیفیت و ماهیت کالا در بلند مدت مراقبت و محافظت کند.

عوامل موثر بر میزان صادرات نردبان

عوامل موثر بر میزان صادرات نردبان اتکا به صادرات نفتی از ویژگی‌های خاص اقتصاد ایران می‌باشد و همواره نوسانات قیمت نفت سبب بی‌ثباتی درآمدهای ارزی و اقتصاد ایران می‌باشند. همین امر سبب شده که عدم وابستگی به اقتصاد تک محصولی، تنوع بخشیدن به درآمدهای ارزی از طریق افزایش صادرات غیر‌نفتی و افزایش سهم اقتصاد ایران در تجارت بین‌الملل مورد تاکید برنامه‌های توسعه اقتصادی قرار گیرد. توجه به صادرات غیر‌نفتی و اقدامات موثر در جهت بهبود نیازمند ایجاد محیط رقابتی است و این خود حضور گسترده‌تر در بازارهای جهانی به‌ویژه سازمان تجارت جهانی را ناگریز می‌سازد.

فروش مستقیم نردبان تزیینی با قیمت باور نکردنی

فروش مستقیم نردبان تزیینی با قیمت باور نکردنی نکات مهم هنگام خرید نردبان

انتخاب نوع: اولین نکته ای که هنگام خرید نردبان باید به آن توجه کنید، نوع ساختار کالای مورد نظرتان است و همانطور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره کردیم، پلکان ها بطور کلی در سه ساختار مختلف: ساده، تلسکوپی و تاشو طراحی و تولید می شوند.

جنس کالا: نکته دوم بعد از انتخاب نوع ساختاری پلکان مورد نظرتان، مربوط به جنس بدنه آن است. امروزه برای ساخت پلکان ها از متریال های گوناگونی نظیر: چوب، آهن، آلومینیوم، استیل و همچنین پلاستیک استفاده می شود که شما بایستی با توجه به نوع نیاز و همچنین میزان بودجه خود اقدام به خرید یک نردبان مناسب نمایید.

پایه های مستحکم: یادتان باشد وقتی از پله های یک نردبان بالا می روید، به هیچ چیز و هیچ کسی اعتماد نکنید، جز مقاومت و استحکام پایه های در نظر گرفته شده برای پلکان! پایه های این نوع از محصول در کنار طراحی و مقاومت بالای خود در برابر فشار و ضربه باید در حدفاصل مناسبی از یکدیگر نیز تعبیه شده باشند و سبب ایجاد تعادل برای اشخاصی شوند که از آن ها در ارتفاعات مختلف استفاده می کنند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید