مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی تولید بند رخت یونیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت تمام استیل یونیک مدل UN-8025سفارش عمده بند رخت یونیک

 امروزه نمایندگی بند رخت یونیک به دلیل کوچک ‌بودن محیط زندگی افراد و روی آوردن اکثریت افراد به زندگی آپارتمان نشینی در این راستا توانسته این محصول عمده را با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهد که جهت بهینه سازی و نیز افزایش تولیدات بیشتر محصول از تلاش گسترده ای برخوردار می باشد.

نمایندگی تولید بند رخت یونیک

مشخصات بند رخت تمام استیل یونیک مدل UN-8025

مشخصات بند رخت تمام استیل یونیک مدل UN-8025

از مزیت ها و مشخصات اصلی بند رخت تمام استیل یونیک UN-8025 می توان به بدنه آن اشاره نمود که از جنس  استيل و  با لولاهای فولاد ضد زنگ در تولید آن استفاده شده است، سهولت در باز و بسته شدن، مقاوم در برابر رطوبت و نور مستقیم خورشید، مناسب جهت استفاده در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان، مناسب برای لباس هایی با وزن سنگین، قابل نصب سریع و آسان، دارای گیره مخصوص جهت لباس های ریز و کوچک از قبیل دستمال و جوراب، دارای انعطاف پذیری بالا است که در بازار با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب عرضه می شود که دارای متقاضیان بی شماری می باشد.

باید خاطر نشان کرد که مدل های بند رخت برای خشک کردن انواع لباس ها را می توان به چند دسته مهم تقسیم نمود که عبارتند از: بند رخت دیواری، ایستاده، چتری، آپارتمانی، بالکنی، شوفاژی و غیره که هر کدام به طور جداگانه در محیط های منزل به کار برده می شوند که در خشک کردن لباس ها از کاربرد زیادی برخوردار می باشد.

یکی از انواع بند رخت ها مدل بند رخت استیل آپارتمانی است که همان طور که از نامش پیداست بیشتر در آپارتمان ها از این محصول عمده استفاده می شود که با توجه به خصوصیات منحصر به فرد و خاص که دارد و نیز با وجود وزن سبک و طراحی  های خاص توانسته اند حجم زیادی از لباس ها را خشک  و فضای کمتری را حین استفاده و بعد از آن اشغال نمایند.

سفارش عمده بند رخت یونیک

سفارش عمده بند رخت یونیک

سفارش عمده بند رخت یونیک، در انواع برندها، مدل، طرح، جنس، اندازه و ابعاد، را می توان از طریق ارتباط با سایت محصول به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام داد که این روش می تواند بند رخت ارزان قیمت را به مشتری معرفی نموده و نیز سبب کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان در این زمینه شود  که سبب شده افراد به خریدی آسان و ارزان دست پیدا کنند.

 ضمنا این محصول عمده در سایز و ابعاد طبق استانداردهای روز دنیا با بهترین نوع کیفیت و نازل ترین قیمت به بازارهای جهانی عرضه می شود که از سود زیادی در پیشرفت اقتصاد کشور برخوردار می باشد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید