مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش میز اتو ایستاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با میز اتو جدید در طاقچهصادرات انواع میز اتو ایستاده

.شاید گاهی از بالش و تخت برای اتو کشی لباس‌ ها استفاده کرده باشید؛ اما مسلما هر خانه‌ به یک میز اتو نیاز دارد. اگر یکی از اعضای خانواده‌ تان مشکل کمر و زانو دارد یا به هر دلیل نمی ‌تواند به صورت نشسته لباس‌ ها را اتو کند استفاده از این وسیله به خصوص میز اتو ایستاده می تواند بسیار کارآمد باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و شناخت انواع میز های اتو با ما همراه باشید .

شرکت پخش میز اتو ایستاده

آشنایی با میز اتو جدید در طاقچه

آشنایی با میز اتو جدید در طاقچه

میزهای اتو را می توان به طور عمده از در 3 نوع ، میز اتو جمع شو ، میر اتو ثابت دیواری و میز اتو پریزدار یافت. هر یک از سه نوع میز اتو ذکر شده مزایای خود را دارند. برای انتخاب مناسب ترین میز اتو  ابتدا باید موارد خاصی مانند تعداد دفعات وحالت استفاده ، فضای موجود در داخل اتاق را در نظر گرفت.

ممکن است شما صرفا با اتو کشیدن در حالت ایستاده راحت باشید که در این صورت باید از میز اتو یونیک، دیواری و کمدی استفاده کنید یا اینکه صرفا به حالت نشسته با آن راحت باشید که در این حالت باید از میز اتو یونیک که ارتفاع کمی دارد استفاده کنید. در صورتی هم که از هر دو حالت استفاده می‌ کنید بهتر است از میزی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد استفاده کنید.

میز های طاقچه ای اتو همان طور که از نام آن ها پیداست می توانند روی دیوار یا طاقچه ثابت شوند و در صورت عدم استفاده می تواند تاشوند. این نوع میز ها می توانند مناسب ترین گزینه برای آپارتمان های مدرن باشد. می توان این میز اتو ها را درون یک کمد نیز نصب کرد. این میز ها به طور خاص برای ایمنی بیشتر کودکان طراحی شده اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که میز را در ارتفاع فراتر از دسترس کودکان قرار دهید.

این نوع میزها بسیار کاربر پسند نیز هستند. این می تواند توسط هر کسی و بدون هیچ گونه تلاش ویژه ای مورد استفاده قرار گیرد. میز اتوی ریلی یا میز اتوی کمدی از دیگر انواع این میز اتوست که در کمد نصب می شود و تمام ویژگی های این میز اتو را داراست.

میز اتوی توکار ، میز اتوی کابینتی و میز اتوی چوبی نیز از انواع دیگر میز اتو هاست که در نیای شلوغ این روز ها بسیار کاربرد دارد و مورد توجه قرار گرفته است.

 


صادرات انواع میز اتو ایستاده

صادرات انواع میز اتو ایستاده مجموعه ی کار خود را در زمینه ی صادرات و فروش انواع میز های اتو آغاز کرده است . ما در این مجموعه سعی داریم تا با تکیه بر ارائه ی میز های اتوی با کیفیت و قیمت مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. شما میتوانید جهت ثبت سفارش خود با ما تماس حاصل فرمایید 

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید