مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت نردبان کوچک در فروشگاه های معتبر

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه صادرات نردبان از طریق ترانزیتاستاندارد های موجود در قیمت گذاری نردبانبهره گیری از تمام ظرفیت های کشور برای صادرات نردبانعرضه مستقیم نردبان کوچک در سراسر ایران

قیمت نردبان کوچک در فروشگاه های معتبر به عوامل مختلفی نظیر جنس نردبان (چوب، پلاستیک یا فلز)، نوسانات ارز، قیمت مواد اولیه به کار رفته، نحوه خرید (تکی یا عمده) و… بستگی دارد. نردبان کوچک یکی از ابزارهای لازم در هر منزل و یا مغازه ای است که برخلاف تصور بسیاری دیر یا زود با آن احتیاج خواهید داشت. تعویض لامپ سوخته، گردگیری مناطق غیرقابل دسترس، نصب و تعویض پرده و… تنها بخشی از کارهایی است که توسط یک نردبان در منزل یا مغازه انجام می‌گیرد.

قیمت نردبان کوچک در فروشگاه های معتبر

نحوه صادرات نردبان از طریق ترانزیت

نحوه صادرات نردبان از طریق ترانزیت

همان طور که مستحضر هستید نردبان ابزاری است که در منزل و یا صنایع مختلف نظیر باغبانی، نقاشی دیوار و… از آن استفاده می شود و استفاده از آن ربطی به فرهنگ و آداب و رسوم ملل نداشته بلکه تقریبا تمام مردم جهان به نوعی به آن نیازمند هستند.
همان طور که مطلع هستید حتی کوچک ترین نردبان های کاربردی هم حجمی از فضا را اشغال می کنند و به همین دلیل مراحل صادرات آنها به کشورهای دیگر پیچیده تر شده و انتقال آنها از طریق هوایی و دریایی خیلی معقول و به صرفه به نظر نمی رسد و یکی از بهترین راه ه برای صادرات این وسیله ترانزیت می باشد.
زمانی که تنها وسیله مناسب برای انتقال این کالا ترانزیت باشد طبیعی است بحث بعدی که به میان می آید بعد مسافت است و طبیعی است که همه کشورها گزینه مناسب برای صادرات محسوب نمی شوند به خصوص که در حال حاضر برخی از کشورهای اروپایی محدودیت و حتی ممنوعیت واردات با کشور ایران دارند.
کشورهای آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، پاکستان، افغانستان، عراق و ترکمستان از گزینه های بسیار مناسب برای صادرات ابزار آلات صنعتی و فلزی می باشند.

استاندارد های موجود در قیمت گذاری نردبان

استاندارد های موجود در قیمت گذاری نردبان

استاندارد هایی در قیمت گذاری نردبان وجود دارند که بهتر است قبل از خرید این کالا بهتر است با این پارامترها آشنا شوید تا انتخاب درست تر و حرفه ای تری داشته باشید.
جنس مواد به اولیه: به طور کلی نردبان ها یا چوبی هستند یا پلاستیکی و یا از جنس فلز، که فلزها هم خود به سه نوع استیل، آلومینیوم یا آهن دسته بندی می شوند. طبیعی است که توقع نداریم نردبان پلاستیکی یا آلومینیومی قیمتی یکسان داشته باشند و یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری نردبان جنس مواد به کار رفته می باشد.
ارتفاع و تعداد پله ها: کمترین تعداد پله در نردبان ها چهار پله و بیشترین تعداد هفت عدد می باشد که تعداد پله ها در ارتفاع و قیمت یک نردبان تاثیر مستقیم دارد.
میزان وزن قابل تحمل:
اکثر نردبان ها به خصوص نردبان های فلزی حداکثر وزنی که می توانند تحمل کنند صد کیلوگرم می باشد اما آستانه تحمل نردبان های پلاستیکی اندکی بیشتر از سایر انواع نردبان می باشد.
یک طرفه یا دو طرفه:
اکثر نردبان ها یک طرفه هستند یعنی فقط یک نفر می تواند روی آنها بایستد و کار کند اما نوعی از آنها وجود دارد که دو طرفه هستند و قیمت بالاتری دارند.
استحکام پایه ها:
یادتان باشد وقتی از پله ها بالا می روید فقط یک چیز ضامن سلامت شما خواهد بود و آن استحکام پایه های نردبان می باشد. طراحی پایه های مناسب در کنار تعبیه ضربه گیرهای پلاستیکی و مقاومت بالای پله ها می تواند عامل مهمی در تعیین قیمت گذاری یک محصول با کیفیت و با دوام محسوب شود.
نوع نردبان: صرف نظر از جنس نردبان، نوع طراحی نردبان نیز در قیمت گذاری بی تاثیر نیست. در حال حاضر انواع نردبان های کوچک ساده، تاشو، خرپشته، خلبانی، مخابراتی، پله پهن، تلسکوپی، کشویی، دو طرفه و… در بازار وجود دارند که هر کدام متناسب به موارد یاد شده قیمت خاص خود را دارند.

بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور برای صادرات نردبان

بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور برای صادرات نردبان

کشور ما جز مناطق نفت خیز می باشد که این موضوع هم نقطه قوت و هم نقطه ضعفی برای کشور محسوب می شود، نقطه قوت آن به جهت تامین بخش زیادی از اقتصاد صادراتی می باشد و نقطه ضعف آن تجدید ناپذیر بودن منابع نفتی و رو به اتمام بودن این ماده می باشد.
به همین دلیل یکی از بهترین کارها وابستگی هر چه کمتر اقتصاد کشور به منابع و محصولات نفتی می باشد، در این بین محصولات کشاورزی و محصولات صنعتی جایگزین بسیار مناسبی برای این مایع سیاه جادویی می باشند.
با توجه به وضعیت جغرافیایی، آب و هوای چهار فصل کشور، خاک حاصلخیز و مردمان سخت کوش و باهوش هنوز در بسیاری از کالاها از صد در صد ظرفیت کشور برای صادرات و شناساندن محصولات ایرانی به دنیا بهره گیری نشده است.
محصولاتی چون نردبان، میز اتو، بند رخت و… که ممکن است میزان تولید آنها بیش از تقاضا باشد و همین موضوع توازن بازار را بر هم می زند گزینه بسیار مناسبی برای صادرات به کشورهایی که امکان صادرات آنها وجود دارد می باشد.
در بحث صادرات یکی از مهم ترین موضوعاتی که باعث موفقیت یک تولیدکننده می شود شناسایی دقیق بازارهای هدف و شناخت نیازهای هر کشور و حتی فصولی که هر کشور به یک نوع محصول بیشتر احتیاج دارد می تواند کمک بسیار بزرگی به تاجران و بازرگانان نماید.

عرضه مستقیم نردبان کوچک در سراسر ایران

عرضه مستقیم نردبان کوچک در سراسر ایران

برای خرید انواع نردبان خانگی، حرفه ای (صنعتی)، بند رخت و میز اتو نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه ها و بازارهای مخصوص فروش این کالا ندارید بلکه عرضه مستقیم این لوازم در سراسر ایران به صورت اینترنتی و بدون واسطه انجام می‌گیرد.
برای خرید نردبان کافی است نام کالای مد نظر خود را اینترنت جست و جو کنید برای مثال نام نردبان کوچک را در گوگل بزنید تا با طیف وسیعی از انواع نردبان در ابعاد و سایزهای مختلف رو به رو شوید.
از مزایای خرید اینترنتی حذف عوامل واسطه و دلالان و ارتباط مستقیم با فروشندگان و تولیدکنندگان این محصول بوده که باعث کاهش قیمت محسوس این محصول نسبت به خرید سنتی می شود خصوصا در خرید به صورت عمده تخفیف و امتیازهایی نیز شامل مشتریان خاص خواهد شد.
علاوه بر کاهش قیمت نهایی محصول صرفه جویی در وقت و هزینه حمل و نقل کالا و همچنین امکان بررسی کیفیت کالا از طریق مشاهده انواع مختلف برندها و بررسی نظر کاربران و افرادی که تجربه خرید داشتند از دیگر مزیت های خرید آنلاین و غیرحضوری می باشد.
لازم به ذکر است بهتر است قبل از اقدام به نهایی کردن سفارش خود از اعتبار سایت فروشگاهی اطمینان حاصل فرمایید و از فروشگاه هایی خرید نمایید که کالای آنها دارای گارانتی یا خدمات پس از فروش می باشند تا در صورت بروز مشکل بتوانید به آنها مراجعه کنید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید